Pierwsze urodziny bloga!

1/03/2014 03:00:00 PM

Wow... Wierzyć mi się nie chce, że to już rok. I muszę powiedzieć, że to był wspaniały rok. Gdyby nie B. i walące się na głowę życie moje blogowanie nie miałoby miejsca. Najzwyczajniej w świecie by mi się nie chciało. Początki były złe (nie zaglądajcie do archiwum, zdjęcia były tragiczne :P), jest trochę lepiej, ale nie tak jakbym chciała. Jednak fakt, że ktoś tu zagląda motywuje mnie do dalszej pracy. Celów na ten rok jest kilka. Jest to przede wszystkim zakup statywu (bo na razie uprawiam gimnastykę - nawet nie wiecie jak ciężko fotografować prawą rękę - wszystkie aparaty są przystosowane dla osób praworęcznych!).  Może też zmienię wygląd. Obecny zawdzięczam kochanej Tamit24 i jest piękny, ale chce mi się coś jeszcze trochę prostszego. Muszę sprecyzować swoją wizję, żeby w ogóle kogokolwiek męczyć, czy prosić o pomoc w zmianach. Dodatkowo jakiś czas temu postanowiłam, że na blogu częściej będą się pojawiać notki stricte kosmetyczne. Na razie daje cel - raz w miesiącu. Może z biegiem czasu się to zmieni. Chcę się rozwijać i taka odskocznia zmotywuje mnie do zużywania nagle powiększonego zasobu kosmetyków.

A teraz kilka statystyk bloga. Może nie są imponujące jak u niektórych dziewczyn, ale ja z każdego wejścia, z każdego obserwatora jestem niesamowicie dumna. Nigdy w życiu nie spodziewałam się, że kiedykolwiek coś takiego osiągnę!

Bloga obserwuje 384 osoby
Wyświetliliście go 50891 razy
Napisałam 184 notki,
a Wy 4327 komentarzy.
Na Facebooku polubiło mnie 278 osób
Na Bloglovinie obserwuje mnie 148 osób
Na Instagramie 306 osób regularnie ogląda zdjęcia
Każdemu z Was...
DZIĘKUJĘ


Przez ten rok poznałam mnóstwo niesamowitych dziewczyn. Wreszcie czuję się jakbym gdzieś przynależała, a nie była tylko tym dziwnym grubasem, którego każdy obgaduje i wyśmiewa przy każdej możliwej okazji. Poznałam osobiście blisko 50 dziewczyn, w tym kilka, które uratowały mnie przed kompletnym wariactwem. Mogłabym wymieniać i wymieniać, ale kilku należą się szczególne podziękowania. Pewnie nie wymienię wszystkich, których bym chciała, ale tym kilku się to należy!
B. - za to, że jest. Zawsze. I wie, że ją kocham nawet jak nienawidzę :D  Jest dla mnie jak blogowa starsza siostra (mimo, że rocznikowo jest na odwrót) i Matka Chrzestna tego miejsca w jednym.
Aalimka - jedna z bliższych mojemu sercu osób, pomimo, że ostatnio miałyśmy... ciche dni.  Ale mimo tego i tak ją uwielbiam. Jedna z pierwszych moich obserwatorek, której wcześniej nie kojarzyłam. Jeden z paznokciowych wzorów do naśladowania ;)
Daguszka - mogę powiedzieć krótko - pozytywna energia bije na kilometr! I niedościgniony wzór jeśli chodzi o gradienty. 
Bopp - macie tak, że wchodzicie kiedyś na czyjegoś bloga i wydaje Wam się, że skądś autora/autorkę znacie? Tutaj się nie wydaje. Marysia to... moja ziomalka :D Chodziłyśmy do jednej szkoły, wtedy zamieniłyśmy kilka zdań. Teraz co się widzimy usta nam się nie zamykają. I pomyśleć, że blogi były potrzebne do tak dobrego zakumplowania się, kiedy mieszkamy tak blisko od siebie :D
Paulina - to ona stoi za totalną rozpustą mojej osoby. Konkursy, niespodzianki, prezenty to wszystko ona. To przez nią moje zasoby niedługo przestaną się mieścić w szafce :P Na dodatek to przemiła i podobnie jak ja zwariowana osoba, więc niesamowicie się cieszę, że dzięki blogowi wkroczyła w moje życie.

I tak krótko podsumujmy ten rok... 
W styczniu zdjęcia były koszmarne, ale to właśnie wtedy zakochałam się w pięknym topperze Miyo!
W lutym najbardziej udana była panterka na paznokciach.
W marcu zaczynała się piaskowa mania.
Kwiecień upłynął pod wpływem zielonych "lusterek".
W kwietniu największą furorę i multum odsłon z Rosji i Bułgarii :D przyniósł mi różowy piasek Golden Rose.
W czerwcu zaczęłam (i skończyłam) swój udział w owocowym projekcie. W ten sposób dowiedziałam się, że projekty i określona tematyka są totalnie nie dla mnie ;P
W lipcu miałam najpiękniejsze, najcudowniejsze paznokcie ever i wykonała je dla mnie B.
W sierpniu znów skusiłam się na panterkę, która urzekła mnie kolorystyką.
We wrześniu kontynuowałam kolorystyczny romans i zaznajamiałam się z tasiemką do zdobień, a to wszystko za sprawą Aalimki. We wrześniu też stworzyłam specjalne zdobienie na urodziny pewnej wariatki ♥
W październiku byłam na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek i przy okazji skończyłam studia kontynuując mój romans z tasiemką.
W listopadzie zakochałam się w ćwiekach i fioletowym lakierze Mollon Pro.
W grudniu dorobiłam się lampy pierścieniowej, co pokazałam przy okazji naklejek wodnych, współorganizowałam spotkanie blogerek w Krakowie, a także przeprowadziłam niesamowity konkurs, gdzie dziewczyny pokazały jak bardzo są utalentowane i... jak daleko mi do nich ;)

I tak już na koniec tego mam dla Was.... niespodziankę! A w sumie dwie, bo druga pojawi się albo i już jest na moim Fanpage'u. Jest ona skromna, bo po prostu podzielę się z Wami czymś z moich zasobów, ale niestety na chwilę obecną nie mogę sobie pozwolić na nic więcej. W ramach podziękowań za obecność ktoś z Was może otrzymać zestaw do tego, aby na Waszych paznokciach zagościł KAWIOR. Żeby to zrobić nie trzeba robić nic skomplikowanego. Musicie być tylko publicznymi obserwatorami bloga, w dowolnym miejscu udostępnić informację o konkursie i podać BEZPOŚREDNI LINK do udostępnienia (pamiętajcie, że jeśli robicie to na prywatnych kontach Facebookowych udostępnienie musi być PUBLICZNE) i napisać krótko co Waszym zdaniem będzie paznokciowym hitem 2014 roku! Macie totalną dowolność. Może to być wykończenie, kolor, nawet firma :P Nie musicie oczywiście uzasadniać wyborów (chociaż jestem ciekawa dlaczego tak uważacie). Po prostu te trzy informacje podajcie w komentarzu pod notką, a ja postaram się wyłonić zwycięzcę w moje urodziny, czyli 18.01 (albo przynajmniej w ich okolicach).


Regulamin:

1. Rozdanie zaczyna się 3.01 i kończy 17.01 o północy.

2.Nagrodą jest nowy, nieużywany zestaw Caviar Nails.

3. Żeby wziąć udział w zabawie, musisz napisać komentarz zgodnie ze wzorem:

Obserwuję jako:
Link do udostępnienia:
Odpowiedź na pytanie:

4. Wyniki zostaną ogłoszone max do 7 dni na blogu. Zwycięzca zostanie wyłoniony losowo. Na mail z adresem czekam 48 godz. od momentu ogłoszenia wyników.  

5. Nagroda zostanie wysłana pocztą na terenie Polski na mój koszt.

6. To rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami)




You Might Also Like

58 komentarze

  1. Oj oj oj.. nawet nie jestem pewna czy było tych kilka :] jak to się wszystko potrafi zmienić w kilka lat :) Wszystkiego dobrego Kochana i wielu pięknych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ z okazji rocznicy :) i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Kochana! I powiem tak: cieszę się, że kiedyś skopałam Ci dupsko, żebyś założyła tego bloga ^^ 'Sto 'at' blogowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa jestem tu jestem :D ależ mi miło :) gradienty sa moim zdaniem bardzo proste a efektowne ;)
    Uwielbiam tu wchodzic i oglądać :) a różnica w zdjęciach i zdobieniach jest zdecydowana :) teraz są mpim zdaniem bardzo dobre :) ( też wolałabym żeby nikt do mojego archiwum nie zaglądał :p )
    Trzymaj się :) i jak pisałam na fb miliona notek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa jestem tu jestem :D ależ mi miło :) gradienty sa moim zdaniem bardzo proste a efektowne ;)
    Uwielbiam tu wchodzic i oglądać :) a różnica w zdjęciach i zdobieniach jest zdecydowana :) teraz są mpim zdaniem bardzo dobre :) ( też wolałabym żeby nikt do mojego archiwum nie zaglądał :p )
    Trzymaj się :) i jak pisałam na fb miliona notek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś kolejnych lat w blogowym świecie :)
    Już dziękowałam i pisałam...ale zrobię to raz jeszcze.Dziękuję ....to bardzo miłe,że i ja choć odrobinę mogłam się przyczynić do rozwoju Twojego bloga :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy bloga i życzę oczywiście dalszych sukcesów związanych z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. z całego serca gratuluję, oby kolejny rok był jeszcze bardziej owocny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję i życzę nieustającej weny blogowej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. rozdanie sobie odpuszczę, ale chciałabym złożyć Tobie i Twojemu blogowi życzenia ^^ więc życzę Ci więcej wiary w siebie i w swoje umiejętności! Litrów lakierów i morza ozdób, całej gromady obserwatorów i niesamowitych liczb na liczniku wyświetleń :* no i kolejnych lat blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako : Monika Marcinowska Płocharczyk
    Udostępniam na FB: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387844398018003&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1&theater
    Odpowiedz na zadane pytanie: Modny manicure i kolory paznokci na 2014 rok to przede wszystkim różne odcienie granatu i zieleni oraz klasyczna czerwień. Na pewno hitem będzie też kolor nude, kolorowy french i manicure ombre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO NIE JEST POPRAWNY LINK!

      Usuń
    2. Obserwuję jako : Monika Marcinowska Płocharczyk
      Udostępniam na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1394218440830158&id=100007260463964
      Odpowiedz na zadane pytanie: Modny manicure i kolory paznokci na 2014 rok to przede wszystkim różne odcienie granatu i zieleni oraz klasyczna czerwień. Na pewno hitem będzie też kolor nude, kolorowy french i manicure ombre.

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego w pierwsze urodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za kilka dni będę obchodzić roczek bloga :D
    urodzinowe: MUAAK ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Życzę dużo świetnych pomysłów na nowe notki. Jest mi bardzo miło, że zostałam wymieniona wśród ważnych dla Ciebie osób :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i oby kolejne lata pisania były równie owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo gratulacje! Ja pamiętam jak świętowałam swój pierwszy roku w blogsferze ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w kolejnych latach blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga ;) życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę gratuluję, duży sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji rocznicy :-) I życzenia aby w przyszłości było jeszcze lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako:liwaj 1.
    Link do udostępnienia:https://www.facebook.com/henryka.chska
    Odpowiedź na pytanie:zdecydowanie hitem będą kolory pastelowe z dodatkiem kryształków do dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest poprawny link. Prosiłam o bezpośrednie, a nie do Twojej tablicy. Ja się nie będę 17go przegrzebywać przez hurtową ilość konkursów w których bierzesz udział!

      Usuń
  23. Obserwuję jako:Agnieszka S
    Link do udostępnieniahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=388640141271762&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1&relevant_count=1:
    Odpowiedź na pytanie: hitem będą motywy zwierzęce , koronki i cekiny Lubie na Fb jaKO Agnieszka Strzałkowska Hosana WSZYSTKIEGO DOBREGO ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Małgorzata R
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=388640141271762&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1
    Odpowiedź na pytanie: kolory brązowe w cętki

    OdpowiedzUsuń

  25. Obserwuję jako:bernadeta bomba
    Link do udostępnienia:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1449002305320644
    Odpowiedź na pytanie:myślę, że w dalszym ciągu ombre i zdobienia cyrkoniami

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego naj naj naj na blogowej drodze kochana!
    Ściskam i buziam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Jane Lo
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja/posts/609557085765698
    Odpowiedź na pytanie: myślę że pastele i zdobienia cyrkoniami będą królować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Paulina qas
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387844398018003&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1&theater
    Odpowiedź na pytanie: myslę, że w roku 2014 przeważać będą kolory związane z czerwienią, cała paleta kolorów stonowanych z kolorem cielistym oraz kolory jaskrawe, aby wyróżniać się z tłumu. Według mnie przodować będą marki Golden Rose, essie oraz Lovely, które nie raz nas czymś zaskoczą. Mam nadzieję, że więcej bedzie słychać o ombre, które uwielbiam robić zwłaszcza kiedy jest połączony z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka:
      Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=388640141271762&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1&theater

      Usuń
    2. To nie jest poprawny link...

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o bezpośredni link, takich nie biorę pod uwagę.

      Usuń
  31. Nie mam bladego pojęcia...były pękające, były piaski może teraz jakaś wełna na paznokciach heheh a tak mi wpadło do głowy ...o ile już czegoś takiego nie było :-P:-D ciekawe jakby to wyglądało. Obserwuje jako Ewelina Mazurek. Udostępniłam na fb tu :https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=565735456835815&id=100001980971253&_rdr

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: meeg1990
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/gosia.nik/posts/1452833081603631
    Odpowiedź na pytanie: nie mam pojęcia :) nigdy nie malowałam paznokci zgodnie z trendami :) zawsze kupowałam lakiery które mi się aktualnie podobały :) ale mam nadzieję że hitem będą pastele bo je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Karolina Grzybowska
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/kagarolinka/posts/652289974833715
    Odpowiedź na pytanie: Moim zdaniem w 2014 roku nadal będą królować moje ulubione pastele (przynajmniej taką mam nadzieję), a także kolor biały na paznokciach z delikatnymi ozdobami.

    Gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pozytywny rok, dużo się u Ciebie działo, zleciało błyskawicznie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako Róża Pyszka
    Linka do udostępnienia na Fb https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/580091632065350
    A na paznokciach w tym roku to się cuda będą działy-kropki, kreski i floreski, ale furrorę robić będą lakiery piaskowe. Ja polecam Neonail.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Marzena Wieszchowska pojęcia nie mam i rozumiem co trzeba zrobić, tylko nie wiem jak skopiować link do udostępnienia próbowałam na kilka sposobów udostępniłam 3x na swojej tablicy publicznie i nie wiem ten link zły wiem.. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=388640141271762&set=a.278041835664927.1073741829.276214029181041&type=1&ref=nf Hitem na 2014 będą chropowate paznokcie ombre:) tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy udostępnisz zdjęcie musisz przy tym poście kliknąć na datę/godzinę i w ten sposób pojawi Ci się bezpośredni link do Twojego udostępnienia. I ten link musisz mi podesłać, bo to jest link do mnie.

      Usuń
  37. Obserwuję jako Izabela S.
    udostępnienie: https://www.facebook.com/potwora.izydora/posts/1449816775241985

    Moim zdaniem rok 2014 dopuści wszystko, co tylko na paznokciach można zrobić. Najważniejsze, żeby właścicielka tych paznokci czuła się dobrze w noszonym wzorze i kolorze. Mnie zaś najbardziej podobają się paznokcie pomalowane brokatowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję pierwszych urodzin bloga :)

    Obserwuję jako: Dziagusia.
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/DziagusiaKosmetycznySwiat/posts/385835841552798
    Odpowiedź na pytanie: W nowym roku królować będą niestandardowe wykończenia. Górę wezmą piaski i lakiery holograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Marta Baldowska tutaj i na fb.
    Oto link do udostepnienia: https://www.facebook.com/marta.baldowska/posts/660991913939175
    Wg mnie znów powróci do łask klasyczny french manicure lub kombinacje np. zamiast bialego frencha turkusowy luz czarny. Ciemne, głębokie kolory bez ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja kawioru zbytnio nie lubię, ale zamsz ch ętnie przygarnę więc na FB się zgłosiłam.

    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga :)
    Oby kolejny rok blogowania był jeszcze lepszy, niż ten mijający :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: patkasweetp patkasweetp
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/patrycja.jedryczka.1/posts/608330129222353
    Odpowiedź na pytanie: wg mnie do paznokciowego hitu 2014 napewno zaliczymy: french bo zawsze on sie sprawdza, rozne kolorki na paznokciach z dodatkiem brokatu i innych świecących drobinek lub cyrkoni

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Tiffany Blue
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/tiffanyblueline/posts/637421756314903
    Odpowiedź na pytanie: moim zdaniem hitem tego roku staną się ciekawe wykańczające toppery, pełne drobinek, kolorów i kształtów. stawiam na pastelowe kolory plus jeden mocny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje kochana, to są świetne wyniki i myślę, że w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej :* Kawior sobie odpuszczę, bo dostałam już zestaw od Promoto i może kogoś innego ucieszy :) Swoją drogą umiejętność czytania ze zrozumieniem to powala u niektórych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię mam depresję. i.. NIGDY. WIĘCEJ. Rozdań na fejsie.

      Usuń
    2. W ogóle Ci się nie dziwię. Przetrwaj! :* :)

      Usuń
  45. Obserwuję jako: tina23232
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=503011686478867&id=100003101190104&stream_ref=10
    Odpowiedź na pytanie: Moim zdaniem hitem tego roku będą lakiery z mnóstwem drobinek w środku, ćwieki i wszelkiego rodzaju ozdoby do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  46. rudakita88
    https://www.facebook.com/aleksandra.uminska/posts/703151436396421?stream_ref=10
    myśle ze dalej beda to brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako:Sabii
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/sabi.sabiii/posts/769659783063432?stream_ref=10
    Odpowiedź na pytanie: Będą królowały morelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram