Mobile Mix #1

3/10/2013 01:17:00 PM

Czy Wam też się nic nie chce? Tak się zastanawiam czy to już przesilenie wiosenne? Niedziela powinna być życiowa, ale tak dawno nie pisałam... Hmmm... Nie będę Was zanudzać, nie chcę wylewać smętów, ani pisać czegoś kiepskiego, bo mózg mi nie pracuje, a jak usiłuje jednak wykazać jakąś aktywność kończy się na ataku paniki. Dlatego dziś... mój pierwszy Mobile Mix! Bardzo mi się one podobają u dziewczyn, więc od czasu do czasu będą one i u mnie :)


1) Tulipanowy zawrót głowy
2) Trzeba ćwiczyć, żeby zostać mistrzem samojebek!
3) Pantera na paznokciach



4) Loki 
5) Wreszcie nadszedł sezon na okulary!
6) Zmywamy panterę :D



7) W poszukiwaniu kiecki idealnej na wesela
8) Dzień dobry. Nazywam się Agnieszka i jestem uzależniona od zakupów...
9) Targi pracy + mini zakupy

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Samojebka, panterka, loki i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o lokach i okularach :D Żałuję, że ja nie noszę okularów przeciwsłonecznych. Uwielbiam je mierzyć i podziwiać u innych, niestety na co dzień noszę korekcyjne okulary i nie mogę sobie na nie pozwolić :(

      Usuń
  2. śliczna ta panterka na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panterka świetnie Ci wyszła, a sukienki są boskie *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna panterka :) Kiecka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie żałuję, że nie zrobiłam aparatem zdjęć, ale komórą kilka kliknęłam może wrzucę ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ogólnie szukam czegoś prostszego, ale tym zrobiłam zdjęcie, jakbym kiedyś szyła. Ja grubas z wielkim biustem dobre wyglądam w takich krojach ;)

      Usuń
  6. Panterka mi się bardzo podoba :D
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się środkowa sukienka ze zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jej ujęciu mi zależało, żeby ewentualnie coś podobnego uszyć.

      Usuń
  8. Zazdroszczę loków, żeby moje tak chciały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak chcą tylko jak 12 godzin siedzą w ścisłym slimaku i wracam do domu po ciężkim dniu

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram