Piaskomania - Golden Rose Holiday 62

5/09/2013 09:01:00 PM

Dopadł i mnie... Chodzi mi o piaskowy szał. Gdyby nie to, że wszyscy zaczęli pisać, że w Golden Rose pojawiła się nowa kolejka nie zawitałabym tam jeszcze co najmniej dwa tygodnie, bo zmywacz już dobijał dna. Niestety wypatrzony kolor mi wykupili to stałam chyba 15 minut nad próbnikiem i buteleczkami i co mi się spodobało było podobne do piasków, które posiadam z P2. Wzięłam nr 62, w sumie nie do końca przekonana. Ach jakie było moje zaskoczenie w domu. W buteleczce po oczach walił niebieski shimmer, który pięknie skrył się w cudownie neonowym macie różu. Uwielbiam ten kolor! Często go przemycam w jakiś akcentach. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się niesamowicie pozytywnie. Sam piasek też jest cudny. To chyba top topów piasków, które wypróbowałam. Piękny kolor, schnie w błyskawicznym tempie, nie zalałam skórek (a przypominam jestem w tym MISZCZEM), odprysnął dopiero 3 dnia i to w miejscu, gdzie zazwyczaj już na drugi dzień mam lakierowy bunt (btw. nie wiecie jak usunąć rozdojenie, które ma się nieprzerwanie od 10 lat i jest wzdłuż płytki?), pięknie wyglądał, a ten niebieski shimmer było widać tylko pod odpowiednim kątem. Na pewno jeszcze zaopatrzę się nr 66 i pewnie jeszcze jakiś, ale jeszcze nie zdecydowałam które cudo, czekam na Wasze swatche ;), W ogóle ciężko było mi uchwycić kolor, dlatego zdjęcia też są różne.I lepsze jakościowo i gorsze. I w słońcu i wieczorne. Żebyście porównali. No i przepraszam Was za moje straszące skórki. Niby zrobiłam z nimi porządek, ale nie mogę za bardzo szaleć, bo znowu będą mi krwawić na potęgę :(





Tutaj widać jaki jest ubytek po 2 dniach


Na koniec jeszcze się pochwalę :) Dziś doszła do mnie paczuszka od http://alxia.blogspot.com/ z nagrodą z jej rozdania. W ogóle nie spodziewałam się żadnych wygranych, więc szczególnie mnie to cieszy. Może chcecie poczytać więcej o którejś z nagród? Dajcie znać w komentarzach, bo prezentuje się ona tak:


I tym pozytywnym akcentem dziś zakończę ;) Czekam na Wasze swatche innych piaseczków! :)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Aguś, nie mogę się napatrzeć jaką przemianę przeszły Twoje paznokcie :D Oby tak dalej. Tak wiem powtarzam się, ale co tam :D

    Już Ci pisałam, że ten kolor mi się u Ciebie bardzo podoba, na innym blogu go widziałam i nie zachwycił mnie niestety. Patrząc teraz na Twoje fotki bardzo bym go chciała mieć u siebie Ty kusicielko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że w życiu nie miałam tak długich paznokci, nigdy nie mogłam nosić, ale teraz nie jest tak źle i wreszcie mają przyzwoity kształt ;) Nawet moja mama mnie dziś pochwaliła jak zaprezentowałam jej holo nowość ;) świetnie wyglądają, szkoda, że bez lakieru już nie jest tak różowo...

      Usuń
    2. Przyjdzie i czas, że bez lakieru będą dobrze wyglądać :) Poza tym w końcu jesteś lakieromaniaczką więc nie często byś chodziła bez lakieru ;p

      A co do GR to mi się podoba :) Bardzo fajny róż :) ale już i tak nadwyrężyłam budżet, więc na więcej nie mogę sobie pozwolić :) A zdjęcia super - takie słoneczne :D

      Usuń
  2. Skoro są takie same jak te z p2 to pewnie też wybiorę jakiś dla siebie... chociaż nie powinnam :P Na skórki polecam maść hudsalva- działa cuda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie są identyczne, ale po co mi drugi fioletowy, czy czerwono-malinowy piasek, jak mogę mieć coś innego ;) Tak na to patrzyłam i trochę też co by się ewentualnie do pracy nadało i w tej kategorii niestety drugi faworyt, czyli nr 61 przepadł. Za niebieski dla takiego bladziocha jak ja, ale nie mówię nie ;)

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że są takie same jakościowo :) Bo te z p2 uważam za naprawdę dobre i widzę z Twojego opisu, że GR też są spoko.

      Usuń
    3. Na pewno są porównywalne ;) 3 dni bez uszczerbku to u mnie świetny wynik, bo OPI po 12 godzinach wyglądał masakrycznie, ale to pokażę już w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. WOW! Ago! jestem pod wielkim wrażeniem, i nie tyle piasku od GR, co na prawdę świetnych zdjęć i przede wszystkim rewelacyjnie pomalowanych paznokci. Od razu widać, że są w dużo lepszej kondycji niż parę tygodni temu. Co do skórek- dokładnie cierpię na ten sam susz dookoła płytki paznokcia, na prawej dłoni przypomina to galopującą katastrofę ale czasem pomaga mi najzwyklejszy krem do rąk, nałożony w te okolice obficie i pozostawiony do wchłonięcia. Akurat używam Isany rumiankowej z Rossmana :)
    A wracając do samego lakieru- jak zawsze, wszyscy już wszędzie mają te piachy, u mnie mają być jutro, a i tak pewności mieć nie mogę. Myślałem, by zrobić jakieś zdjęcia z wyspy GR, ale skoro już wszyscy wiedzą o piaskach, to żadnym odkryciem ani njusem to nie będzie, Osobiście czaję się na dwa kolory, może coś w najbliższym czasie kupię? Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj bo jeszcze mi sodówka do głowy uderzy! :P Mam nadzieję, że i Tobie się uda upolować interesujące Cię paski! Aż jestem ciekawa jakie ;)

      Usuń
    2. widzisz, problem w tym, że ja fanem piasków nie jestem. Nie mam co prawda żadnego, od samego początku przeraziła mnie napakowana brokatem seria OPI, bardzo szorstka i nieestetyczna jak dla mnie. Natomiast dalej jestem zdania, że najfajniejsze piaski w swojej kolekcji oferuje niemieckie P2, najbardziej podobają mi się kolory Seductive i Confidental :) Przez moment wpadł też mi w oko czarny piasek od Eclair, ale chyba nie jest tak bardzo popularny. Póki co, patrząc na głównej stronie GR interesują mnie kolory z numerami 58 i 60 :)

      Usuń
    3. Piaski OPI to mój osobisty zawód! B. dała mi przetestować i... zobaczysz skutki! Myślę, że jeszcze w ten weekend, ale to się okaże jak znajdę czas. I tak myślałam, że te właśnie piaski wpadły Ci w oko! ;)

      Usuń
    4. jednak nieskomplikowane ze mnie zwierze :)
      Czekam na Twoją opinię o OPI, bo przyznam się, że mnie teraz zaintrygowałaś. No i byłem w GR, jak mi kazali- piasków nie ma i pewnie nie będzie wcześniej jak za tydzień.

      Usuń
  4. No paznokietki masz z dnia na dzień coraz piękniejsze!
    A kolor cudny wyszedł na zdjęciach! I nawet widać połyskujący niebieski :) Ja dziś byłam w hurtowni i zamówiłam 3 piaski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam na słoneczko, żeby właśnie było widać drobinki :) Czekam na piaseczki na Twoich cudnych pazurkach! :)

      Usuń
  5. Wszystkie formy sięgają po piaski... ta malinka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzucę się chyba na te piaski GR :D kilka z nich skradło moje serce :)

    gratuluję wygranej :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zapuściłaś pazurki! Piasek idealny dla mnie ;D hehe :P

    No i gratki wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają właśnie te z brokatem;) Śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie te piaseczki są piękne, jeszcze nie byłam w GR, może dziś się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest :D mam zamiar go kupic :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram