Flower Power!

11/29/2014 07:06:00 PM

Zawsze podziwiałam B. za jej niespożytkowaną energię, determinację i umiejętność spełniania marzeń. Dlatego za każdym razem, kiedy pomyślę o jej B. Loves Plates czuję ukłucie zazdrości. Ale tej dobrej zazdrości, która motywuje nas do działania.
Te płytki to moim zdaniem obiekt pożądania Anno Domini 2014 (i nadchodzącego 2015), must have każdej lakierowej maniaczki, ale także spełnione marzenie zwariowanej dziewczyny. Piękne wzory pasujące na większość paznokci (przy nich nawet nie muszę kciuka dostemplowywać!), ciekawe wzory w całości zaprojektowane przez osobę, którą większość osób w blogosferze zna jako steplową ekspertkę. Przyznam, że chyba z żadną płytką nie współpracowało mi się tak dobrze.
Jako bazę użyłam wygranego niedawno u Pawich Piórek lakieru My Secret nr 220, a stemplowałam Lajkonikiem z krakowskiej kolekcji Colour Alike. Przyznam szczerze, że podoba mi się delikatność tego zdobienia. Myślałam nawet o kolorowaniu go, ale zależało mi na tym, żeby było delikatnie. Może i niedługo pobawię się w jakieś stemplowe naklejki, bo ciągle mnie do tego ciągnie, ale na razie...podziwiajcie to zdobienie ;)







I jak Wam się podoba to zdobienie? Chcielibyście zobaczyć jakiś inny wzór? Macie już swoje B. Loves Plates? Uwierzcie warto! Jeśli jeszcze się nie zdecydowałyście poniżej znajdziecie linki do aukcji, gdzie można kupić nie tylko płytki, ale również inne akcesoria do stemplowania! ;)



You Might Also Like

23 komentarze

  1. Moim zdaniem świetnie, że zostawiłaś je tak jak jest. Wyszło delikatnie i subtelnie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś i ja kupię te płytki :) chyba dopiero jak znajdę pracę... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej kuszą mnie te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i delikatne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pieknie...tak delikatnie i dziewczęco! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta płytka. Zdecydowanie mój faworyt wśród płytek B. Niestety póki co cena trochę mnie przeraża.. ale pewnie za jakiś czas się na nią skuszę :) A wstęp do posta przepięknie napisany <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie i delikatnie, tak kobieco. Piękna płytka z tymi wzorami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszystkie wzorki z tej płytki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę że wybrałaś ten sam wzorek który niedawno gościł na moich pazurkach, ja jednak nieco pokolorowałam, zresztą jak chcesz to sama zobacz :) Powiem Ci że zgadzam się z Tobą w zupełności ta płytka idealnie się nada na przyszły rok , zwłaszcza na wiosnę, ja jestem najbardziej nią zachwycona z całej trójki którą posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór! Jeszcze tulipany mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja za parę dni zamawiam :D
    ta płytka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakiego stempla używasz? Ja mam stempel z essence i jakoś tak kiepsko mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego z BPS. I oficjalnie mogę powiedzieć, że produkty Essence, jeśli chodzi o stemplowanie się NIE sprawdzają.

      Usuń
    2. A widzisz, kupiłam Essence bo pomyślałam, że na pierwsze stemplowanie będzie ok. A tutaj lipa :)

      Dzięki bardzo :)

      Usuń
  13. przepiękne zdobienie! przekonałam się, że chcę mieć tą kwiecistą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobienie, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram