Czarne cudo z Vipery

1/24/2014 09:48:00 PM

Chwile paniki mam nadzieję za mną, czas na chwilę relaksu nad notką. Trzeba realizować założony z góry plan ;) 
Wczoraj było anielsko, dziś będzie trochę piekielnie, czyli kilka słów o cudzie od Aalimki. ♥ Dostałam go na urodziny i już w buteleczce mnie zauroczył. Te piękne błękitne iskierki kusiły, puszczały co chwila oczko, a ja biedna i uległa nie mogłam się powstrzymać. Bo przecież jak można się nie skusić?
Vipera Creation # 475 to czarna baza z mnóstwem zielono-niebieskiego shimmeru, który powoduje, że w buteleczce wygląda jak rozgwieżdżone niebo. A powiedzcie mi.. która z nas nie chciałaby gwiazdki z nieba? Dwie cienkie warstwy i mamy jej namiastkę na paznokciach!  Przyjemnie mnie zaskoczył trzymając się na paznokciach aż 4 dni! A mi się to nie zdarza! I to nawet nie chodzi o odpryski (u mnie jak lakier trzyma się 2 dni to jest dobrze), ale o fakt, że tak mi się podobał, że nie miałam ochoty go zmywać! A to się rzadko zdarza ;) Zobaczcie dlaczego tak chętnie go nosiłam!







I jak Wam się podoba? Ja jestem nim wyjątkowo zauroczona! Aalimko, Kochana dziękuję Ci za pamięć i za przemiłą niespodziankę! Dobrze wiesz, że idealnie wpisałaś się w mój gust tym lakierem! ♥

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, całkiem przyjemny :) oprócz ruletek mam tylko jedną Viperę, Creation właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z Vipery mam ten, 2 Ruletki i jeden Balcanto (czy jakoś tak :P), czyli też ubogo, bo ciężko mi cokolwiek dostać u mnie.

      Usuń
  3. Śliczny, kocham taką czerń z bajerami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z moich ulubionych lakierów na zimę ;)

      Usuń
  4. Taki paznokciowy żuczek :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę urzekający! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! też lubię ciemne kolory i shimmer :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak on ciekawie się mieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przypuszczałaś, bardzo przypadł mi do gustu :) Zastanawiam się czy przypadkiem nie przypomina trochę Miss universe od Essence. Jeśli nawet, to gdy natknę się na tą viperę to przyjrzę się jej z bliska. Moja współpraca z obecną, regularną serią essence nie jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz chciał mogę Ci te dwa lakiery porównać ;)

      Usuń
    2. A jeśli znajdziesz wolną chwilę to bardzo chętnie :))

      Usuń
  9. ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego lakieru jeszcze nie miałam a żałuję bo to piękny kolor. Uwielbiam lakiery z Vipery między innymi za ich wytrzymałości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier! Uwielbiam go, ciężko znaleźć coś podobnego w drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuhuhu zauroczył i mnie :D lubię czarne bazy z drobinkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny!!! Bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram