Orly - Go Deeper

4/17/2014 08:22:00 PM

Są takie lakiery, które dosłownie śnią mi się po nocy. Tak właśnie było z Orly - Go Deeper. Wzdychałam do niego od momentu gdy zobaczyłam go po raz pierwszy. Była to też jedna z pozycji obowiązkowych na liście zakupów w czasie targów. Niebiesko-zielone cudo. Nałożone na jedną warstwę czarnego Golden Rose Rich Color (nr 35) stworzyło coś pięknego i niecodziennego. Zdecydowanie lakier warty uwagi. Zwłaszcza, że to jeden z nielicznych Orlątek, które utrzymały się dłużej niż jeden dzień. Ba! To połączenie wytrzymało na moich paznokciach aż cztery dni! W sumie dziś to nie ma się co rozpisywać. Zdjęcia mówią za siebie.






I jak Wam się podoba? Urzekł Was ten cudowny topper tak mocno jak mnie?

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Na zdjęciach wygląda równie pięknie, co na żywo :)
    Kolejny lakier, który od Ciebie kiedyś pożyczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to sobie listę od razu spisuj co chcesz ode mnie ;D

      Usuń
    2. Też sobie taką listę zacznę chyba robić! :D Bo tak, jak nie jestem fanką topperów, tak ten mi się podoba! :D

      Usuń
  2. Wygląda jak ogon Małej Syrenki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzylam buzie i musialam reka ja domknac ;-) przeeeeesudowne polaczenie!! wowza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ten topper najlepiej łączy się z czernią.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie :)
    Podoba mi się. Karnawałowe i na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny!! szczerze mówiąc, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ani nie widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jest kosmiczny! uwielbiam tą głębię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeeee, nie w moim stylu. Za duże ciapki! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to mi się będzie śnił po nocach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie <3 A top piękny tyko nie w moim kolorze ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. urzekł, urzekł, cudownie wygląda ^^ jak takie rybie łuski ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram