Deco Shine on Hean

2/02/2013 07:54:00 PM

Moim sprawdzonym powodem na doły jest malowanie paznokci. A że jest mi obecnie baaardzo smutno i mam dość tego, że za oknem jest szaro, buro i ponuro postanowiłam zmalować małe co nieco czarno-białym topperem z Hean na 2 intensywnych kolorach, które kojarzą mi się z latem i uśmiechem na twarzy. Co ciekawe takie kolory królują u mnie zawsze jak mi źle i smutno. Tak więc do tego mani użyłam:

  1. Róż od Art de Lautrec nr 444 z letniej kolekcji
  2. pomarańcz z Wibo Express Growth kupiłam na wiosnę zeszłego roku, więc pojęcia nie mam co to za numer ;) (możliwe, że to nr 300 wg Lakierowych Wywiadówek ;))
  3. NOWOŚĆ śliczny czarno-biały topper z serii Deco Shine nr 202 od Hean
Podziwiajcie! I od razu przepraszam za stan moich paznokci. Coś mi się z nimi ostatnio podziałało i muszę zrobić przerwę od malowania i pozbyć się wszelakich połamanych końcówek, które mi strasznie dają w kość. Także jeśli w najbliższym czasie coś się pojawi to nie na tak 'długich' paznokciach.






You Might Also Like

8 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to letnia kolekcja! Ale letnia, czy nie bardzo go lubię :)

      Usuń
  2. Ojj tak...róż jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jest to sposób na chandrę. Mnie to relaksuje :) Fajne połączanie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, bo żeby malować równo muszę się wyciszyć. No i wolę to, niż zajadać czekoladę ;)

      Usuń
  4. No, znalazłem :)
    Interesujący przez kształt brokatu, z takim się jeszcze nie spotkałem.
    Poza tym, że biały i czarny to jeszcze dość mocno holo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram