Neonowe Love

6/25/2014 08:40:00 PM

Jak lepiej uczcić Królową neonów i stempli? Oczywiście połączyć to wszystko w jedno zdobienie! Koncepcja "chodziła" za mną zanim jeszcze dorwałam jakiekolwiek płytki. Gdzieś kiedyś zobaczyłam zdjęcie z podobnym motywem i wiedziałam, że nie odpuszczę, jeśli czegoś takiego nie zmaluję! Wizyta u B. okazała się być do tego idealnym pretekstem.
Na białą bazę (Sally Hansen Xtreme Wear - White On, swoją drogą już rozumiem jej fenomen) gąbką do gradientu nałożyłam neonowe Lemaxy, które dostałam jakiś czas temu od Promoto-Promoto. Muszę przyznać, że ta pomyłka (bo to miały byc marmurki) była bardzo udana, bo jakość lakierów jest świetna! Oczywiście w tym momencie wszystko wydawało się dość nieudanym mani, więc zakończyłam karierę mojej ulubionej czerni (dlatego pojedyncze listki są rozmazane) z Goden Rose Rich Color nr 35 stemplami płytką, która pochodzi z Born Pretty Store. Całość moim zdaniem wyszła wesoło i bardzo letnio. Ale chyba nie mi tu oceniać ;)






I jak Wam podoba się takie zdobienie? Mi się je bardzo dobrze nosiło i żal mi je było zmywać, bo patrząc na nie od razu myślałam o Ani. 

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Moim zdaniem wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, miałaś super pomysł :)
    A tę czerń z GR uwielbiam, właśnie pomalowałam nią całe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja moją na chwilę obecną wymieniłam na "młodszego brata" z tej nowej serii ;) zobaczymy jak się spisze ;)

      Usuń
  3. Zatrzęsienie neonów wszędzie chociaż mi to nie przeszkadza bo również je uwielbiam :) Aporpos próbowałaś czerni od Colour Alike do stempli? Ja jestem nim zachwycona i GR RC poszło w odstawkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo teraz jest moda na neony ;) Wystarczy przejść po sklepach i zobaczyć ;) Ja jakoś ich fanką nie byłam, ale wyglądają one bardzo wakacyjnie i wesoło. a teraz bardzo tego potrzebuję. Ot co ;)
      A tej z CA jeszcze nie dorwałam, na razie zdecydowałam się na tę z Color Expert. Ale jeśli polecasz może następnym razem się skuszę ;) Na razie będę testować Black Saint od nich ;)

      Usuń
  4. Trochę za dużo się dzieje, ale w końcu mamy lato więc trzeba szaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo kwestia gustu ;) Ale ja zrobiłam zdobienie na bogato, bo trzeba korzystać z kilku dni wolnego ;) Ostatnio na codzień jestem dużo bardziej stonowana ;)

      Usuń
  5. Jak dla mnie jest idealnie ^^
    Nie dość że świetna baza, to jeszcze te stemple genialnie tu pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe ! ♥ Chyba odgapię, jeśli nie masz nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też od kogoś "odgapiłam" (sama nie wiem kogo oczywiście :D), więc korzystaj do woli ;)

      Usuń
  7. idealne , cudne kolory:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pazurki :D Ja nie mam dobrego stempla do płytek i muszę zakupić w przyszłości jakiś dobry jakościowo. Powiem Ci, że mam coraz większą ochotę na takie wzorki ^____^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz jak ja ;) Bo mnie na pczątku stemple nie kręciły. Potem byłam ich ciekawa, teraz mam obsesję :D A dobry stempel do tego to podstawa! Ale to też trzeba mieć farta! Mi się trafił taki, który odbija, ale dziewczyny piszą, że swoje np. muszą piłowac.

      Usuń
  9. Uwielbiam takie neonowe ciapki, nie dziwię się, że zal było zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że do pracy tak średnio można iść z takim mani ;)

      Usuń
  10. Mnie jakoś stemple nie jarają jeszcze :P Chętnie ponosiłabym takie pazurki, ale bez obecności stempla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia czasu ;)
      Bez stempla to one się jakieś takie... nieskończone wydawały ;)

      Usuń
  11. serdeczny najładniejszy kolorystycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to w sumie nawet nie myślałam, który paznokieć podoba mi się najbardziej :D

      Usuń
  12. Wspaniałe radosne pazurki :) Idealny pomysł na lato Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ty Kochana zawsze podnosisz człowieka na duchu! ;)

      Usuń
  13. świetne są, takie wakacyjne i aż buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie pasuje, bo to były moje jedyne "wakacje" ;)

      Usuń
  14. Świetne zestawienie: neony, przejścia "tonalne", zdobienia - a wszystko to ładnie zgrane!

    OdpowiedzUsuń
  15. mistrzostwo! :) jest power :)

    OdpowiedzUsuń
  16. neony rządzą :) sama muszę sb pomalować neonem pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie ozdobione paznokcie, super kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Baza jest rewelacyjna! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że z biegiem czasu Twoje zdobienia są coraz ładniejsze i fantastycznie się śledzi Twojego bloga :D to co dzisiaj pokazałaś szalenie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku aż się zarumieniłam! Dziękuję! :) Nawet nie wiesz jak wielki komplement mi sprawiłaś! W tym wszystkim własnie o to chodzi :) żeby z każdym zdobieniem wychodziło co raz lepiej ;)

      Usuń
  20. Łał! Świetnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne ! Genialne ! Zazdroszczę !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne połączenie ;) też uwielbiam nony i stempelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Neony i stemple to chyba hit tego lata w polskiej blogosferze :)

      Usuń
  23. wyszło świetnie, letnio bardzo :) ja mam wielki problem ze stemplami.. ale jak dasz rade to mozesz mnie poinstruować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na czym ten problem polega? Bo nie wiem za bardzo jak mogę Ci pomóc. Jedyne co mogę powiedzieć to ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i zainwestować w dobry sprzęt. Wtedy powinno się udać!

      Usuń
  24. bardzo ładne zdobienie :) nie dziwię Ci się, że nie chciałaś go zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne tło pod stemple! Jak dla mnie to nawet bez nich byłoby fajnie, lubię takie zdobienia :) Ale wiadomo, stemple robią swoje i jest czad!

    OdpowiedzUsuń
  26. super, takie polaczenia niebanalne to ja lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. super to połączenie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona :)
    Przy okazji powiem Ci, że kupiłam wczoraj w GR tę czerń z serii Color Rich i będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rich Color, wybacz pomyłkę :)

      Usuń
    2. Dziękuję! :)
      Oooo! Mam nadzieję, że tym razem próby okażą się owocne! ;)

      Usuń
    3. No na razie wcale nie jest lepiej, nie wiem w czym problem. Może to z tym stemplem jest coś nie tak? :(

      Usuń
  29. Mega pozytywne zdobienie, uważam tak samo jak Ty, że stemple dopełniają całe zdobienie :) Muszę spróbować podobnej opcji (jak przyjdą do mnie nowe neonki z Models Own <3)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Bardzo chętnie zobaczę coś takiego u Ciebie! :)

      Usuń
  30. fajne kolory, a mani wesoły i pozytywny! :) troszkę niepotrzebnie ta biel wyłazi spod neonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem! to wina faktu, że paznokcie nie malowałam w domu i zapomniałam wziąć i moich wacików i pędzelka :( A waciki, których użyłam były masakryczne i dosłownie zostawały na paznokciu rozpuszczając lakier :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram