Chmurki

1/08/2014 10:02:00 PM

Muszę powiedzieć, że tęskniłam za rozmowami ze Swatchmenem, bo wtedy on mi zawsze podpowie coś fajnego. Wczoraj mieliście okazję zobaczyć ćwieki, ale podejście do nich miałam już dzień wcześniej. Wstępnie miałam zgodnie z sugestią Swatchmena sprawić, że będą one dodatkiem do biało-niebieskiego gradientu. Tyle, że podeszłam do niego... zbyt ambitnie i stwierdziłam, że zrobię go farbkami i to na dodatek jeszcze pędzelkiem wachlarzowym. Zaczęłam oczywiście od białej bazy. Lakier Safari wprawdzie ładnie kryje, ale niestety jego schnięcie na moich paznokciach jest wręcz tragikomedią unieruchamiającą mnie na dłuższy czas, jeśli pomaluje na raz obie ręce. Jak już mi baza wyschła zaczęłam maziać pędzelkiem  (pochodzi on z zestawu, który dostałam od KKCenterHk i mozecie o nim poczytać TU)zamoczonym częściowo w białej i częściowo w niebieskiej farbce akrylowej OUMAXI, którą otrzymałam od Promoto-Promoto. Przyznaję się ładny i równomierny gradient to mi nie wyszedł, ale za to wyszło coś, co skojarzyło mi się z letnim niebem i bardzo mi się spodobało! Taki uroczy misz-masz ;)


Co do samych farbek to chyba złapię bakcyla. Ciągle się ich boję, ale po pierwszej styczności już widzę dużo plusów. Przede wszystkim fakt, że na aukcjach Promoto kosztują one 5,59 za sztukę (pamietajcie, żeby powołać się na mój blog, a dostaniecie jakiś gratis!), a kupując kilka podstawowych barw możemy sami stworzyć niesamowicie dużą gamę kolorów za w sumie niewielką cenę. Dodatkowo farbki szybko schodzą przy pomocy wody. Jeśli coś nie wyjdzie wystarczy przetrzeć paznokieć mokrą gąbeczką i dowody na "nail fail" znikają. Dodatkowo dzięki temu banalnie łatwo było doczyścić palce i nie musiałam przy tym używać tony zmywacza jak w przypadku tradycyjnych gradientów. Jedyne w sumie do czego muszę się przyczepić to fakt, że pędzelek pod wpływem farbek rozdzielał się i to właśnie spowodowało, że gradient nie wyszedł tak jak bym chciała, a na koniec mój top coat (przestaję darzyć miłością bezwarunkową top Revlona) ściągnął mi brzegi gradientu... Nie wiem czemu, ale dzieje się to za każdym razem, gdy robię coś na białej bazie... Dlatego też wybaczcie mi takie końcówki i... to jak wygląda skóra. Byłam przerażona jak wyglądały moje ręce na zdjęciach, więc bardzo serdecznie dziękuję Swatchmenowi za pomoc w obróbce, bo wyglądają one o niebo lepiej niż na początku! Wielkie dzięki dla Ciebie Swatchi! ♥ :D






I jak Wam się podoba takie coś? W sumie każdy paznokieć inny, ale dla mnie to ma swój urok i mi się podoba ;) Mam nadzieję, że Wam też ;)

PROMOTO-PROMOTO
Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy powołać się na mój blog (wystarczy podać adres bloga), a do zakupów zostanie dla Was dołączony jakiś miły gratis :)
Fakt, że lakiery otrzymałam w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Ślicznoty... widzę niebo nie myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo ladny efekt koncowy. Szkoda, ze przy okazji mialas troche problemow technicznych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, że problemy techniczne to moje drugie imię, ale jeśli pomimo ich efekt mnie zadowala... Warto ;)

      Usuń
  3. Efekt bardzo ciekawy ja nie mam cierpliwości do wzorków;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już jak mam malować na jeden kolor to muszę chociaż ćwieka walnąć, albo jakiś topper, bo mi czegoś brakuje ;)

      Usuń
  4. ale bajeranckie :D
    jestem zachwycona, bo wyszedł taki wielki pozytyw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!! O__O Kojarzą mi się z nenufarami Moneta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na szczęscie nikt nie każe Ci tak malować Twoich.

      Usuń
  7. Mi się podoba ;) Artystycznie ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. domalowałabyś słońce i byłoby lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domalowałabym, ale bałam się cokolwiek dodawać, żeby nic nie zepsuć ;P
      I bałabym się mordu, który B. dokonałaby na mnie za te letnie skojarzenia :D

      Usuń
    2. Nie ma słońca kurde! Nie ma lata! Słońce to tylko ewentualnie na lodowcu, albo w Austrii czy Francji. Oj tak, świeży śnieg, lampa z nieba - żyć nie umierać. Takie słońce kocham ♥

      Usuń
  9. Fajne ;) tez właśnie będę próbować farbki czekam tylko na zamówiony pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba Ci pomysł podkradnę kiedyś, bo podoba mi się coraz bardziej. Zwłaszcza efekt końcowy na środkowym palcu, taki miękki i lekko przechodzący w kolejne kolory. Zdecydowanie wyszedł najlepiej. Widzę niebo, ale momentami powierzchnię morza czy jakąś taflę lodu. Cieszę się, że mogłem coś podpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij, kradnij, ale nie na te szpony, co m pokazywałeś :P Na nie masz zakaz kradzieży :P
      Morze ♥
      A ja się cieszę, że chciałeś ;) Zawsze poddajesz mi jakieś fajne pomysły! :)

      Usuń
    2. Bo zacznę się wstydzić za własne paznokcie....

      Usuń
  11. Fajnie wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się tego typu gradient :)
    Nie wiem, jak miało być docelowo, ale jest naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ;-) wyprobuje te kolory ale tradycyjnie z gabeczka i lakierami ;-) pelnia lata na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbowałam pędzelkiem tylko, żeby się przekonać jaka jest różnica z gradientem wykonywanym gąbeczką ;)

      Usuń
  14. Ojej, a ja bardzo lubię ten top, w sumie to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez dłuugi czas do chwaliłam. Ale obecnie mam sporo różnych topów i widzę, że są lepsze. Przynajmniej do wzorów, bo do jednego koloru Rimmel na pewno się świetnie sprawdza :)

      Usuń
  15. Świetnie to wygląda :D ale ja jakoś boje się tego pędzelka... mam taki i używam tylko do omiatania paznokci po piłowaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. mani jest niesamowicie lekkie i wiesz, ten kolor <3 masz moje serce tym farbkowym zdobieniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło super, troszkę dopracować i już w ogóle będzie niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszą styczność z farbkami wydaje mi się, że wyszło całkiem nieźle ;) Ale praktyka czyni mistrza, więc na pewno będę ćwiczyć :)

      Usuń
  18. Świetne mani! Genialnie wygląda, ma "to coś" :D
    Tylko, nie widzę w nim nieba! Moje pierwsze skojarzenie było związane z morzem. To żadne niebo, to morska fala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A morze też mi pasuje. Uwielbiam morze! ♥

      Usuń
  19. Mmm kojarzy mi się z oceanem i gorącymi krajami <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiło się cieplej:D Ostatnio chodzą za mną niebieskie paznokcie.. podoba mnie się ten efekt:D Raz próbowalam zrobić coś podobnego i wyszła wielka kupa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się robiło cieplej ;) Marzy mi się jakaś plaża!

      Usuń
  21. uwielbiam ten pędzel, potrafi zdziałać cuda i Tobie się to udało, mani wygląda cudnie, jak letnie niebo <3 nic tylko położyć się na kocu na zielonej trawce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Słowa, że mi wyszło cudnie w Twoich ustach to meega komplement. Dziękuję! Aż się zarumieniłam ;)

      Usuń
  22. Bardzo ładny :) Kojarzy mi się z wakacjami i morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram