Pierwsze starcie z farbkami akrylowymi

7/29/2014 08:25:00 AM

Nie będę zaprzeczać, że kiedy zakładałam bloga jego głównym założeniem były ćwiczenia i podniesienie swoich umiejętności. Patrząc z perspektywy czasu chyba mogę powiedzieć, że mi się to udało. Jeszcze rok temu wzdychałam do pięknych zdobień dziewczyn, które malowały farbkami. Zdobienie bopp na jeden z lakierowych konkursów już chyba przeszło do historii. A ja tak sobie wzdychałam i wzdychałam, aż wreszcie, kiedy dostałam zestaw farbek od Promoto-Promoto nie było wymówki. Postanowiłam się zmobilizować, powiedziałam dość i…. zmalowałam. Chyba mogę powiedzieć, że jestem z tego zdobienia dumna. Na gradiencie wykonanym lakierami Miyo (swoją drogą strasznie żałuję, że nie mam do nich dostępu) zmalowałam kwiaty. Ogólnie kwiaty są raczej bezpiecznym zdobieniem, ale zobaczcie zdjęcia i przyznajcie… chyba mam prawo do dumy? ;)






I jak Wam się podoba? Ja stwierdzam, że muszę zdecydowanie częściej sięgać i po te lakiery i po farbki! Czasem możemy sami siebie zaskoczyć! ;)

You Might Also Like

69 komentarze

  1. Ale piękny efekt :) Masz talent, ja się na takie zabawy nie porywam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba!
      Ja też się nie porywałam, ale jak już dostałam farbki musiałam spróbować, bo by mnie sumienie gryzło :P

      Usuń
  2. wyglądają jak naklejki ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no, wyszło elegancko :)) ja swoje lakiery miyo dorwałam kiedyś przypadkiem w netto, później już ich nigdzie nie widziałam, a też żałuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie i tam, gdzie mieszkam nigdzie nie ma Netto (te sklep raczej dominują na północy kraju ;)), więc i tak tam nie kupię, ale faktycznie widuję, że dużo dziewczyn pisze, że tam je dorwało.

      Usuń
  4. I to jest Twój pierwszy raz z farbkami? WOW! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pierwszy. Wcześniej robiłam nimi tylko gradient, więc to raczej nie były malunki ;)

      Usuń
  5. Jak to jest Twój pierwszy raz to chcę zobaczyć następne próby! :D Bo zapowiada się nieźle! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej bo się zamknę w sobie :D hehehe :D
      Dziękuję za mega komplement! ♥

      Usuń
  6. pięknie wyglądają ;) czekam na kolejne malunki farbkami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że muszę się zebrać w sobie teraz i malować ;)

      Usuń
  7. Zdecydowanie masz powód do dumy! Bardzo mi się podoba to zdobienie :) Pracuj z farbkami dalej i pokazuj nam efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Takie słowa tylko motywują do dalszej pracy i ćwiczeń!

      Usuń
  8. Super :) I to zestawienie kolorów - idealne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty wyglądają idealnie! Też chciałabym tak dobrze radzić sobie z farbkami akrylowymi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      I jakie chciałabym! Ty przecież malujesz cuda na paznokciach!

      Usuń
  10. Piękne!zdecydowanie powinnaś częściej sięgać po farbki :) choc niestety jest to czasochłonna forma zdobienia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasu to ona trochę zabiera. Ale w weekendy i tak nie mam lepszych zajęć ;)

      Usuń
  11. genialnie !!!! :)) zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ^^ możesz być z siebie dumna bo moim zdaniem to Twoje najładniejsze mani ever! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ Normalnie rumienię się równocześnie unosząc jakieś 10 cm nad ziemią :P Dziękuję!

      Usuń
  13. Już za sam gradient mega szacun *.* A kwiatki - mistrzostwo świata !! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj gradient i tak nie był idealny :P Ale cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem i teraz to ja będę wzdychać do Twoich kwiatków :D Muszę się wziąć za farbki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie musisz! Chętnie pooglądam Twoje dzieła:)

      Usuń
  15. prześliczne zdobienie, bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały mani wygląda ślicznie.Bardzo profesjonalne kwiatki. Pierwszy raz? Masz talent, maluj dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że Ci się podoba! :) Takie opinie motywują tylko do dalszej pracy :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz sobie sprawić! Genialna sprawa!

      Usuń
  18. Ślicznie Ci to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyszedł ten pierwszy raz, gradient też świetny :)
    A całość... Hawaje jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie skojarzenie! :D
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  20. gratulacje! wyszło ślicznie :

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie możesz być dumna, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no no Aguś, cudo! <3 pięknie je zmalowałaś! i to pierwsze Twoje malunki?
    a powiedz jeszcze jakie masz pędzelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat zmalowałam obciętym własnoręcznie przeze mnie cudakiem z Chińskiego supermarketu :P Dzięki temu już wiem czemu im cieniej tym lepiej :P

      Usuń
  23. Pierwsze starcie z farbkami 1:0 dla Agni :) super, bardzo mi się podoba serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ten serdeczny to było pierwsze założenie, ale stwierdziłam, że jak dam taki wzór na wszystkich paznokciach to będzie tego jednak trochę za dużo ;)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, ale Tobie to raczej szybko nie dorównam ;)

      Usuń
  25. Klimat Haiti, jeszcze brakuje tych łańcuszków z kwiatów:] i drineczka z parasolką...ale mnie rozmarzyłaś:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl jak ja byłam rozmarzona nosząc coś takiego na paznokciach ;)

      Usuń
  26. Piękne! Już jak zobaczyłam na insta to się zachwycałam, przez Ciebie muszę kupić farbki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem pewna, że jak kupisz zmalujesz cuda! ♥

      Usuń
  27. No zdecydowanie musisz być dumna :D przepiękne cieniowanie i przecudne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kwiatki! a do tego cudne cieniowanie :)) zabawy farbkami są fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się nakręciłam po tym pierwszym razie :D

      Usuń
  29. Zdobienie wygląda cudownie, jestem pod wrażeniem :). Masz talent, czekam na następne zdobienia :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. już wczoraj miałam skomentować to "dzieło" ale chłop mi wyłączył komputer:P
    Super Aga, dobrze sobie radzisz z farbkami, muszę i ja w końcu poćwiczyć kwiatki, póki co cały czas łamią mi się paznokcie Buuuuu, są po przejściach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni też się niesamowicie łamią :( Dlatego ciągle mam długość pt: "mniej niż zero", ale w sumie ją lubię ;) Mniejsze pole do popisu, ale jak się chce to się da radę ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  31. No i teraz Aguś położyłaś mnie na łopatki "pierwsze starcie " ?!?! jak przypomnę sobie swoje to aż mi wstyd :) Piękne, dopracowane i pomysłowe - bajeczne :**

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pierwszy raz z farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeeej *.* jestem zachwycona i pod wielkim wrazeniem, wspaniale zdobienie. z duma mozesz nosic takie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak na pierwszy raz to pozazdrościć talentu malarskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wyszło Ci przepięknie, chyba Twoje najlepsze mani :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie masz powód do dumy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram