Piękny różowo-biały, matowy duet

1/10/2014 09:01:00 PM

Ja zawsze powtarzam, że ładny topper to coś obowiązkowego w kosmetyczce KAŻDEJ kobiety. Bo mając nawet trzy lakiery, kiedy dodasz topper możesz mieć trzy nowe. A to cudo dodatkowo idealnie wpisuje się w obecnie panujący trend matowych paznokci. Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 1 to piękne białe matowe kawałeczki folii, które delikatnie się mienią i sprawiają, że zadaję sobie pytanie :"czemu ja go sobie wcześniej nie kupiłam?!" Odpowiedź nasunąć może mi się od razu - bo nie przepadam za lakierami Wibo (w sumie sama nie wiem czemu, bo nie są one przecież takie złe) Ale w sumie szczerze wątpiłam, że ten lakier tak pięknie będzie się prezentował. I nawet jak mat mnie nie kręci to siedziałam i gapiłam się na nie i jak delikatnie zmieniają się im kolory pod wpływem różnego światła. Idealnie podkreślił róż cudnego Kobo Mexico i wydobył z niego co najpiękniejsze (czyt. ukrył pomarańczowe tony). Cieszę się, że go dorwałam na wymiance, bo ten kolor to jeden z tych, które po prostu muszę mieć. Bez znaczenia, że już mam trzy inne w identycznym odcieniu. I co z tego, że nie zawsze dobrze wygląda przy mojej skórze. No muszę go mieć i koniec. Ale co ja będę gadać. Zobaczcie jak cudne jest to połączenie ;)





I jak Wam się podoba? Ja jestem zauroczona i już myślę z czym ten topper jeszcze połączyć. Podejrzewam, że będzie wyglądał świetnie na każdym lakierze. ;)



You Might Also Like

42 komentarze

  1. no tak, matowe glittery robią ostatnio furorę :D fajnie połączyłaś ten top, chętnie zobaczyłam go też na ciemnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go właśnie na ciemnych bazach głównie widziałam i dlatego mnie nie kręcił ;)

      Usuń
  2. Ten KOBO cudny :D A ten WOW też mam, ale jeszcze go nigdzie nie nałożyłam, że tak powiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, super duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten KOBO to już pewnie niedostępny w Naturze, co? Jakie masz podobne odcienie? Bo tak mi się podoba, że muszę znaleźć odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go moim zdaniem widziałam, ale ręki sobie nie dam uciąć,bo mam go od Bopp z wymianki. Podobny na pewno mam Wibo Extreme Nails nr 6, ale jego nie polecam - baaardzo długo schnie. A tak mam odcienie podobne, ale jako nie zapadają mi w pamięć.

      Usuń
    2. Zerknę do Natury przy okazji. A tak to poszperam w Golden Rose, najbliżej mi :)

      Usuń
    3. Na pewno coś podobnego tam się znajdzie, jeśli Meksyk już jest niedostępny ;)

      Usuń
    4. Ale pytaj, bo na stronie jest ;)

      Usuń
    5. O, dzięki :) Na pewno poszukam!

      Usuń
  5. Bardzo fajne połączenie, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa baza jest świetna, ale ten top chociaż jest bardzo sławny do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie przemawiał, ale dziewczyny mnie na wymiance namówiły ;)

      Usuń
  7. a Ja jestem za świetnie do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty mi tu nie gadaj, że to lampa :p
    staranniej malujesz pazurki, coraz lepsze zdobienia... Aga dajesz do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ;P Lampa podnosi stawkę i bardziej się starasz :D
      I jak się człowiek nudzi to maluje paznokcie :D

      Usuń
  9. Ten Meksyk mi się właśnie z Kobo marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem ładny efekt, a strasznie spodobał mi się kolor bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Meksyk to ładny lakier, ale nie wszystkim mu w nim do twarzy. U mnie z tym topperem był bardziej różowy, ale bez niego nie był już tak cudownie uroczy ;)

      Usuń
  11. Ładnie ze sobą współgrają ;) Ja cały czas rozmyślam i rozmyślam czy kupić ten z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Mexico :D ! Piękne połączenie :) u mnie kobo był właśnie bardziej pomarańczowy :) i w sumie taka brzoskwinka się z niego robiła chwilami - u Ciebie jest całkiem inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego toppera u mnie też był bardziej pomarańczowy i załamywałam ręce ;P A po pokryciu tym topperem... istny zachwyt ;)

      Usuń
  13. Ten Wibo jest cudowny, ja niedawno kupiłam sobie podobny lakier, tylko że z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam ten lakier z wibo i żałuję, bardzo nie podoba mi się efekt jaki daje na paznokciach :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może go położyłaś na jakimś lakierze, z którym źle wygląda? Bo moim zdaniem on nie będzie dobrze wyglądał na wszystkim ;)

      Usuń
  15. Jaki śliczny *.* nie mam tego topu, ale już dopisuje do mojej lakierowej wishlisty! A Kobo siedzi sobie u mnie w szufladzie, chociaż jakoś do mnie nie przemawia na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on ma różne, czasem bardziej różowe, a czasem bardziej pomarańczowe twarze ;)

      Usuń
  16. top naprawdę śliczny ;) świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatnością mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity kolorek :) świetnie zestawione połączenie

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne to połączenie - aż mam ochotę na ten top :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram