Gradient

5/16/2013 06:18:00 PM

Przyznam się szczerze, że nie jestem zachwycona jakością zdjęć. Wstrętna i ponura pogoda uniemożliwiła mi zrobienie przyzwoitych fotek i mimo starań i przybierania dziwnych póz nie pokazują w pełni uroku gradientu. No bo właśnie dziś o nim. Pierwsza próba i muszę powiedzieć, że bardzo mi się ta technika podoba. Jest łatwa, a efekt jest genialny. Ubolewam tylko nad tym, że pod top coat dostały się kłaczki swetra, który miałam na sobie, więc wybaczcie. Nie jestem mistrzem photoshopa, żeby umieć pozbyć się tego bez śladu ;) Do gradientu użyłam lakiery, które już zagościły na moim blogu - pastelowe żółtko i miętusa z Colour Alike. Osobiście jestem zauroczona i kojarzy mi się z plażą i morzem rozbijającym się o żółciutki piasek. Co sądzicie o mojej pierwszej próbie? :))








Mam nadzieję, że Wam też choć trochę przypadła do gustu moja pierwsza próba z gradientem :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Już Ci pisałam, że jak na pierwszy raz to super!! Połączenie kolorów bardzo udane :) świetnie się ze sobą prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz ty :D rzeczywiście podobne gradienty sobie strzeliłyśmy. Ja jednak moje mani pokażę na blogu jutro :D
    A efekt świetny :) Fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Czerwieni się* jejku dziękuję *.* Twój gradient oczywiście piękniejszy, ale i tak jestem niesamowicie dumna z siebie :D i Czekam na Twoją notkę ;) Ciekawa jestem, czy coś do tego dodałaś ;))

      Usuń
  3. Super :) Jak na pierwszy raz poszło Ci baardzo, baaardzo dobrze :) Ładniutkie kolorki - kojarzące się z latem :) A co do gradientów - ja uwielbiam wszystkie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz wyszło rewelacyjnie. Połączenie kolorów super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie! Kolorki wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie wyszedł CI ten gradient- przejście delikatne i płynne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję :)) Te słowa mnie napawają dumą :D

      Usuń
  7. Bardzo ładnie, aż nie wierzę że to pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszliwie mi się podoba! I ten dobór kolorów! :) Piszesz, że łatwa technika...a ja nie mogłam sobie z nią poradzić... muszę jeszcze popróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny mani!

    Uwaga!
    Zmiana adresu bloga na :
    ewarecenzuje.blogspot.com

    posty nie wyświetlają się w nowościach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra:) bardzo przyjemne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosenne i bardzo pozytywne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny gradient koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie to wyszło :) ja muszę wrócić do tego rodzaju zdobień bo bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny gradient w wiosennych kolorach. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz?? chyba żartujesz, ja nawet za 10 razem nie miałam takiego efektu! /K.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, wyszło perfekcyjnie ! wspaniałe przejście kolorków :D jak na pierwszy raz to po prostu mistrzowsko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszym razem Ci tak genialnie wyszło? Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. próba jak najbardziej udana, super połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pamiętam swoją pierwszą próbę i chyba nie była tak udana jak Twoja :P Fajne kolory choć ja pewnie bym szła w niebieski z różem lub zielenią bo na żółty reaguje agresywnie :D
    Podobają mi się przejścia i to jak paznokcie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja, ja jak robiłam to było widać mi te odciski od gąbeczki;/ napisz posta z instrukcją :P

    OdpowiedzUsuń
  21. No oczywiście, że przypadła mi do gustu Twoja pierwsza próba z gradientem. Jak na pierwsze podejście wypadł rewelacyjnie, uzyskałaś bardzo miękkie i płynne przejście między kolorami, moja 3 czy 4 próba nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze, Twoja jest tak udana, że aż nie wiem czego możemy się spodziewać za kolejnym razem :) Czy metoda łatwa- nie wiem. Mi zawsze sprawiała dużo kłopotów i efekt końcowy był daleki od zamierzonego, dlatego wybrałem aerograf ;) No i dodatkowo świetny błysk top coatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się co z Tobą :D Czego można się spodziewać? Spróbowałam teraz trójkolorowego i przejścia już nie są tak płynne (użyłam bardzo kontrastujących kolorów), ale efekt mi się niesamowicie podoba, bo przypomina mi trochę te psychodeliczne hipisowskie koszulki :D niestety ubabrałam się po łokcie i, że nie mam cudownych pałeczek (już postanowiłam inwestuję!) to musiało zostać trochę na skórkach (albo to albo mi się lakier z paznokcia zmywał). Do tego dorzuciłam zdobienie urodzinowe na konkurs, ale o tym ciii niedługo się pojawi :D

      Usuń
    2. Kiedy się pojawi, kiedy?:)
      Czasem zdarza się i tak, że nie mam odpowiedniej ilości czasu by chociaż odpalić komputer, więc niestety obowiązki blogowe schodzą wówczas na drugi plan. Nie zawsze tez uda mi się o tym poinformować. Co do oczyszczania skórek i paznokci po malowaniu polecę Ci coś, co i mi kiedyś polecono. Waciki i patyczki to jedno, najfajniejsze są oczywiście te, o klinowatym końcu, takim stożkowatym, ale może się okazać, że będą za duże do oczyszczenia drobnych nadlewek lakieru. Używam w takich momentach cieniutkiego pędzelka zamoczonego w acetonie i usuwam wszystkie niedoskonałości. Polecam tą metodę:)

      Usuń
    3. Jutro punkt 18 :))
      A patyczki wiem, po wczoraj wiem, że je kupię też jutro ;)

      Usuń
    4. No, wrócę dużo po, ale przynajmniej wpadnę na gotowe :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram