Venita Glamour G37

1/06/2014 09:42:00 PM

Zdarza się Wam mieć tzw. "bad nail day"? Bo ja go ostatnio miałam. Chciałam zmalować galaktykę na konkurs u Daguszki, a wyszło szaro-bure coś, więc zmywałam paznokcie o 23 i chwyciłam za pierwszy z brzegu lakier, którym okazał sie być Venita Glamour G37. Ach jak przyjemnie było się nim zaskoczyć! Nie dość, że mogłabym go określić jednowarstwowcem to jeszcze szybko sechł, super się nakładał i pięknie prezentował się na paznokciach. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to fakt, że aparat totalnie zjadł fioletowe tony, a to one w dużej części rządziły lakierem. Sprawiały to zatopione w nim mikroskopijne drobinki w pięknym fioletowym odcieniu. Mam nadzieję, że zdjęcia choć trochę pokażą jak piękny jest ten lakier. I uwierzcie mi jest wart uwagi!





Tutaj najlepiej widać jego fioletowe tony ;)


Totalnie zapomniałam o zdjęciu, który zrobiłam telefonem.
Daguszka dziękuję! ;*


I jak Wam się podoba ten lakier? Myślę, że wykorzystam go jeszcze w najbliższym czasie. Może z jakimiś złotymi dodatkami? Co myślicie?

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Jakby zanurzyć się w noc :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie - siedzę i się gapię i przestać nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Lampa ratuje mnie z opresji ;)

      Usuń
  3. Mam go i nawet nosiłam, ale zdjęć nie zrobiłam :D Piękny jest!!! Też pozytwnie byłam zaskoczona, gdy nakładałam go na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że miłe zaskoczenie? :D
      I kiedyś zrób fotki, bo u Ciebie pewnie jeszcze bardziej zjawiskowo wygląda, a może Twój aparat wychwyci te fioletowe tony? ;)

      Usuń
  4. *.* Cudo! Wiesz może, gdzie go dostać? Piękny, taki flirt głębokiego granatu z fioletowym błyskiem. Już dawno nie widziałam tak ładnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj sobie na ich stronie najbliższego sklepu ^^
      http://www.venita.com.pl/stores

      Usuń
    2. Oj to też nie gwarantuje, że będą tam lakiery, bo Venita oferuje też inne rzeczy, Ja przeszłam większość sklepów z listy w Krakowie i wszystkie u mnie i NIGDZIE nie było lakierów :/

      Usuń
    3. No i okazało się, że nawet sklepu w mojej okolicy nie ma :( Ale będę polować online ;)

      Usuń
  5. Ślicznie się prezentuje, piękny mocny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudo! galaxy to by na nim było idealne ^^
    i tak... też czasem miewam bad nail day, tylko że wtedy zdarza mi się zmazywać tak 2-3 razy cały mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bym zmywała ze 2-3 razy, gdyby nie fakt, że był środek nocy i wizja gości na drugi dzień, więc malowałam na szybko ;)

      Usuń
  7. zdjęcia pod lampą są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Jeszcze do końca jej nie "rozkminiłam", ale jakość zdjęć jest o niebo lepsza ;)

      Usuń
  8. Szkoda, że nie widać tych fioletowych tonów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle żałuję, ale próbowałam pod każdym kątem, w każdym świetle i nigdzie nie było widać poza tym jednym zdjęciu komórką ;P

      Usuń
  9. ale śliczny, chociaż ta jego fioletowość mogłaby być bardziej widoczna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam pod każdym możliwym kątem i niestety nie udało mi się ich złapać :(

      Usuń
  10. Wiem o czym piszesz :DDD Też miewam bad day nail :DDDD a ta Venita bardzo ciekawa :) Super się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      A bad nail day ostatnio zdarzał się często, ale już drugi dzień mam wenę i jestem wreszcie zadowolona z tego, co zrobiłam. Cóż zdecydowanie łatwiej mi zdobienia wychodzą na krótkich paznokciach ;D

      Usuń
  11. Cudny jest :D
    Trzeba było wrzucić to zdjęcie próbnika, które mi kiedyś wysłałaś :D Tam miał chyba idealnie swój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie! Od razu wrzuciłam! ♥

      Usuń
    2. No i super :D bo tak mi się coś skojarzyło, że jakoś mi go pokazywałaś :D

      Usuń
  12. Pieknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie się prezentuje na paznokciach. Pierwsze słysze o tej firmie o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o niej wcześniej czytałam, ponieważ nigdzie nie mogłam dostać ich lakierów. Cieszę się, że trafiło mi się takie cudo ;)

      Usuń
  14. Widać, widać ;) bardzo ładny jest, 4 zdjęcie super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie prezentuje się ten lakier, wygląda tak elegancko, a jednocześnie wpisuje się w karnawałowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jest naprawdę super.U mnie dzisiaj na pazurkach tez Venita;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier i uwielbiam go , jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładniutki :)
    mój aparat uwielbia zjadać fioletowe tony więc mam do wyboru dwie opcje: albo pokazać zdjęcia z mocno przekłamanym kolorem albo troszeczkę obrobić w programie graficznym i wolę je obrobić :) ale staram się wtedy o tym napisać. :)
    tak ostatnio oglądam Twoje zdjęcia i nie mogę się napatrzeć na długość pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest naprawdę bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Jak się mieni skubaniec... jak romantyczna noc..<3 czekam na zdobienie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram