Ciekawe linki

1/26/2014 11:45:00 AM

Cześć Kochani! Dziś niedziela, więc pomyślałam, że czas na kolejną porcję ciekawych linków. Tym razem nie będą to blogi, ale miejsca na które trafiłam przypadkiem, bądź też namiętnie korzystam ;)



Zacznę od zdradzenia mojego wielkiego sekretu ;) to miejsce jest znane wielu blogerkom, ale nie raz pytałyście się mnie w jakim programie robię te moje strzałeczki. Uwaga, uwaga! Korzystam z bezpłatnej strony internetowej!  To świetne miejsca zwłaszcza dla kogoś takiego jak ja – czyli osoby totalnie nie znającej się na programach graficznych. Ta strona razem z Picasą to mój duet niezastąpiony ;)

Ta strona to wręcz skarbnica językowa. Ja się bez bicia przyznaję do korzystania z niej, chociaż swój angielski uważam za świetny. Ale kiedy przyszło mi do napisania listu motywacyjnego po angielsku już tak świetnie się nie czułam. A tutaj mała ściąga i już mogłam sprawdzić jakie zwroty stosuje się w takiego typu korespondencji.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam czasem takie dni, że nie mam ochoty gotować i myślę tylko o zamówieniu czegoś na wynos. Niestety wtedy najczęściej przychodzi do głowy pizza. Teraz już nie będę ograniczona tylko do tego. Wystarczy wpisać lokalizację i sprawdzić z jakich miejsc mogę zamówić jedzenie i dokonać zamówienia. Wszystko przez tę stronę. Ja przyznam, że jestem zaciekawiona pomimo, że jeszcze z niej nie skorzystałam. Może ją znacie i korzystaliście? Ja już mam to w planach, a pomyślałam, że może i Wy zechcecie skorzystać ;)

Mam w sobie trochę z artysty ;) Zdecydowanie. Dlatego tak bardzo lubię przerabiać i dawać drugie życie różnym rzeczom. Nawet z banalnej i zniszczonej już biżuterii można zrobić co, co będzie wyglądało jakbyście zrobili zakupy u jakiegoś kultowego projektanta. Właśnie ta strona to skarbnica moich pomysłów. Razem z Pinterestem tworzy duet idealny moich inspiracji ;)

No dobra… To jest blog, ale za to jaki! Kto widział jakiekolwiek moje zdjęcie wie, że wszędzie… mam sporo ;) Dlatego dobór bielizny jest dla mnie nie lada wyzwaniem. To właśnie tutaj sprawdzam nowości, szukam gdzie mogę kupić jakieś ładne cuda (bo która kobieta nie lubi ładnej bielizny). Dzięki tej stronie wiem też w końcu na co zwrócić uwagę. No i w zakładce „biust na żywo” doskonale można zauważyć, że po odpowiednim doborze.. widać różnice ;)

Znacie te strony? Może Wy macie jakieś ciekawe adresy, które byście mi poleciły? Chętnie zaglądnę ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja też korzystam z PicMonkey do obróbki zdjęć, ta strona jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam PicMonkeya. Pozostałych linków niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycja nr 5 wydaje mi się bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za tą notkę ;p ostatnio się zastanawiałam co to był za program, w którym dziewczyny takie bajery robią ;p
    foodpande znam też ze słyszenia, więc nie powiem jak to działa i czy warto ;)
    a reszty zupełnie nie znałam więc już wchodzę i nadrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam żadnej z tych stron :)
    Stanikowy blog mnie zainteresował! Też mam kłopot z "tym" obszarem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram