I get distracted by shiny things

1/27/2015 11:31:00 PM

Długo myślałam nad tym do jakiego nail artu nadadzą się te śliczne cyrkonie. Dumałam, dumałam i tak mi nagle przyszło do głowy, że mogę je użyć razem ze stemplami! Ostatnio jakoś tak mam, że jak już maluję paznokcie to albo jest 'na bogato', albo wręcz ascetycznie (czyt. nudziak na paznokciach). Tym razem postawiłam na pierwszą opcję i wykorzystałam lakiery holo, stemple i... cyrkonie. Bling... So much bling... Myślę, że to tłumaczy tytuł notki ;) Na Sinner Lady od Colour Alike nastemplowałam wzór z płytki BP-18 Figą z makiem. Na to przykleiłam ślicznie mieniące się cyrkonie i całość utrwaliłam topem.W sumie bałam się, że ten uśmierci ich urodę, ale ani nie straciły one błysku, ani tego jak się mienią na kilka kolorów. Ba! Nie stało im się nic nawet po potraktowaniu ich zmywaczem! Fakt jedna, czy dwie mi odpadły, ale uważam, że przez 3 dni to bardzo dobry wynik.
Dodatkowo muszę tu wychwalić nowe odkrycie. Prostokątny stempel, który dostałam od B. działa C-U-D-A! Nastemplowanie wzoru prosto zawsze było dla mnie wielkim wyzwaniem (jakbym nie wiedziała czym jest linia prosta...  w sumie mam to w każdej dziedzinie życia), a teraz stemple wymagające określonego kierunku odbicia przychodzą z jeszcze większą łatwością. Z resztą.... zapraszam na zdjęcia ;)


$4.34
Approx Diameter of rhinestone: 2mm, 1.5mm, 3mm
using code VJL91 - 10% OFF





Magiczny prostokątny stempel, który sprawił, że da się stemplować prosto! ;)
Jak Wam się podoba tego typu zdobienie na bogato? Mi wbrew pozorom całkiem nieźle się je nosiło! Nie wiem jak Wy, ale ja za każdym razem korzystając z produktów Born Pretty Store jestem pozytywnie zaskoczona. 



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Wow te muszelki z tymi cyrkoniami wygladaja oblednie, a o kolorach, ktore sa idealnie dobrane nie wspomne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że zdobienie przypadło Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Urocze pazurki! Muszę przyznać, że jak nie przepadam za cyrkoniami w zdobieniach, to tutaj wręcz mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też rzadko po nie sięgam, ale te zdecydowanie skradły moje serce!

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdobienie, cyrkonie dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pytanie - bardzo się podoba :)) bosko wyglądająca baza CA + śliczny wzorek = piękne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, z tymi cyrkoniami muszelki wyglądają jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm wiesz co? Ja mam ochotę na stemple z cyrkoniami od dawna! Niestety nie potrafię dobrać wzoru do nich buu.. Pęknie Ci to wyszło. PS. Też próbowałam stempla ale ja za cholerę nie potrafię się oduczyć starych przyzwyczajeń i póki co mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi zdecydowanie pomaga, zwłaszcza jeśli chodzi o kciuk. Tak ze względu, że jest on bardzo szeroki bardzo trudno dobrze wycelować. Tutaj problem zniknął ;)
      I mam nadzieję, że kiedyś połączysz stemple i cyrkonie! Jestem pewna, że wyjdzie Ci małe dzieło sztuki!

      Usuń
  7. Śliczne mani, blink blink :) Agni, a wiesz co, tak na marginesie mówiąc to chciałam tylko napisać, że wyglądasz ostatnio świetnie (wiem, bo śledzę na fb i insta) widać, że zmiany Ci służą. Podziwiam wytrwałość!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I... dziękuję! Ostatnio przechodzę kryzys, wiec te słowa dużoznaczą!

      Usuń
  8. bardzo mi się podoba, wzór stempla jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie. Cyrkonie dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne mani :) błyszcząco,czarujące! :D o kurde,chyba muszę się skusić na prostokątny stempel bo też mam problem z prostymi liniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problem to ten stempel to na pewno dobre rozwiązanie!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram