Blogi, które uwielbiam #1

5/19/2013 06:42:00 PM

Przede wszystkim dziękuję Wam! Gdyby nie Wy mój blog nie zdobyłby 100 obserwatorów! Dzięki temu wiem, że te moje bazgroły mają jakiś sens :) Zachęcam Was też do polubienia mojego fan page'a na Facebooku. Tam na bieżąco możecie się dowiedzieć co i jak u mnie ;)

Wszyscy mamy takie blogi, które lubimy czytać i zaglądać nawet z nudów. Czytać starsze notki, przeglądać komentarze itp. No ja mam. :D I to w sumie całkiem takich blogów sporo, więc co jakiś czas będę się dzielić z Wami takimi moimi perełkami, chociaż pewnie większość i tak znacie :) Dziś kolejność przypadkowa, nie mogę się zdecydować kto jest moim numerem jeden, więc pamiętajcie Kochani blogerzy! Wszyscy nim jesteście! :))

Jedna z moich ulubienic i jeden z pierwszych blogów, które zaczęłam obserwować. Tutaj mogę czytać o kosmetykach, do których nie mam dostępu, oglądam piękne zdobienia, zachwycam się. Amethyst to na dodatek przemiła dziewczyna, która każdego dnia motywuje mnie do dalszej pracy nad moim blogiem, daje dobre rady i podtrzymuje na duchu dobrym słowem :)


2. B for beautiful nails
Dobrze wiecie, że B. jest dla mnie jak starsza siostra blogowa (chociaż rocznikowo jest troszkę młodsza ;)). Moja mała Cheeky Queen, Królowa Płytek i Wariatka :D Od niej zaczęła się blogowa przygoda, w sumie dzięki niej teraz mnie czytacie. Jedna z moich zdobieniowych idolek, które podziwiam i chciałabym choć trochę dorównać. Totalny pewniak na poprawę humoru ;)


Masz zły humor? Wpadnij na jej bloga, poczytaj jej komentarze. Dla mnie chyba najbardziej pozytywna osoba w blogowym świecie. Zdecydowanie zazdroszczę jej talentu i ilości dobrych wibracji. Piękne zdjęcia, świetnie pisane notki i caaałe mnóstwo kolorowych lakierów to to, co lubię. Razem z tą pozytywną energią tworzy się niesamowicie fajny i energetyczny miks, którym chce się zarazić.


Dla mnie człowiek zagadka. Chyba jedyny bloger płci męskiej, którego podziwiam za odwagę i jednak pewnego rodzaju stonowanie. Zdecydowany ulubieniec lakieromaniaczek. Zawsze jak czytam komentarze pod jego notkami czekam na wyznanie miłosne skierowane od którejś z Was :D Najbardziej rzeczowy komentujący. Zawsze. Można powiedzieć, że jest niesamowicie profesjonalny w tym, co robi.



5. Jamapi
W sumie nie wiem co lubię w tym blogu. Czy to zawsze idealne i przyciągające oko zdjęcia, czy  ciekawe notki, czy fakt, że autorka to przemiła kobietka, z którą zawsze można pogadać na konkretny temat. Jak się napisze coś więcej niż "super", "świetnie" autorka zazwyczaj odpowiada, co ja osobiście lubię, bo wiem, że mnie czyta i nie olewa. W sumie dzięki niej stałam się bardziej świadomą konsumentką i nauczyłam się zwracać uwagę na to, co kupuję. To zawsze pierwsze miejsce, do którego zaglądam jak szukam opinii na temat jakiegoś kosmetyku.


Lubicie te blogi? Macie jakiś faworytów spośród tej piątki? Dajcie znać! A tak totalnie przy okazji! Nie znacie może jakiś fajnych balsamów, które delikatnie i naturalnie brązują? Moje nogi wyglądają, jakbym je z mąki wyjęła :((

Miłego tygodnia Wam życzę :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Aaaaa!!! Jak się miło robi jak się coś takiego czyta :*
    I 'Cheeky Queen' strasznie mi się spodobało! Pasuje zwłaszcza że leci do mnie 6 nowych płytek <3 jesteś Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o żadnym z tych blogów! Mam wyrzuty sumienia, bo moze cos ciekawego mnie ominęło :) Dziewczyny powinny byc Ci wdzięczne za taką reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha mój błąd, na amethystcie byłam wczoraj :P

      Usuń
    2. :) Z czystym sumieniem nie boję się powiedzieć, że to jedne z lepszych blogów polskiej, kosmetycznej blogosfery ;)

      Usuń
  3. Podpisuję się oburącz i obunóż pod tym, co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko jednego z tych blogów nie znam, ale pozostałe również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zaszczyt :D Dziękuję Ci Agusiu :*:*:* Ojj jak ja uwielbiam czytać takie słowa...niesamowite daja powera. Ja wszystkie blogi, które tu podałaś uwielbiam i podpisuję się pod każdym słowem. Jeszcze raz dziękuję :* Jesteś Kochana!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na leżak i opalamy nóżki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to nie takie łatwe, nie bardzo czas pozwala i... moje nogi się buntują i wyglądają tak samo, czy bym siedziała za domem w słoneczku, czy na tropikalnej plaży.

      Usuń
  7. No to mnie zaszczyt kopnął :) W dodatku dostałem kolejny przydomek, tym razem Człowieka zagadki (aka Lakierowy McGuyver :D ). Bardzo cieszę się, że lubisz do mnie wpadać i to na dłużej, ze wzajemnością rzecz jasna. Zgadzam się z tym, jak zgrabnie w paru zdaniach ujęłaś całokształt pozostałych blogów i osobowość blogerek, ale mnie jednak do profesjonalizmu jeszcze daleko ;) W każdym razie zostało mi posłodzone i tym sposobem you make my day :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja uwielbiam te blogi :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zaczynałam od Amethyst i jeszcze od ejndzel z bloga pisanego lakierem do paznokci :)
    Aalimkę uwielbiam od momentu jak pierwszy raz zobaczyłam jej szablon :D No to musiało się udać :D
    B też uwielbiam za mnogość i różnorodność na blogu :)
    A do Jamapi wchodzę regularnie i zawsze coś fajnego znajdę :)
    A co paznokciowych mężczyzn przekonać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie prędzej niż makijaż, bo mi się to z gwiazda rocka kojarzy. A swatchmen to przegenialny człowiek o niesamowitej osobowości więc w jego przypadku warto się przełamać ;)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
    'Mniód' na uszy i te sprawy :D Nic tylko brać się do roboty pisać kolejnego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam te blogi :) Świetnie je podsumowałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też lubie niektóre z tych blogów :) czyli Ametyst i Jamapi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś, dziękuję :* Ogromnie się cieszę i sama czytam Wszystkie blogaski, które wymieniłaś. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram