Odrobina błysku na czarnym lakierze

9/12/2013 10:11:00 PM

Macie czasem takie dni, że chcecie błyszczeć? Albo, żeby chociaż Wasze paznokcie zadał trochę błyszczącego szyku? Ja ostatnio ciągle mam takie dni! Błyszczące dodatki, lakiery Jolly Jewels i wszystko inne, co się nadaje wyciągnięte z pudełka!
A wspominając o Jolly Jewels.. Jeszcze w zimie zachwycałam się jak nr 108 wygląda na czarnej bazie. I już mi się proszę przyznawać u kogo to widziałam! :) No właśnie widziałam na jakimś blogu widziałam i... przepadłam. Od tego czasu to połączenie siedziało w mojej głowie. Moim zdaniem jest ono jednym z bardziej wdzięcznych połączeń. Bardzo eleganckie i tajemnicze. Dlatego nie mogłam go sobie odmówić, szczególnie, że dobrze wiecie, że jeśli u mnie pojawia się coś ciemnego na paznokciach to są one krótkie.
To, co zobaczycie to dwie warstwy czarnego lakieru z serii Rich Color (najlepsza czerń ever!) i jedna Jolly Jewels nr 108. I w sumie czarnego spokojnie mogłaby być jedna, ale sobie zahaczyłam jednego paznokcia i konieczne były poprawki lakieru bazowego. Niestety nie obyło się bez metody foliowej, ale było warto. Paznokcie prezentowały się pięknie i uwierzcie zdjęcia tego nie oddają.. w ogóle zdjęcia nigdy nie oddają jak piękne są lakiery. I zdobienia. Never. Ever.







Mam nadzieję, że się Wam podoba ;) I w sumie moja mama powiedziała, że to karnawałowe zdobienie, ale ja i tak uważam, że jest zawsze piękne. Idealne na randkę, albo jakieś wyjście do klubu. Z resztą czasem nawet jak siedzimy w domu, w rozciągniętych dresach przydałoby się nam trochę blasku ;)



You Might Also Like

33 komentarze

  1. Pięknie błyszczy :)
    I dodaje uroku tak jak napisałaś - nawet w domu, w rozciągniętym dresie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JJ na czarnym prezentuje się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że większość JJ prezentuje się dobrze na czarnym :P

      Usuń
  3. I latem trzeba czasami na paznokcie położyć blink blink:) Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie trzeba! ;) A u mnie blink panuje kolejny raz :)

      Usuń
  4. Genialnie wygląda ten JJ.. wiesz, że ja nie mam żadnego.. ciągle mi za drogie, jestem sknera, a tyle z nich mi się podoba:)
    Uwielbiam brokaty, wiele osób właśnie twierdzi, że są na specjalne wyjścia, a ja lubię takie mani nawet do wyciągniętych dresów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja większość moich dostałam w prezencie :) Tylko jeden sobie kupiłam ;) Także rozumiem wewnętrzną sknerę :P Ale już przy piaskach się nie powstrzymała :D

      Usuń
  5. How pretty looks this glitter nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chwaliłaś się tym mani :D Piękne połączenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mogę Ci się wszystkim chwalić, bo niespodzianek mieć nie będziesz :P

      Usuń
  7. Hehe dokładnie, idealne by zabłysnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie że się nadaje na każde wyjście jestem za :) grunt to wyróżniać się z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda :). Uwielbiam lakiery JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie brokatowe szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi ie to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wygląda super! Bling bling :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialnie to wygląda, lubię łączyć czarne z błyszczącym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podpisuję się pod ostatnim zdaniem, dres może i często mam na sobie ale paznokcie zawsze muszą dodawać +1 do błysku :)
    świetnie wygląda ten JJ na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę dres! Dres spoko jest :D A te pazurki na pewno pasowały do mojego, bo prawie zawsze mam na tyłku coś czarnego :P

      Usuń
  15. Nie wiem czy wiesz, ale mi mega rzadko podoba się JJ na paznokciach, u Ciebie prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo mnie to cieszy :) Czasem fajnie pomalować czymś innym, tak dla odmiany ;)

      Usuń
  16. śliczne :D choć nie chcę wiedzieć jak będziesz je zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam, że skorzystałam z metody foliowej...

      Usuń
  17. lubię takie błyskotki na czarnym :) to połączenie trafia do mnie od zawsze :) a dres w domu najwygodniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarnym chyba każda błyskotka dobrze wygląda ;)

      Usuń
  18. Też miałam taki problem, żeby dobrze na zdjęciach oddać urok tego jolly jewelsa :) Twoja wersja wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też widziałam to połączenie i przepadłam :D Na razie trzymam się z daleka od GR, bo jestem pewna, że minimum 3 JJ wpadną w moje ręce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mały pikuś przy fakcie, że GR wprowadził matowe brokaty do swojej oferty. U nas ich jeszcze nie ma, ale prędzej, czy później się pojawią ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram