Karnawał z Golden Rose (dużo zdjęć)

1/27/2014 01:08:00 PM

Wprawdzie moje oczy cierpią, ale zdobienie paznokci i ta notka musiały się pojawić ;) Po pierwsze dlatego, że jestem z niego niesamowicie dumna, a po drugie dlatego, że jak poczekam jeszcze chwila to przegapię termin nadsyłania prac na konkurs. Taaa ja i konkurs! Ale w końcu Karnawał z Golden Rose to nie byle co i nie mogłam sobie odpuścić skoro pomysł pojawił się zanim jeszcze został ogłoszony  (o szczegóły możecie znaleźć TUTAJ
Wprawdzie karnawał kojarzy mi się z czernią, złotem i srebrem ja postawiłam na... fiolety. Taki swobodny Mix&Match. Może dla Was nie będzie to nic nadzwyczajnego, ale to pierwsze zdobienie, gdzie wreszcie udało mi się stemplowanie! Może płytka jest trochę dla mnie za wąska, ale i tak. Jeszcze nigdy wzór mi się tak ładnie nie odbił i top nie rozmazał mi zdobienia (Yasinisi - dziękuję za potwierdzenie, że Seche nie powinien mi rozmazać stempla!). Ale po kolei. Do zdobienia wykorzystałam: 


Na kciuku zobaczyć możecie zdobienie metodą tasiemkową. Na dwie warstwy srebrnego lakieru Golden Rose Rich Color nr 20 nakleiłam tasiemkę, którą pokryłam Lavendarling z Color Club. Na palcu wskazującym są dwie warstwy lakieru Danzing z Colour Alike i prostokątny ćwiek, o którym napiszę jeszcze kilka zdań na końcu notki. Na palcu środkowym mam dwie warstwy Jingle Jangle z Color Club. Na serdecznym znów pojawia się Danzing, a na nim piękny stempelek, który wykonałam Figą z Makiem z CA (tak! Wreszcie doszły, więc mogłam moją wizję urzeczywistnić :D). Ostatni paznokieć to 2 warstwy Lavendarling i ćwiek pochodzący z jednej z karuzel, które mam z BPS. Zobaczcie jak prezentuje się całość. 







I jak Wam się podoba ten miks? Ja bez bicia się przyznaję, że bardzo przyjemnie mi się go nosi i chętnie bym się z czymś takim na paznokciach wybrała na jakiś bal karnawałowy, czy na jakąś paradę na ulicach Rio ;) 


Jeszcze tak na koniec chciałam napisać kilka zdań o wykorzystanych ćwiekach. Dostałam je w ramach współpracy z KKCenterHk. Są to mieniące we wszystkich holo kolorach fioletowe ćwieki o wymiarach 5mm x 3mm. Powiem szczerze, że bałam się, że nie będą one przylegać do mojego paznokcia, ale nic takiego nie ma miejsca. Łatwo się je nakłada, dobrze się trzymają po położeniu tylko na mokry lakier, a to jak się błyszczą jest tylko kolejną zaletą. W opakowaniu znajduje się ok 50 sztuk tych cudaków i taki zestaw kosztuje $4.26. Dodatkowo wpisując kod AGUSAI podczas zakupów w sklepie dostaniecie 10% rabatu. Dlatego jeśli macie płytkę do której przylegają 3-milimetrowe ćwieki na pewno nie będziecie mieć z nimi problemów. No i będziecie mogły się pochwalić... mini dyskoteką na paznokciach ;)


You Might Also Like

43 komentarze

  1. Stempelek cudny :) I moje ulubione odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę za wąski na moją szeroką płytkę, ale i tak niesamowicie mi się podoba ;)
      I fiolet to też jeden z moich ulubionych odcieni ;)

      Usuń
  2. Cudne zdobienie! Pewnie pracochłoonne, ale efekt naprawdę świetny :) Wybierasz się do Krakowa :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu mi to zajęło, bo warstwy musiały podeschnąć, ale lubię to czekanie, jeśli wersja z głowy pokrywa się z tą na paznokciach ;)
      I wybieram się na chwilę na zakupy, Umówiłam się z koleżanką ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie mam ten problem, że nawet jak czekam, żeby warstwy wyschły to nigdy nie wysychają do końca i przy najbliższym ubieraniu się, czy myciu etc zdobienie się rozmazuje i niszczy :( przez to zniechęciłam się do robienia wzorków, są na to jakieś rady?

      Usuń
    3. Ja najczęściej maluje wieczorem już w piżamie i nie rozstaję się z top coatami przyspieszającymi schnięcie ;) To najlepsza metoda ;)

      Usuń
    4. Wieczorem to mi się z kolei pościel odbija, ale tez staram się malowac paznokcie przed snem i po kąpaniu. A może polecisz jakieś top coaty przyspieszające? I powiedz mi proszę ile mniej więcej czekasz przed nałożeniem kolejnej warstwy lakieru?

      Usuń
    5. Jeśli nie malujesz jakiś wzorów z czystym sumieniem polecam Kwik Kote. Możesz go kupić w Hebe. Trochę śmierdzi, ale schnie bezkonkurencyjnie pośród tego, co stosowałam.
      A z czekaniem różnie bywa, bo to zależy od firmy, ale tak max 15-20 min.

      Usuń
    6. Dzięęęękuuujęęę za odpowiedź ! Rozumiem, że Kwik rozmaże wzorki, ale akurat robię je tylko raz na czas, więc wypróbuję na pewno! :)

      Usuń
    7. Z Kwikiem i rozmazywaniem to po prostu jest loteria ;) Ale jest zdecydowanie w korzystnej cenie i łatwiej go dostać (w Hebe na Floriańskiej jest prawie zawsze) niż niektóre, dobre topy ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba!
    Wszystko do siebie pasuje :)
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, coraz ładniejsze zdobienia robisz, tak trzymać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie i tak mi daleko! ;)
      Ale dziękuję! ♥

      Usuń
  5. świetny mix! super Ci wyszło, chyba jedno z lepszych zdobień jakie u Ciebie widziałam :) i stempel bardzo ładnie się odbił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! :) No to zdecydowanie jest z tych zdobień, które na paznokciach wygląda podobnie do tego, co miałam w głowie ;)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w konkursie!
    Najbardziej podoba mi się zestawienie palców wskazującego ze środkowym. Brokat, fiolet i ćwiek, świetnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszło.. Takie mixy są ostatnio bardzo modne :)
    No a fakt, że stempel jest odrobinę zbyt wąski nie rzuca się specjalnie w oczy.. Gdybyś sama o tym nie wspomniała, to pewnie nawet nie zwróciłabym uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Starałam się trochę to ukryć, bo w sumie myślałam ,że dziura będzie mniejsza, ale i tak cieszę się, że wyszło, bo wcześniejsze próby z tym stempelkiem kończyły się tak samo - cieniutkie linie były prawie niewidoczne.

      Usuń
  8. Cuudo <3 a stempelek jest wręcz boski ;) Na zdjęciach trzeba się przyglądać, żeby zobaczyć że jest ciut za wąski ;) Jak byś nie powiedziała, to 90% ludzi by nie zauważyło ;)
    Czekam na więcej stempelków ;)
    *zjadłaś e w słowie stempelek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że nie widać ;) A przynajmniej, że Wy nie widzicie ;)
      Stempelków więcej nie będzie póki nie mam większej ilości płytek, ale będę coś kombinować z tym, co mam ;)
      I poprawiłam :D

      Usuń
  9. Zdecydowanie po sesji muszę się wziąć za ćwiczenie stemplowania ! Zestaw płytek jest ale czasu brak :( a Twój manicure podbił moje serce, uwielbiam fiolet na paznokciach :d

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, uwielbiam takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzór świetny , ładnie odbity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pazurki na których dużo się dzieje :) Zauroczona jestem totalnie Twoim zdobieniem. Piękne wykonanie Agni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam fiolety, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory świetnie do siebie pasują, a całe wykonanie po prostu Super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jeju jeju! to jeden z najpiękniejszych mixów jakie widziałam! Przepiękny! Życzę powodzenia w konkursie i trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szanse to ja mam zerowe patrząc na wykonania innych :P ale i tak jestem dumna ;) bo zrealiwowałam całkiem mój pomysł i wygląda tak jak w mojej głowie ;)

      Usuń
  16. Świetny mix, całość naprawdę prezentuje się szałowo . Nie będę chyba szukać ulubieńca, bo każdy paznokieć ma w sobie coś. ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. tak jak napisałam na insta, to jedno z moich ulubionych zdobień do tej pory, coś genialnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Szczególnie ten glit Color Club robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe, nie banalne zdobienie ;) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie, serio bardzo mi się podoba, ale najbardziej trzeci paluszek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest karnawałowo i jednocześnie bez kiczu, wprost uwielbiam takie mixy. Te ćwieki rzucają się w oczy, ale w pozytywny sposób. Są oryginale i nieźle się wyróżniają na tle całego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram