Fioletowy... Specjalny kolor na dzisiejszy dzień ♥

1/13/2014 11:21:00 PM

Dziś fioletowy ma szczególne znaczenie! Ach co to za szalone dwa dni! Dla takich emocji warto nie spać dwie noce z rzędu, bo te wszystkie uśmiechy te wszystkie rozmowy są tego warte. Świętuję milion (i fangirluję). A dodatkowo oczywiście zastanawiam się kiedy walnę głową w klawiaturę i zasnę :D
Zanim zacznę pisać o lakierze chciałabym Wam serdecznie podziękować! Wiele z Was pisze mi, że moje zdobienia ostatnio zdecydowanie się poprawiły i bardzo się Wam podobają. Nawet nie wiecie ile to mnie znaczy. Mam nadzieję, że to nie jest chwilowa wena ;) Bo ostatnio uparłam się na stemplowanie i... no mistrzem stempli to ja nie będę, ale można spokojnie mówić, że to super zabawa! Tylko się dorobić jakiś ładnych płytek ♥
Danzing... Piękny fioletowy lakier z Colour Alike, który chwycił mnie za serce już dawno temu. Kupiłam go w wakacje B i od tego momentu nie mogłam trafić na to cudo w sklepie. Z pomocą przyszło Colorowo i dziewczyny organizujące lakierowe spotkanie w Warszawie i dały mi właśnie ten kolor. Jestem zakochana w pastelach od dawna, a ten wyjątkowo skradł mi moje serce. Ładnie kryje, szybko schnie i wygląda pięknie. Nie chciałam za bardzo dodawać niewiadomo jakich zdobień, bo sam kolor jest urzekający i właśnie dlatego postawiłam na delikatne metalowe ozdóbki, które dostałam w ramach prezentu świątecznego od Promoto-Promoto. W sumie trochę się ich bałam, ale okazuje się, że nie ma czego. Ozdóbki łatwo się wyginają i można je łatwo dopasować do kształtu paznokcia, co zrobiłam przed pomalowaniem. Potem delikatnie nałożyłam ją na mokry lakier i pokryłam topem. Nic więcej. Różyczka, bo ten wzór wybrałam, ładnie przylegała, nie zahaczała o nic i jedyne co było konieczne to pokrycie jej topem drugi raz dzień później, bo miałam wrażenie, że się on lekko starł i zaczyna zahaczać. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń! Zobaczcie jak to zestawienie prezentowało się na paznokciach!






I jak Wam się podoba to zestawienie?  Ja już myślę z czym zestawić inne ozdóbki, bo jestem bardzo przyjemnie zaskoczona. Nie jestem pewna, czy są one dostępne na aukcjach Promoto, ale pamiętajcie, że jeśli w czasie zakupów powołacie się na mój blog dostaniecie jakiś miły gratis ;)
No i muszę jeszcze dodać jedną rzecz... Niektóre sklepy powinny się uczyć obsługi klienta od Colorowo! Spisali się na medal, a kontakt z nimi zasługuje na potężne wyróżnienie! Ale tę sprawę przybliżę Wam przy okazji swatchy jednego z ich holograficznych cudeniek ;)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Jaki słodziak z tego lakierku ;) delikatny i bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lakier.
    I zgadzam eis co do obsługi klienta w Colour Alike. Sama przyjemność robić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnością też okazują się reklamacje ;)

      Usuń
  3. fiuuuuuuuuuu fiuuuuuuuuu fiuuu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie to wyszło :D i też uważam że coraz ładniej malujesz :D jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bbbbbbbbbbbbbbbbbbardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różyczka jest przeurocza *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w karuzei było jeszcze kilka uroczych ozdóbek ;

      Usuń
  7. na Twoim blogu fajnie widac ta metamorfoze, jaka wiele osob przechodzi - zdobienia sa coraz lepsze :) sama jak patrze na moje pierwsze wyczyny to troche mnie wstyd ogarnia, ale wiadomo przeciez, ze na poczatku sie rece trzesa.
    Tez nie jestem mistrzynia stemplowania, co widac na moich paznokciach chocby dzisiaj xD ale trzeba cwiczyc i probowac :)
    nie lubie zbytnio pasteli, ale fajnie nadaja sie jako tlo do zdobien, dlatego pare mam. Lakier ktory pokazujesz jest moim ulubiencem, super jakosc i przesliczny kolor :D zreszta uwielbiam fiolety. Ze zlotem wyglada swietnie, ta rozyczka dodaje mu uroku, jest bardzo ladnie i dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Ja wiem, że pierwsze zdobienia nie zachwycały, ale właśnie to był cel bloga. Żeby ćwiczyć, bo inaczej nigdy w życiu bym się do tego nie zmotywowała!

      Usuń
  8. bardzo subtelny kolorek,..ładniutko

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny chociaż ja średnio przepadam za takimi pastelowymi fiolecikami :p
    róża pięknie uzupełnia całość ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam pastele ♥ Jakoś ostatnio mam na nie fazę. Może dlatego, że śniegu nadal moje oczy nie ujrzały...

      Usuń
  10. Kocham wszelkie fiolety :) Pięknie się prezentuje ten wrzosik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje najpiękniejsze zdobienie *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te metalowe ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te metalowe ozdóbki mnie zachwyciły, też takie chcę!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promoto ich obecnie nie ma (smuteczek :(), ale na pewno je można dostać w BPS ;)

      Usuń
  14. Bardzo mi się ten kolor podoba, koniecznie muszę go kiedyś kupić :) I też uważam, że Twoje zdobienia wyglądają coraz lepiej! Zawsze z przyjemnością czytam Twoje posty i oglądam zdjęcia. :) A w porównaniu z poprzednimi miesiącami, to nawet paznokcie masz ładniejsze - dłuższe, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten kolor jest zdecydowanie wart uwagi ♥
      Cieszę się, że lubisz tutaj zaglądać :) Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy! Paznokcie nawet nie tyle co dłuższe, ale wreszcie udało mi się ustalić w jakiej długości czuję się najlepiej i w jakiej mi się nie łamią ;) Ot musiałam do tego wykorzystać metodę prób i błędów ;)

      Usuń
  15. Lakier ma przecudowny kolor!!! Jak dla mnie powiało subtelną wiosną:) Różyczka wpasowała się w całość idealnie... Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :) zdecydowanie sie poprawiły :) koło skórek czuściutko, zdobienia bardzo elegancki! tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ślicznie! tak delikatnie i dziewczęco!
    do tego kolor bazowy jest cudny! (mam i uwielbiam)
    A co do Twoich prac... widzę ogromny postęp, który objawia się nie tylko świetnymi pomysłami (tak trzymaj!) ale również ślicznymi paznokciami, pięknie pomalowanymi i zadbanymi - sama radość :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj bo się teraz stresować będę :P Za bardzo mnie chwalicie :D

      Usuń
  18. To zdobienie jest cudne! Takie delikatne, a uroku dodaje niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jeden z moich ulubionych lakierów <3 miałam go ostatnio na wigilie i nie mogłam przestać patrzeć na własne paznokcie, jeśli chodzi o pastelowy fiolet jest doskonały - idealny dla mnie odcień (lekko ciepły) i to krycie, ta jakość! I jeszcze nazwe ma fajną - jestem z pomorza, w Gdańsku pracuję i spędzam większość dnia, więc musiałam mieć lakiery z serii GDN :D Z tą złotą różyczką Danzing wygląda prześlicznie! :D
    Nie dziwię się, że tak ciągle chwalisz Colour Alike, bo są naprawdę fantastyczni :D Aż chciało by się zrobić jakiś plebiscyt Lakieromaniaczek na najfajniejszą firmę i przyznać im pierwszą nagrodę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram