Kwiaty w Pradze

1/16/2014 09:15:00 PM

Nudziak to lakier obowiązkowy w każdej lakierowej kolekcji. I ja w sumie mam ulubieńca w tej dziedzinie. Ale czasem trzeba jakiejś odmiany. Kiedy w paczuszce ze spotkania zobaczyłam lakier Kobo Prague miałam do niego podejście jak "pies do jeża". Widziałam te brązowe tony i one zdecydowanie nie przypadły mi do gustu. Ale jak już go miałam to nie miałam serca. żeby się go pozbyć bez użycia chociaż raz i postanowiłam chwycić za lakier. Chyba muszę stwierdzić, że pozytywnie się zaskoczyłam. W sumie mam wobec niego mieszane uczucia, ale zaczął mnie do siebie przekonywać w momencie, gdy aplikacja okazała się bezproblemowa, szybko sechł i jednak czułam się w nim lepiej niż myślałam. Taaa to jeszcze nie było to, co chciałam, ale od czego są moje pudełka z całym arsenałem zdobieniowym? Zdecydowałam się na piękne kwieciste naklejki wodne, które dostałam od Promoto-Promoto. To one stanowiły piękne uzupełnienie lakieru. Wystarczyło kilka minut, żeby sprawić, że nie miałam ochoty od razu zmywać paznokci. Wręcz przeciwnie. Taka wycieczka do Pragi stała się przyjemnością ;) 2.40 zł (+ koszty przesyłki) sprawiło, że Praga z ponurego miasta przemieniła się w eleganckie i nowoczesne miejsce. Muszę się przyznać, że zaczynam uwielbiać naklejki wodne tak samo jak ćwieki ;) Zwłaszcza, że aukcje Promoto są pełne świetnych wzorów, a jeśli powołacie się na mój blog w czasie zakupów otrzymacie jakiś gratis. Jeśli chcecie zrozumieć moje zauroczenie naklejkami  zobaczcie same jak prezentują się na lakierze Kobo!







I jak Wam się podoba to połączenie? Ja może brązów nie pokocham, ale ten lakier sprawił, że zmieniłam o nim zdanie, kiedy przekonałam samą siebie, żeby nie zważać na pierwsze wrażenie. Może nawet się polubimy. Kto wie? ;)



You Might Also Like

37 komentarze

  1. łoł! sam lakier to mi się widzi raczej średnio, na moich paznokciach wygląda źle, ale z tymi kwiatami... ODGAPIAM! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z naklejką zdecydowanie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że lepiej ;) Bez jakiegoś dodatku nie byłabym w stanie go nosić ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba to ożywienie brązu kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie połączyłaś ten lakier z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciemne brązy.. z takimi odcieniami mam problem, różnie bywa, ale ten poodoba mi się bardzo! do tego kwiatki wyglądają świetnie, co jak na mnie też dziwne, bo ogólnie kwiatki na paznokciach średnio lubię:) Podoba mi się wszytsko razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki to moja działka :D
      A brązy to jednak nie moja bajka ;)

      Usuń
  6. sam lakier to e-e-e... z naklejką jest lepiej, ale i tak mam wrażenie, że to nie "Twój" kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie do końca jest mój, ale musiałam się przekonać ;)

      Usuń
  7. Miałam dziś malować paznokcie tym lakierem, padło jednak na inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki to świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Chyba najszybszy sposób na urozmaicenie lakieru!

      Usuń
  9. Kwiaty śliczne i ładnie komponują się z kolorkiem, niestety praga mnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak twierdziłam i widzisz przełamałam się ;)

      Usuń
  10. super :-), a kwiatki to już cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam ten lakier, niby to brąz ale na paznokciu idealnie wpasowuje się w odcienie skóry :) Od początku pokochałam jego oraz mexico, wiem że jeśli nadarzy się okazja z pewnością sięgnę jeszcze po lakiery tej firmy :) Cieszę się, że i tym mimo wszystko się do niego przekonałaś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Meksyk jest piękny i totalnie w moim stylu ♥ ten już mniej, ale przełamać się trzeba. W sumie to nawet mam pomysł na zdobienie z jego wykorzystaniem :D

      Usuń
  12. A ja ostatnio mam fazę na takie brązy i stwierdzam, że mam ich za mało :)
    Z tymi kwiatkami prezentuje się świetnie, fajnie do ożywiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez kwiatków nie byłabym w stanie go nosić ;)

      Usuń
  13. U kogoś takie kolorki mi się podobają,ale sama do takich nie mogę się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi takie kolory się podobają u niewielu osób, ale czasem trzeba się przełamać i spróbować coś, czego normalnie by się nie zrobiło ;)

      Usuń
  14. Muszę się przyznać, że nie mam żadnego nudziaka w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powinnaś to nadrobić ;) Świetna baza pod wszelakiego rodzaju zdobienia ;)

      Usuń
  15. Kolorek taki sobie, nie wiem , ale nie mam przekonania do brązów na paznokciach, ale naklejki ślicznie go ożywiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. naklejki zdecydowanie dużo tutaj robią, ja również nie jestem fanką brązu na paznokciach. Z naklejkami prezentuje się już zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor lakieru do mnie nie trafił, ale kwiaty jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten nudziak z naklejkami wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go strasznie polubiłam ;) mimo że brązy to zdecydowanie nie moja bajka ;) całkiem samego jednak chyba bym nie chciała nosić ;)
    U Ciebie kwiatuszki zdecydowanie dodały uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie że ten nudziak nie jest taki.. nudny :p mam wrażenie że dzięki temu jeszcze bardziej podkreśla kolor kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie :)
    Kwiatki idealnie pasują do lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram