Firmooweczki mam i ja

11/10/2013 03:05:00 PM

Pewnie już widziałyście okulary firmy Firmoo na innych blogach i macie lekki przesyt, ale kiedy Tina zaproponowała mi współpracę nie mogłam się oprzeć. Dodatkowo akurat jedne z moich okularów pękły i nie wiem ile się jeszcze będą nadawać do noszenia, więc oczywiście, że się zgodziłam. Jako, że wzrok mi jeszcze nie szwankuje, a zerówki mi się nie podobają zdecydowałam się na okulary przeciwsłoneczne, a dokładnie TEN model. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się cudów, a dosłownie biję się o nie z moją mamą! ;) Już wie, że chce sobie zamówić swoją parę, a ciocia już się zdecydowała na korekcyjne i właśnie do niej idą.


Firmoo to amerykańska firma, która oferuje nie tylko okulary przeciwsłoneczne, ale również korekcyjne. W cenie oprawki dostajemy również szkła do wady +/- 1.5, za większe trzeba dopłacić, ale zdecydowanie się to opłaca, bo jakość okularów nie odbiega od tych dostępnych u optyków. Dla mnie okulary przeciwsłoneczne to niezbędna konieczność. Dlatego zależy mi na tym, żeby były trwałe, lekkie (tych jakbym nie czuła) i dobrze wyglądały. Odnośnie ostatniego niesamowicie mi się spodobał to fakt, że przed dokonaniem zamówienia każdą parę okularów można wirtualnie przymierzyć. Virtual Try-On System sprawia, że wgrywając swoje zdjęcie w minutę możecie zobaczyć czy okulary pasują i jak będziecie wyglądać. Powiem Wam, że mnóstwo z tym śmiechu, ale bez tego ani ja ani moja ciocia nie wybrałybyśmy naszych okularów. Kiedy już wybierzemy oprawki na podstawie recepty można ustalić jakie chcecie szkła, dodatkowe gadżety (antyrefleks i te sprawy). 



Okulary przynosi nam do domu kurier, ale nie tylko to znajduje się w paczuszce. Znalazłam tam również dwa rodzaje etui - miękkie i twarde, jak również ściereczkę do czyszczenia i prześmieszny śrubokręt i zapasowe śrubeczki. Do tego dodam, że paczka szła od momentu zamówienia TYDZIEŃ! ;)




Już na początku wspomniałam, że na okulary zdecydowała się też moja ciocia. Pomagając jej dokonać zakupu skorzystałyśmy z oferty specjalnej, którą jest pierwsza para gratis. Jedyną opłatą jaką musicie uiścić to koszt przesyłki, czyli $19. Ja się nie znam, ale chyba u żadnego optyka nie kupicie okularów korekcyjnych za... 70 zł! (tyle zapłaciłyśmy robiąc zamówienie 5.11). 
Ja jestem bardzo zadowolona z okularów, a jeszcze bardziej zadowolona jakością i wysokim poziomem obsługi. Wiele firm mogłoby się uczyć od Firmoo jak traktować klientów, bo ja już mam ochotę kupić następne okulary pomimo, że teraz już nie są mi potrzebne ;)


Fakt, że okulary otrzymałam w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Elektroniczny system doboru okularów sprawdził się w 100%, bo wyglądasz ślicznie <3 A jaki model wybrała ciocia? :)
    Ja szykuję się do robienia zdjęć dla mojej drugiej pary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja w większości okularów dobrze wyglądam, ale lepiej jest mieć pewność ;)

      Usuń
    2. Ja tam wolę mimo wszystko sprawdzić :) Chociaż to też nie daje stuprocentowej pewności, bo ta druga para, którą zamawiałam wygląda nieco inaczej na mnie, niż na zdjęciach ;)

      Usuń
    3. No ta cioci też, ale i tak dobrze wygląda ;) Ja u siebie wiem, że jak wybiorę trochę większe okulary i klasyczne wzory będę raczej wyglądać dobrze. I to czasem fajna sprawa ^^

      Usuń
  2. bardzo ładne ;) do rozpuszczonych włosów wyglądają najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasuja, a w rozpusczonych mega? nie związuj włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu, nie cierpię rozpuszczonych włosów :P
      Ale dziękuję ;)

      Usuń
  4. do twarzy Ci w nich :) ja z tego samego powodu zdecydowałam się na przeciwsłoneczne :D oo jak cioci okulary dojdą to daj znać czy wszystko jest ok, bo moja mama też myśli nad korekcyjnymi ale trochę się boi zakupu takich okularów przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to, że te szkła są cieniowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu nawet tego nie czuć, bo kolor ładnie się wyrównuje ;)

      Usuń
  6. Ja w każdych okularach prezentuję się fatalnie :D. 1. Zgadzam się z opinią o rozpuszczonych włosach ;). 2. Ten model bardzo Ci pasuje i świetnie się w nich prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taki klasyk pasuje prawie każdemu ;) Z resztą nawet jeśli nie te to na pewno mogłabyś znaleźć coś dla siebie, bo wiedziałabyś jak będziesz wyglądać ;)

      Usuń
  7. Rzeczywiście przesyt Firmoo jest totalny... :/
    Ale pasują te Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam on nie przeszkadza. Ładne dziewczyny ogląda się z przyjemnością. Mnie może gorzej, ale inne zawsze!

      Usuń
  8. Wow! Pasują do Ciebie, jakby specjalnie dla Ciebie były zrobione :) Pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie wyglądają takie cieniowane ;) Masz śliczną szminke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram