Max Repair - regenerujące serum do paznokci EVREE

7/29/2015 10:19:00 PM

O nowym serum marki Evree możecie chyba przeczytać już wszędzie, ale w sumie się nie dziwię. Sama miałam napisać o nim kilka słów już jakiś czas temu, ale awaria internetu skutecznie odcięła mnie od świata i dopiero teraz mogę się za to zabrać.

 Zgrabna tubka zawierająca całe mnóstwo (8ml) dobroczynnych dla naszych paznokci składników jest na tyle poręczna, że możemy ją wrzucić nawet do torebki i pielęgnować nasze paznokcie w czasie wakacji, czy nawet w pracy. Przynajmniej to była pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy. Od razu wyszłam z założenia, że taki skład dobrze podziała na moje osłabione hybrydami paznokcie. Ba! Byłam nawet zdeterminowana zrezygnować z malowania paznokci na rzecz tego olejku. No może nie na bardzo długo, ale tydzień, dwa byłyby idealnym....początkiem. 
Niestety to okazało się niemożliwe ze względu na paskudne złamanie grubo poniżej wolnego brzegu, które trzeba było ratować ciężką artylerią. Ale wiecie,że ja łatwo się nie poddaję ;) postanowiłam regularnie wmasowywać serum w skórki i okolice, bo jak wiadomo cudów nie ma, paznokieć sam z siebie nie stałby się niewiadomo jak mocny, więc walka o to, żeby było tylko lepiej jak najbardziej ma sens. I mogę śmiało powiedzieć, że widzę różnicę! Paznokcie niestety znacznie krótsze, ale jednak rosną szybciej, są mocniejsze, mają ładniejszy kolor, a skórki prezentują się znacznie lepiej.

Jedyne z czym nie mogę się zgodzić, jeśli chodzi o pozostałe recenzje to szybkość wchłaniania produktu. Moim zdaniem wchłania się on dość długo, dając spore szanse na upapranie siebie i wszystkiego wokół olejkiem. Ale może to tylko wina tego, że moje ręce nie są w stanie usiedzieć na miejscu? Zwłaszcza, że bardzo łatwo z olejkiem przesadzić i trzeba uważać ile się go wyciska z tubki.




Jeżeli chociaż w małym stopniu Was zainteresowałam tym produktem zachęcam Was do zapoznania się z większą ilością informacji na stronie producenta, a ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że to nie jest jedyna tubka produktu, którą zużyję. Już planuję, że zostanie ona towarzyszem moich wakacyjnych podróży, a te dla mnie zaczną się za dwa miesiące.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Fajne jest takie serum, ja na szczęście nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, moje paznokcie są w lepszej kondycji odkąd noszę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w planach jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram