Salon Perfect - Electric Grape

12/07/2014 07:13:00 PM

Ufaj próbnikom. To jest moja lekcja, która tyczy się lakieru, który dziś pokażę, bo on ujawniał wszystkie wady o których przeczytacie, a i tak go kupiłam.
W sumie zdjęcia zrobiłam już dawno, ale ciągle wahałam się, czy pokazywać tu te swatche. Doszłam jednak do wniosku,że nie mogę ciągle pokazywać tylko lakierów, które mnie zachwyciły. Od czasu do czasu musi pojawić się i "bubel". Słowo to też niekoniecznie oddaje charakter tego lakieru. Rozmawiałam z kilkoma posiadaczkami Salon Perfect Electric Grape i one zdecydowanie nie miały z nim tak dużych problemów jak ja. Co mi w nim nie pasuje? Przede wszystkim kolor! Miał być neonowy fiolet, a jest... no właśnie ciemny, matowy i nieciekawy odcień, a zawarte w nim drobinki wcale nie dodają mu uroku. Kolejną rzeczą jest konsystencja. Ach jaki to ciężki w obsłudze lakier! Glut jakich mało, który pomimo bardzo dobrego krycia (biel w ogole nie jest potrzebna)... niesamowicie smuży! Miałam wrażenie, jakby malując kolejną warstwę lakier ściągał poprzednią pędzelkiem! Ostatnim minusem, o którym wspomnę jest... trwałość. Już kilka godzin po pomalowaniu miałam na końcówkach (co zobaczycie na zdjęciach) widoczne odpryski. Chciałam mu dać drugą szansę, więc nałożyłam na niego stemple, ale pomimo tego (i ofc. kolejnej warstwy top coat) lakier na drugi dzień dosłownie schodził płatami. Dawno czegoś takiego nie widziałam! Nawet moja Miss Conduct nie odpryskuje tak bardzo!
Zapraszam na zdjęcia.





I jeszcze mała próbka ze stemplami (oczywiście z płytki B. Loves Plates)



I jak... podoba Wam się kolor? Strasznie żałuję, że mi się z nim tak źle współpracowało. Szkoda mi go było jednak wyrzucić, bo kilka dziewczyn go sobie chwali i wiem, że pomimo trudności z nakładaniem lakier może ten niejednej lakieromaniaczce skraść serce. Dlatego też, jakby któraś była zainteresowana wrzuciłam do do zakładki wyprzedażowej. Może akurat ktoś się skusi ;)


You Might Also Like

21 komentarze

  1. ło matko :P dawno nie widziałam takiego oszusta :d

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram - mi też się nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w buteleczce wygląda PRZEPIĘKNIE :(

      Usuń
  3. Rzeczywiście na paznokciach szału nie robi, a za trwałość (a raczej jej brak) mega minus :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Solo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odpryskami, które miałam po kilku godzinach i ukrywałam stemplami już by Ci sę tak nie podobał.

      Usuń
  5. Szału nie ma, w buteleczce dużo ładniej wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier wygląda pięknie, szkoda tylko, że taki jet felerny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No oszust straszny! Kupiłam go jakiś czas temu, jeszcze nie używałam, ale wcale nie zachęciłaś mnie do jego użycia;/ z resztą... jak on takie problemy to w ogóle się odechciewa... Co do koloru, to rzeczywiście dużo się różni od tego, jaki jest w butelce, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  8. a to nieprzyjemniaczek ;p chociaż ze stemplami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podoba, szkoda że się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A w buteleczce tak świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie jest najgorszy jeśli chodzi o kolor, pewnie znajdą się zwolenniczki, ale aplikacja i trwałość odstrasza!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygląda z tym wzorkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i nienawidzę :(, kiepsko się nim maluje i tak jak napisałaś - trwałość bliska zeru

    OdpowiedzUsuń
  14. ale różnica między buteleczką, a paznokciami! szkoda,że jest kłopotliwy bo na pierwszy rzut oka prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kolor i tak przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest piękny, ale co z tego skoro tyle z nim problemu.. nie skuszę się zatem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmmm ciekawe spostrzeżenia. Mam go i Smoka od ChG też.. miałam je porównać kiedyś, ale nie miałam weny. Stoją oba nieużywane, ale jednym malowałam paznokcie koleżance i też jej zaraz odpadł z paznokci także coś w tym chyba jest..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram