Piękny duet, czyli Vipera Roulette 41 i Eveline MiniMax 831

11/13/2013 09:52:00 PM

Nie jestem fanką szarości na paznokciach. Ale taka z niej piękna baza pod inne lakiery! Toppery na szarościach prezentują się zniewalająco. Dlatego szukając lakieru bazowego do lakieru Vipera Roullete nr 41 postawiłam właśnie na szarość. Eveline MiniMax nr 831 sprawdził się do tego idealnie. Zwłaszcza, że dobrze się z nim współpracuje. Przyjemnie się nakłada, szybko schnie i nawet przyznam się, że prezentuje się na paznokciu całkiem przyjemnie. Gorzej niestety jest z Ruletką. Jest piękna, idealne połączenie kolorystyczne, które kojarzy mi się z Grecją, wakacjami i wypoczynkiem, ale... nakładanie to istny koszmar. Myślę, że to wina nieregularnych, białych drobinek, które nie chcą współpracować z pędzelkiem, więc skorzystałam z pomocy wykałaczki, ale efekt mi się tak podoba, że taka zabawa zdecydowanie była tego warta. Gdyby jeszcze białym kawałkom nie zdarzało się odstawać byłoby cudownie. Tak jest ładnie, z przyjemnością się przyglądam moim paznokciom, ale jednak zmywałam je bez żalu. Ale pewnie jeszcze wykorzystam go jeszcze w jakiś dzień, kiedy będzie brakować mi pomysłów (a to ostatnio trwały stan). Lakiery możecie dostać na wyspach Vipery i w ich sklepie internetowym Z resztą zobaczcie jaki on uroczy!






I co powiecie na takie urozmaicenie szarości? Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Jak tak patrzę na te zdjęcia aż żałuję, że na jutrzejsze spotkanie z moją N. postawiłam na jeden kolor ;)

Fakt, że lakiery otrzymałam w ramach prezentu w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę

You Might Also Like

28 komentarze

  1. bardzo ładny efekt ten topperek daje, szkoda, że taki upierdliwiec w nakładaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch paznokciach człowiek się wprawia i wszystko idzie bardzo sprawnie ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny mani. Kolor bazowy jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki ładny! Świetnie będzie wyglądał na czerni!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, paznokcie od razu wyglądają inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie!
    Bardzo lubię lakierki z Eveline! Ta seria jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny topper, a efekt ciekawy i niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym wybaczyła wszystko dla takiego efektu! Łał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem fanką łączenia szarości z kolorowymi topperami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rowneiz nie jestem fanka szarych kolorow. Nie mniej tutaj wyglada to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja szary bardzo lubię, ale na ubraniach, a nie paznokciach :P

      Usuń
  10. Faktycznie piękny duet.

    U mnie na blogu nagradzanie za komentarze. Co o tym sądzisz? Jest to lepsze niż rozdania blogowe? Będę niesamowicie wdzięczne jeśli zechcesz się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. uh to łowienie to zdecydowany minus ruletki, no ale co poradzić, ważne, że efekt końcowy jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie, ten topper z Vipery jest śliczny, jeden z moich ulubieńców :) Szkoda, że kiepsko się nakłada.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się najbardziej podoba ten szaraczek! Lubię szarości :) ruletka uporczywa, ale wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ruletki są cudne, a ta już wyjątkowo urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam żadnej ruletki, ale przez Ciebie nabrałam ochotę właśnie na tę - na szarym wygląda genialnie! Aj hejt ju :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam! Ale zobacz jaka ona piękna! ;) Ja teraz mam na oku nowe, ale muszę się pozbyć części lakierów to moze wtedy będzie można rozmawiać :P

      Usuń
  16. Zdecydowanie urocza ta Vipera!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się takie połączenie podoba bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie :) Te Roulettki są przecudne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie to wygląda ;) Ani szarego nie lubię, ani topów za bardzo nie lubię, a to połączenie jest idealne i piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram