Haul wyjazdowy

7/11/2013 09:28:00 PM

Witajcie! Notka miała być wczoraj, ale humor nie dopisywał, więc zakopałam się do łóżeczka i dopiero dziś się zmusiłam. Czasem trzeba ;) Dziś haul z mojego wyjazdu, bo trochę mi tego doszło. Aż nie wiem od czego zaczynać :P Ale może po kolei ;P

Dzień przed przyjazdem przyszły do mnie dwie paczuszki z wygranymi z facebookowych konkursów:


Opłacał mi się zakup piaseczków, bo kosmetyki z Golden Rose dostałam w ramach konkursu paragonowego. Cień jest piękny, a lakier idealny na lato!


Chwilę później odwiedził mnie kurier z paczuszką od Orly. Na ich fan page'u co chwilę pojawiają się jakieś konkursy, pt. podaj pierwszy nazwę lakieru albo gazety, w której go opublikowali i po pół roku próbowaniu to cudo trafiło do mnie. Niesamowity kolor. Jak swatche mnie nie zachwyciły to na paznokciu.. mniam!


Jak przyjechałam to B. zaskoczyła mnie prezentem niesamowicie! Wiedziała, że ubolewam nad brakiem holografków z Eveline i domyślałam się, że mi go sprawiła, ale OPI był niesamowitą niespodzianką! Co za cudeńko! Niesamowicie wygląda na paznokciach. Nie mogłyśmy z mamą wzroku oderwać! <3


W Hebe, osławionym przez B. Katonie i chińskim supermarkecie poszalałam :P trzy pachnące Miyo (miętkę można zobaczyć jako bazę hawajskich kwiatuszków) - ananas pachnie obłędnie i nawet mango mi się podoba :P i piaski - jeden z Pierre Rene i 2 z Adosa. W Hebe kupiłam maskę do włosów (2 dni myślałam którą), osławiony przez Aalimkęę top coat i cudownie pachnące mazidło do ust, MNIAM! ;) A w chińskim 2 zestawy pięknych naklejek. Same cuda! ;)


W Katowicach w Silesii wyciągnęłam B. do Marionnaud, bo dzień wcześniej przeczytałam, że Batiste wprowadziło tam stacjonarnie swoje suche szampony. Nie mogłam się nie skusić. Osobiście nie lubię zamawiać w ciemno, więc wolałam powąchać co mi odpowiada. No i jeszcze cena taka sama, a za przesyłkę nie trzeba dopłacać ;) Zdecydowanie opłaca się zainwestować to 15 zł. Szkoda, że w Krakowie ta drogeria jest dla mnie na takim zadupiu. Tylko na Ruczaj mam dalej ;) Dodatkowo obie z B. skusiłyśmy się na czekoladowe maseczki, a za założenie karty członkowskiej gratis mogłyśmy wybrać bransoletkę lub okulary. Wiadomo, co mogła wybrać taka sroka jak ja ;))


Wymianka na spotkaniu blogerek też była bardzo owocna. Dziewczyny przyniosły mnóstwo perełek i kilka trafiło do mnie. W końcu dorwałam się do Kiko, Nails inc. i Joko, bo od dawna chciałam spróbować. Zachwycona jestem też jajeczkiem z Oriflame, bo nigdy mi do firm typu Avon itp. nie po drodze. Ciekawią mnie algi i bronzer, bo nigdy nie miałam żadnego. A i puder się nie zmarnuje, bo właśnie ten miałam w planach kupić ;) No, a szare cienie już mi mama ukradła i się na nią wciekam, bo nawet się nimi pomaziać nie zdążyłam :P Dziewczyny dziękuję za te cuda, że chciałyście się podzielić!

No i teraz zostało mi jedno pytanie... czym ja mam pomalować paznokcie? ;))
Buziaki,..  ...

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Pokazuj tego kiko frozen czym prędzej! I jak piasków nie za bardzo lubię tak ciekawi mnie ten biały z Adosa;)
    Gratuluję udanych zakupów i prezentów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie tylko ja mam ochotę na Kiko :D Nie masz wyjścia - musisz nim pomalować paznokcie. Koniec kropka i nie ma gadania :D

      Usuń
    2. Biały z Adosa jest tak obłędny, że mnie aż skręca <3 Uwielbiam go !

      Usuń
    3. A ten biały to ma jakieś drobinki w środku??

      Usuń
    4. Zaczynam się zastanawiać, czy mój gust nie jest zbyt mainstream'owy...

      Usuń
    5. Ma drobinki, ale nie jakieś chamskie, tylko takie delikatne i to podbija piasek, który jest obłędny!

      Usuń
    6. Fakt, że na początku stawiałam tylko na matowe piaski, ale ostatnio złapała mnie faza na piaski błyszczące, jednak jeśli chodzi o biel piaskową to raczej wolałabym matową :D Chyba, że zobaczyłabym ją na żywo i bym się nieźle zachwyciła :P Jak będziesz miała jakieś zdjęcie wyraźne to mi podeślij :)

      Usuń
  2. Zakupy udane, a Top Coat to strzał w dziesiątkę - zobaczysz, że będziesz z niego zadowolona :) Te mazidło do ust mi się jakoś kojarzy (te napisy są charakterystyczne), ale kurde nie widziałam ich :( Może jutro zajrzę i bardziej się rozejrzę :D Wspaniałe prezenty dostałaś od B - zazdroszczę tego Opika :D A wymianka rewelacyjna :) Świetne rzeczy dorwałaś :D Ten Kiko mnie niesamowicie ciekawi, więc jak masz ochotę na taki kolor to możesz nim pomalować paznokcie :)
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo masz szczęście :D Nie mogę się doczekać aż będę się do niego śliniła :D

      Usuń
  3. szczęściara, ja z orly próbuje próbuje i nic;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko kochana, ile lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten lakier od Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie jakie dobrocie i lakierów moc gratki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo sporo tego! Piękny ORLY i MIYO <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne lakiery, uwielbiam tą maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja.... :) ja chcę Niebieskiego Opi zobaczyc :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra oficjalnie się przyznaję że jestem ślepa xD właśnie wchodzę na fb a tam Opi :)śliczny jest

      Usuń
  10. Ooooo! Same dobre rzeczy! :)
    Super!
    Świetnie,że wszystko Ci się udało! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zakupy! to się nazywa owocny wyjazd:D pokazuj wszystko, bo ja wybrać w tym nie umiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać aż pojadę do sklepu Batise i kupię sobie ten wiśniowy szampon, miałam inne zapachy i uwielbiam je. Piękny Orly, czekam na post o nim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje! Nagrody świetne ;)
    Ja dopiero dzisiaj wybrałam się do SCC do Marionnaud po Batiste, również założyłam kartę i wybrałam sobie okularki (idealnie pasowały do twarzy :D)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ale Ci zazdroszczę tego Orly jest cudny :) i reszta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest przepiękna :D A co do lakierów to ostatnio dorwałam mojego pierwszego holoska :) też z eveline tylko mój fioletowy :) Swoją droga musiałaś chyba dodatkową torbę zakupić jak wracałas do domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten miętowy lakier jest śliczny;)

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Orly łapie za serce i nie chce puścić <3 Ale wszystkie nowości są obłędne :) Nie wiedziałabym od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile cudowności! Dołączam do grona fanek lakieru KIKO, bo najbardziej mnie kusi :D Muszę zacząć śledzić FB Orly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram