Orly - Angel Eyes

1/12/2015 10:17:00 PM

Karnawał to czas, gdy błysk ma znaczenie. A, że złoto i srebro króluje co roku ja postawiłam na coś innego. Angel Eyes od Orly to kolor... niebiański. Piękny odcień niebieskiego glitteru, który figlarnie skrzy się na paznokciach. Co jak co, ale w przypadku lakierów brokatowych Orly nie ma sobie równych. To też udowadnia i tym razem. Dwie warstwy dają piękny, karnawałowy efekt. Mogę o nim śmiało powiedzieć, że jest piękny. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że jednak wygląda lepiej na dłuższych paznokciach niż moje, ale sami sprawdźcie jak prezentuje się na króciakach ;)








Jak Wam się podoba ten lakier? Ja jestem nim oczarowana i jestem ciekawa, czy równie pięknie zaprezentuje się w jakimś zdobieniu. Cóż nie pozostaje mi nic innego, tylko sprawdzić w niedalekiej przyszłości ;)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. lakier do którego nic juz nie trzeba dodawać i ten kolorek energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Roziskrzone niebieskie cudo! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. na króciakach też super! ja również mam tego Orlika, ale jeszcze nim nie malowałam ;p
    a zmywanie pewnie ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci,że byłam przyjemnie zaskoczona, bo faktycznie trzeba się natrzeć, ale metoda foliowa nie jest konieczna ;)

      Usuń
  4. cudowny, chciałabym go mieć :) tym bardziej, że obeszło się bez folii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie blyskotki, a jeszcze w niebieskim wydaniu to cudo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram