Mobile Mix #4 - kolejne wydanie specjalne!

5/01/2013 11:29:00 PM

Ależ my dziś kilometrów zrobiłysmy! mój telefon pracował na najwyższych obrotach, więc zapraszam na zdjęciową relację z kolejnego dnia wizyty B.!

 

1. Pełne sił w nogach zaczynamy spacerek
2. Hej ho, hej ho przez planty by się szło :))
   


3. Jak Kazimierz muszą być 100% Żydzi
4.Galeria
5. Napis mówi sam za siebie ;)
6. B. wchodzi do... Stajni ;)



4. Stajnia - najbardziej klimatyczne miejsce w Krakowie
5. Ciacha ;D
6. TU jesteśmy :D
7. Skałka



8. B. mnie ustrzeliła ;)
9. Różowy lód musi być!
10. Idziemy na Bulwary!



11. B. i jej lusterka ;)
12. Pizza na kolację
13. A po kolacji musi być i deser! ;)
14. Wybrałam drinka pod kolor pazurków ;D



15. Co to za dzień bez samojebki (za mniej więcej 20 razem się udało :D)
16. Idziemy przez Rynek, a tam... Dyskoteka :D
17. Tańce poniosły wszystkich!
18. Nie obyło się i bez fotki w witrynie sklepowej!

I to tak w sumie po krótce tyle! To był na prawdę miły dzień! Śledźcie mój Instagram i profil na facebooku. Jak tylko jest wifi to staram się coś wrzucić na bieżąco ;) Już czekam na jutro i myślę co będziemy robić! :))


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Więc to tak wyglądacie :)
    Gratuluję udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć Piękna (B.) i bestia :D

      Usuń
    2. Tak właśnie wyglądamy ^^ Swatchmen - a może na następnym takim wypadzie uraczysz nas swoją osobą? :D Ale by było! :)

      Usuń
    3. Agni, od razu bestia- masz dziwne marzenia :) Obie wyglądacie świetnie, ale co ważniejsze- jesteście przesympatycznymi osobami. Widać po zdjęciach, że szalałyście.
      B- do Krakowa mam drogi tyle co przez cały kraj, ale z chęcią wpadnę raz jeszcze, bo w Kazimierzu miałem okazje być tylko parę godzin, a piękne miejsce :)

      Usuń
    4. Proste - dwie Piękne i Wesołe :D
      Kurcze, ja do Krakowa mam 2h busikiem, a autem to już w ogóle szybko... Nie bywam tu za często, ale przez ostatni rok zdarzyło mi się kilka razy :) Strasznie lubię to miasto, a dodatkowo mam tu rodzinę do której lubię przyjeżdżać. A od teraz i znajomych (znajomą!) dla których mogę tutaj wpadać :)

      Usuń
  2. Cudownie że się Wam dzień udał - pozazdrościć tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jak ja Wam zazdroszczę!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie ,pamietam ,że tam kiedys byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Wam fajnie czas zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki super!! Mam nadzieję, że ja kiedyś też się z kimś będę mogła spotkać na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki i widać od razu, że się świetnie bawiłyście. Nabrałam sama ochoty odwiedzić Kraków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram