Granatowe ćwieki KKCenterHk

1/07/2014 10:20:00 PM

Ćwieki to zdecydowanie jeden z moich najulubieńszych dodatków paznokciowych. Zawojowały one też sercem mojej mamy, która... bezczelnie mi je podkrada ;) Te szczególnie zawojowały moim sercem, ale przyznaję się, że długo głowiłam się jak wykorzystać te KKCenterHk.


Te 2-milimetrowe, granatowe cuda postanowiłam zestawić z ćwiekopodobnymi "cosiami" w kształcie rombów, które dostałam na spotkaniu od Promoto-Promoto i pięknym lakierem Fenix o nazwie Young Olive (nr 03). Co do lakieru to jest on dla mnie trochę zagadkowy. Czasem to faktycznie coś, co nazwę jasną oliwką, czasem zielenią limonki. Wszystko jest zależne od padającego światła, co z resztą widać na zdjęciach. Ale muszę przyznać, że się nim zachwyciłam. 2 warstwy zagwarantowały całkowite krycie (co nie zawsze ma miejsce w przypadku jasnych kolorów), wysechł w tempie błyskawicznym. CUDO! Wiosną na pewno będzie gościł często na moich paznokciach! Ale to nie lakier jest dziś bohaterem. 
Ćwieki - są niesamowicie piękne. Przychodzą do nas w małym, charakterystycznym dla KKCenterHk słoiczku, dzięki czemu nie ma problemu z ich nakładaniem. Wyglądają pięknie, ale trzeba uważać przy nakładaniu. A może nie tyle przy nakładaniu. Jeśli przypadkiem zechcecie je pokryć topem (ja byłam do tego zmuszona, bo romby minimalnie odstawały) musicie liczyć się z tym, że kolor minimalnie puści i może się delikatnie rozmazać. Dlatego unikałabym tej czynności, zwłaszcza, że świetnie przylegają do paznokcia. Dodatkowo niestety musiałam je szybko zmyć, bo robiłam dzisiaj dużo rzeczy rękami i najzwyczajniej przetarły się w kilku miejscach. Myślę jednak, że gdyby nie to wytrzymałyby kilka dni bez uszczerbku. Zobaczcie jak prezentowały się na paznokciach!


100 psc
price: $4.50 
-10% using code: AGUSAI (till 31.01.2015)




To zdjęcie najlepiej oddaje kolor lakieru w świetle dziennym
I jak Wam się podoba to połączenie? Ja wizę jak bardzo krzywo mi to wyszło, ale i tak jestem niesamowicie dumna z tego zdobienia. Dawno nie miałam na paznokciach czegoś kreatywnego (zdecydowanie lepiej pracuje mi się na krótszych). I cieszę się, że wpadło mi do głowy coś innego niż początkowo planowałam, bo jak ostatnio często mi się zdarza w momencie, gdy zaczynałam malować moją wizję ona pojawiała się u kogoś na blogu ;)

A teraz krótko ponarzekam i liczę na rady ;) Ech nie mogę dojść do ładu z lampą i ostatnio zakłamuje kolory lakierów ;( Macie może jakieś rady? Kombinuję ile się da, ale nie wiem na co konkretnego zwrócić uwagę. Zmiana balansu bieli powoduje różne dziwne rzeczy, w tym fakt, że moje ręce robią się nienaturalnie czerwone a ściana z zielonego robi się szara :(

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Świetne połączenie! Uwielbiam zdobienia z ćwiekami, a to jest fajne bo nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wczoraj co 5 minut zmieniałam zdanie co zrobię z tymi ćwiekami :D Aż zaczęłam grzebać po pudełkach, znalazłam te z Promoto i mnie oświeciło ;)

      Usuń
  2. Też uwielbiam ćwieki, a takie granatowe super wyglądają na tym zielonku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo szukałam do nich lakieru bazowego, który podkreśliłby urok tych ćwieków ;)

      Usuń
  3. Co do mani to wygląda świetnie :D
    A co do lampy to jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło więc nie wiem jak pomóc :( ja mam zawsze białe tło i robi się lekko szare, ale to chyba dlatego że lampa jest za wysoko :) zobaczę czy coś się zmieni jak przyjdzie statyw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty jej nie masz przymocowanej do aparatu to po pierwsze :P A po drugie masz słabszą ;P Jak już dostanę statyw do aparatu będzie mi łatwiej kombinować i może będę trzymać lampę gdzieś indziej, albo ją przymocuję do statywu, ale się zobaczy ;)
      Chyba na razie muszę coś pokombinować w programach graficznych :)

      Usuń
    2. No to fakt... ale nie kumam co ma do tego to przymocowanie lampy do aparatu? poza tym jak Ty ją przymocowałaś? ;p

      Usuń
  4. Jakie fajne , przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba kolor Fenixa - idealnie limonkowy :)
    świetnie ułożyłaś te ćwieki i cyrkonie na kciuku i serdecznym, całość bardzo mi się podoba, bardzo energetyzująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj idealnie limonkowy to on nie jest, ale i tak jest piękny ;)
      I cieszę się, że Ci się podoba :) Chwila olśnienia, a "jarałam" się cały dzień jak dziecko, które dostało prezent ;)

      Usuń
  6. Ta baza jest super! :) I ćwieki naprawdę jej służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki podkreśliły urok bazy, a baza wydobyła piękno z ćwieków ;)

      Usuń
  7. super soczysty kolorek, ćwieki są naprawdę ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier jest cudny :) rzeczywiście idealny na wiosnę :)) ehh ze tez ja nie mogę mieć wypukłych ozdob na paznokciach... Okrągłe ćwieki wygladaja nieziemsko :) swietnie to wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2mm też jest za duże? :( Szkoda, bo ćwieki są taaaakie fajne!

      Usuń
    2. ja nie mogę mieć niestety nic co odstaje od paznokcia... uroki głębokiego tunelu...

      Usuń
  9. Aga!! coraz lepiej!! :D
    co do lampy to nie pomogę, mam zwykłą lampę z żarówą LED z białym światłem i ratuję się tylko balansem bieli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej bo się rumienię ;) Lampa jednak dużo zmienia ;)

      Usuń
  10. Ćwieki są świetne :) A kolor bazowy bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak patrzę na to zdobienie to przypomina mi ono pawia. :D Ogólnie to podoba mi się to zdobienie, przyjemniej się na nie patrzy, jednak sądzę, że nie zdecydowałabym się na nie na moich paznokciach. Najzwyczajniej w świecie nie lubię na sobie za dużo błyskotek, szczególnie w tej formie, to zupełnie nie mój styl i nie pasowałby to do mnie, przez co nie czułabym się najlepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom ono nie było takie błyszczące jak się wydaje. Ćwieki aż tak się nie świeciły. To lampa się odbija ;)

      Usuń
  12. Ja już się zachwycałam jak wczoraj zobaczyłam zdjęcie na facebooku :) Coś z azteckich klimatów czuję, kiedy na nie patrzę.
    Co do przekłamywania kolorów, to ja radzę sobie z nim w najprostszym z najprostszych programów do obróbki graficznej - PaintNET. Jest tam opcja Adjustments -> Hue/Saturation i tam są trzy paski do balansowania. Manipulując tym podpisanym jako "hue" można przywrócić w miarę naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z suwakami w dwóch programach kombinowałam. Albo się za zielone robiło, albo mój kolor skóry nie nadawał się do pokazania :(((

      Usuń
    2. U mnie zwykle daje radę, więc nie znam innych metod :( A tą drugą opcją "Saturation" próbowałaś jednocześnie manewrować?

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Chyba bym się bała takich rzeczy w makijażu używać, ale jak ktoś się na tym zna i fajnie to wygląda z przyjemnością pooglądam ;)

      Usuń
  14. Fajnie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba kolor lakieru,niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądają - u siebie bym pewnie zostawiła same okrągłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Fenix ma cudowny kolor :DDDD A co do ćwieków to muszę w końcu i ja wypróbować , bo u kogoś szalenie mi się podobają :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor cudowny ♥
      I koniecznie wypróbuj ćwieki, bo to super zabawa ;)

      Usuń
  18. bardzo podoba mi się zieleń zestawiona z tym granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, długo kombinowałam z czym zestawić te ćwieki ;)

      Usuń
  19. kiedy tylko zobaczyłam kolor tego lakieru, moje serce zaczęło szybciej bić!
    ładnie komponuje się z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się pojedyncze na paznokciach, ale jak jest ich więcej to już nie dla mnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie mogę mieć wszystko inne minimalistycznie, ale nie paznokcie ;)

      Usuń
  21. ładny ten Fenix ;) ćwieki fajnie sie z nim skomponowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobienie :) też mam te ćwiki w kształcie rombu, a skąd bierzesz te okrągłe? Bo szukam takich złotych :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie. Bardzo mi się podoba, chociaz sama z taką zielenią czułabym sie średnio. Wolę popatrzeć:D Ćwieki są fantastyczne! Dla mnie krzywo nie jest:D
    Chcialam napisać, że zdjęcia z lampą wyglądają genialnie, nawet jak ta małpa przekłamuje kolorki ( tu nic nie poradzę, bo się nie znam:P) moje must have na powrót blogowy!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram