Oprócz błękitnego nieba... Sophin nr 350

3/06/2016 09:29:00 PM

Wyczuwam wiosnę! I doskonale wiecie co to oznacza. To nie tylko dłuższe dni i cieplejsze temperatury, ale i żywsze kolory, przyroda budząca się do życia i niebo w niesamowitym odcieniu błękitu. Błękitu, który niedawno zagościł na moich paznokciach. Sophin nr 350 z kolekcji Matte Allure to półmatowy baby blue. Odcień, którego szukałam od dawna! Przyznam, że jestem bardzo przyjemnie zaskoczona. Matowe lakiery uważam za wyższy stopień wtajemniczenia. Zawsze sprawiały mi problemy, ale w tym przypadku efekt końcowy mogę ocenić bardzo dobrze. Dwie warstwy załatwiły sprawę, a lakier wysechł na piękny półmat, który możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.





Mam nadzieję, że lakier i subtelny odcień błękitu urzekł Was tak samo jak mnie. Jeżeli tak się stało, albo któryś z lakierów Sophin przykuł Waszą uwagę sprawdźcie nową STRONĘ MARKI, gdzie możecie kupić i zaznajomić się z całą ofertą firmy.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Obłędny kolor!!!
    Czekam niecierpliwie gdzie te lakiery będą i kiedy będą dostępne stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor :) mam z tej serii błękit 351, jest troszkę ciemniejszy i bardziej żywy, coś w rodzaju rozbielonego neona i nie mogłam się zdecydować przy wyborze, czy wziąć 350 czy 351, bo obydwa są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, jednak efekt półmatu kompletnie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny *-* Półmat to nie do końca moje wykończenie, wolę szklany połysk, ale sam kolor jest uroczy i prze-wiosenny ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram