Kolorowe kropki

12/17/2014 09:28:00 PM

Brokaaat, mnóstwo brokatu! Tak mogłabym krótko podsumować dzisiejszą notkę, bo jej bohaterem jest piękny neonowy glitter z Born Pretty Store. Kiedy dorwałam w swoje ręce słoiczek tych pięknych, neonowych kropek zauroczyłam się. Takie piękne, takie niepozorne... Myślałam, że jak większość dziewczyn użyję ich w jakimś zdobieniu na białej bazie, ale kiedy kiedyś malowałam paznokcie pięknym Orly Harmonious Mess dopadła mnie wena i musiałam coś dodać. Wiecie jak jest z weną? Moja ostatnio coś się buntuje, więc tym bardziej się nie opieram i słucham co ma do powiedzenia nawet jeśli nasunie mi do głowy tak prosty nail art jak ten. Ot kilka drobinek glitteru ułożone przy brzegach, a efekt wydaje mi się bardzo ciekawy. Glitter nakłada się bezproblemowo za pomocą wykałaczki zamoczonej w top coacie, bo (chyba po raz pierwszy) świeca do zdobień kompletnie się nie sprawdziła i rozwarstwiała drobinki. Całość utrwaliłam Seche Vite - wystarcza cieniutka warstwa. Nic nie odstaje, a kolory nie blakną. Same zobaczcie jak takie połączenie się prezentuje.



1mm-2mm Mixed Nail Art Glitter Decoration Colorful Mini Round Thin Paillette Design
$ 4.36
using code VJL91 10% OFF






I jak Wam się podoba takie zdobienie? Macie jakieś inne pomysły na użycie tego brokatu? Jeśli Wam się podoba nie zastanawiajcie się tylko róbcie zakupy ;) Z darmową przesyłką warto się skusić ;)





You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ale to świetnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kropki są świetne !!! Nie trzeb się męczyć tak jak z ręcznie robionymi i zawsze są perfekcyjnie okrągłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superowe! Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołe pazurki ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze piegi :D Kojarzą mi się z cyrkiem z 3 części Madagascaru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chyba poszała i zrobiła co najmniej jeden paznokiec cały w kropach :D chyba by się na jednym nie skończyło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ja ostatnio cos nie przepadam za szaleństwami :P

      Usuń
  7. piękne, szkoda że jestem taka niecierpliwa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest ten glitter, taki pozytywny :) mam odsypkę, właśnie się zastanawiam jak wykorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te piegi, ale wolałabym, żeby były mniej transparentne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom są bardzo dobrze widoczne na lakierze ;)

      Usuń
  10. świetne te ozdoby :) ciekawa jestem czy nadawałyby się do zmontowania jakiegoś frankena z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest ten glitter. Sama nosiłam go na paznokciach kilka dni temu :D
    Muszę przyznać, że z tym kolorem bazowym prezentuje się genialnie.

    Ps. Też używałam wykałaczki, choć nawet nie spróbowałam ze świecą.. Bardziej precyzyjna mi się wydała do nich akurat..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te kropeczki! I tyle możliwości na ich wykorzystanie... :) Fajnie to połączyłaś, podoba mi się takie subtelne podkreślenie Orlika neonowymi kropeczkami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten brokat! mega pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolalabym je na bardziej naturalnej bazie albo bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie chciałam na bieli, bo to żadne wyzwanie.

      Usuń
  15. Świetnie to wygląda, kojarzy mi się z bajką "Odlot" :D.
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram