Urodzinowe mani

1/18/2015 08:08:00 PM

Przecież urodziny to szczególny dzień i paznokcie muszą wyglądać wyjątkowo, czyż nie? Ja w sumie jak zawsze postawiłam na stemple, ale w zdobieniu użyłam złotka i motywu pawich piór, które uwielbiam. Jako kolor bazowy użyłam BARDZO ciemny fiolet Seche Vite Empress, który na drugi dzień wyglądał prawie jak czerń, ale kompletnie mi to nie przeszkadzało, zwłaszcza, że do całkowitego pokrycia paznokci wystarczyła jedna cieniutka warstwa, która wyschła w tempie błyskawicy, Pawie piórka odbiłam z płytki BP-30 złotym lakierem Golden Rose Nail Art nr 108. Musze przyznać, że jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona i coś czuję, że szybko go skończę ;) Zapraszam Was na zdjęcia! ;)





To jest jedyne zdjęcie, które (pomimo jakości) oddaje realistyczny kolor lakier Seche Vite)


Jak Wam się podoba to zdobienie? Ja muszę przyznać, że jestem zauroczona tym wzorem w złocie. Dodatkowo zachwycam się prostokątnym stemplem. Gdyby nie on pewnie większość piórek byłaby najzwyczajniej krzywa, bo ja i odbicie wzoru prosto to.... duże wyzwanie ;)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Myślałam że bazą jest czerń ;)
    Bardzo ładne mani i płytka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie :)
    U mnie też ten wzór poszedł na pierwszy ogień, jeśli o tę płytkę chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz piękniejsze te stemple, wygląda bardzo elegancko. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh ten kolor jest mi "w kolorki " haha, uwielbiam niejednoznaczne ciemne kolory. Niby czern a nie czern. Świetne! No i jeszcze raz wszystkiego naj ;)
    I czekam na ten wiesz jaki post. Mnie najwiecej ubylo 16kg, teraz walcze o koncowke, a to ponic najdłużej sie ciągnie, i efekty nie sa az tak spektakularne. Ale caly czas mam nadzieje na 6pak ^^ na brzuchu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu napiszę: Wszystkiego naj naj naj! :*
    Mani bardzo eleganckie :)
    Uwielbiam połączenie fioletu ze złotem. Czerni też ;)
    Jeśli jest tak dobrze napigmentowany to ciekawa jestem jak się będzie sprawował do stempli? Próbowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że też się zastanawiałam, ale nie miałam czasu robić testów jak malowałam. Na pewno sprawdzę w najbliższej przyszłości ;)

      Usuń
  6. To jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego :))
    A mani super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna płytka a motyw piórek w złotym wykonaniu piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie można się zauroczyć :) Ja muszę sie zaopatrzyć w kilka płytek, bo nie mam ani jednej, a bardzo fajne wzorki można wyczarować z ich pomocą :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny jest ten wzór, a złote stemple to zdecydowanie mój typ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat i zdrowka ci zycze!!
    Kolor jest bardzo ciekawy, a zdobienie wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego:) mani śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się to mani, takie eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, chociaż myślałam, że to wzór drewna a nie piórek, dopiero jak przeczytałam, że to piórka to się połapałam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram