Ciekawe linki #3

4/13/2014 08:10:00 PM

Wiem, że jest już prawie połowa kwietnia i porcja linków marcowych miała się pojawić tydzień temu, ale wiadomo bywa różnie (Targi :P), więc pojawi się dzisiaj. W sumie muszę wyrobić w sobie ten zwyczaj dawania fajnych linków na pasek, bo inaczej zginę marnie :D A bardzo chcę kontynuować tę serię, bo mi osobiście bardzo się podoba idea dzielenia się ciekawymi rzeczami znalezionymi w sieci i lubię też przeglądać takie rzeczy u was :)



1. Wielu z Was bardzo spodobał się mój szablon. Cóż ekspertem w html-u i czymkolwiek związanym z tworzeniem stron nie jestem, ale w sieci istnieje mnóstwo miejsc, gdzie można znaleźć pomoc. Ja właśnie skorzystałam z jednego z takich miejsc. Dokładniej TEGO <<KLIK>>. Znajduje się tu mnóstwo fajnych szablonów do bloga i myślę, że wiele z Was znajdzie tutaj coś, co przypadnie Wam do gustu ;)
2. Tę GRĘ <<KLIK>> znalazłam na którymś blogu. Nie pamiętam u kogo, ale bardzo mi się spodobała. Dlaczego? Bo to świetny sposób na naukę i ćwiczenie nowych słówek w KILKU językach. Jeśli ktoś się jakiegoś uczy to moim zdaniem pozycja obowiązkowa. Nawet 5 minut dziennie na pewno przyniesie efekty. Zwłaszcza jeśli jest to nauka przez zabawę.
3. Kocham Kraków. To takie miejsce, którego miewam dość, mówię, że chcę tydzień przerwy od niego, a potem wracam i po 8 dniach myślę "jak ja tęskniłam za tym miejscem". To jedno z niewielu miejsc, gdzie czuję się wolna i jestem sobą. I pomimo, że się tam urodziłam, bywam bardzo często to... za każdym razem odkrywam to miejsce od nowa. Ta stron mi w tym pomaga. Pokazuje krakowskie "perełki". Miejsca, które chcę odkryć znajdują się TUTAJ <<KLIK>>.
4. Tak nawiązując do punktu pierwszego - nawet u mnie na blogu widać z tym problemy - wiele szablonów ma czcionki najzwyczajniej niedostosowane do nas. Co mam na myśli? Najzwyczajniej nie mają polskich znaków. Na TEJ <<KLIK>> stronie znajdziecie takie, które te znaki mają. Nie wszędzie da się to zmienić, ale jeśli macie taką możliwość korzystajcie ;)
5. Na koniec filmik. YouTuberkę o nicku Superwoman oglądam wręcz namiętnie. Uwielbiam ją i jej poczucie humoru. A jej filmik Girls On Their Periods - PART II <<KLIK>> rozbawił mnie do łez. Może dlatego, że widzę tam i siebie? ;) Koniecznie obejrzyjcie. I w sumie pierwszą część <<KLIK>> też :D Warto!

Znacie te strony? A może wpadło Wam w coś oko? Koniecznie dawajcie znać! A jak macie jakieś perełki do zaoferowania... Koniecznie się podzielcie! 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Na pewno w wolnej chwili przyjrzę się dokładniej tym stronkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrze te filmiki w wolnej chwili, na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam w link do gry i przepadłam na 40 minut, najwięcej śmiechu było z "krzaczkami" literkami ja grałam z bratem:)
    nowy wygląd świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta gra, jutro do niej wrócę

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmiki z ostatniego punktu powalają! :D Od razu musiałam włączyć je siostrze, oglądamy i płaczemy ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strona ze słówkami bardzo fajna ;) gdyby tylko szybciej się tam wszystko zmieniało :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram