Miss Conduct - bo więcej nie trzeba mówić

1/29/2014 09:53:00 PM

Miss Conduct to piękny lakier. Powiedziałabym, że obiekt pożądania większości lakierowych maniaczek. Od jakiegoś czasu był też moim chciejstwem. W sumie to głównie za sprawą Aalimki. Piękny różowo-fioletowy lakier pełen holo drobinek. No po prostu cudo. Szkoda tylko, że ta piękność nie wytrzymało 12 godzin bez odprysków. Wręcz płakać mi się chciało. Dlatego też zobaczycie na zdjęciach 3 warstwy. Lakier za ładny na zmywanie, ale niestety... stwierdzam, że żaden lakier Orly nie wytrzymuje na moich paznokciach nawet 24 godzin. Dlatego nie ma się co zrażać. I tak wygląda zniewalająco, więc jestem mu w stanie wybaczyć wszystko. 





zdjęcie z lampą

Jak Wam się podoba? Wybaczcie, że dziś tak krótko i lakonicznie. Męczy mnie zapalenie spojówek, więc ograniczam się do minimum, a i tak dziś ślęczę cały dzień nad formularzem rekrutacyjnym i nadal daleko mi do końca :(

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Cudowny, jak roziskrzona różowa galaktyka :) podoba mi się też wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ;)
    Te drobinki są genialne dodają urokowi całemu kolorkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Mój egzemplarz czeka na mnie u Aalimki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no czeka u mnie i co?? :D Nie martw się - dobrze się nim opiekuję :)

      Usuń
  4. Uwielbiam go!!!!! Cudowny, cudowny, cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest przecudny!! Też go chcę! Może uda mi się go dorwać na targach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Podobnie się mieni jak inny Orlik o nazwie Sparkling Garbage :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :)
    Najbardziej podoba mi się na zdjęciu z lampą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to i tak nie jest w pełni pokazany urok lakieru ♥

      Usuń
  8. pięknie się prezentuje ;) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie pasuje do Ciebie, właśnie takie kolory mi się kojarzą z Tobą :) Przyznam, że ja akurat nie mam go na liście swoich chciejstw, ale nie zaprzeczę, że jest bardzo ładny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jak taki kolor Ci się kojarzy to dobrze :D
      Wiesz jakby wszyscy go mieli na swoich listach byłoby nudno :D

      Usuń
  10. Faktycznie trwałość mizerna ale ten efekt na paznokciach - bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślę po raz setny - to jest specyfika moich paznokci ;) U innych lakier trzyma się zdecydowanie dłużej!

      Usuń
  11. Lakier hybrydowy bardzo podobny do Twojego a wytrzymuje dużo dużo więcej :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1421315374772642&set=a.1416223195281860.1073741827.1416219031948943&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tam jest zero podobieństwa i hybryd nie stosuję. Nie ma takiej potrzeby, bo ja maluję paznokcie max co 2 dni.

      Usuń
  12. Boski :) i pięknie się u Ciebie prezentuje :D wspaniałe zdjęcia ;)
    *gdzie się rekrutujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny, szkoda, że nie trwały :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nietrwały on jest U MNIE u innych dziewczyn trzyma się bardzo dobrze.

      Usuń
    2. Kurczaki, ona taka piękna *___* aż żal, że tak marudzi i szybko znika z panokci :(

      A próbowałaś nakładać cieńsze warstwy? może tutaj jest problem!

      Usuń
    3. No już nakładałam cieniutkie :( Mam 4 lakiery Orly (w tym 1 piasek) i ŻADEN nie wytrzymał u mnie dwóch dni :( Cóż taki urok moich paznokci po prostu. Ale to mi totalnie nie przeszkadza Wygląd wszystko rekompensuje ;)

      Usuń
    4. ech, szkoda, że to nie pomaga, ale...patrząc z druiej strony- można częściej malować paznokcie bez żalu, że zmywamy piękny lakier ^_^ :)

      Usuń
  14. Uwielbiam ten lakier :) Ale ja z nim problemów z trwałością akurat nie mam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że inne dziewczyny nie mają, więc stwierdzam, że to urok moich paznokci. Peaceful Opposition dosłownie płatami mi zeszła. Nawet zmywać nie musiałam ;/

      Usuń
  15. piękny kolor! Chyba zakupię go sobie na wiosnę, może u mnie będzie się dobrze trzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za cudo! Wcześniej mnie nie ruszał, ale teraz chyba coś we mnie pękło :D

    OdpowiedzUsuń
  17. coś pięknego <3
    jak dla mnie na razie nie ta półka cenowa, ale się zobaczy, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny, chętnie bym go przygarnęła, ale z drugiej strony nie aż tak bym go dodała na chiejlistę. Po za tym tak słaba wytrzymałość też nie zachęca :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny! Szkoda, że tak krótko utrzymuje się na Twoich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem szaleńczo zakochana w lakierach z efektem holo, ale jest kilka takich sztuk, które skradły mi serce do reszty. Miss Conduct jest jedną z nich :) Wygląda zabójczo!
    Szkoda tylko, że nie trzyma się Twoich paznokci dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  21. ach, do schrupania :) no piękny jest, co tu dużo mówić

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie piękny! I ten błysk! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram