Rich Color 06 - wiosenny ulubieniec!

3/12/2013 01:00:00 PM

Oby więcej takich dni jak niedziela nie było w najbliższym czasie. Intensywny poniedziałek spędziłam na skutecznym poprawianiu humoru. Wreszcie dorwałam wiosenne lakiery z Essence. Jeden możecie zobaczyć u B. w jej kawiorowym wpisie. Od razu pomalowałam nim paznokcie i zachwycam się tym pięknym migotem. Drugi śliczny miętowy kupiłam do nowej sukienki. Idealnie pasują do siebie! Na dodatek tyle naczytałam się o Yankee Candles, że poleciałam do stacjonarnego sklepu w Krakowie, nawąchałam się i kupiłam świeczuszkę Soft Blanket (zapach miesiąca -25%, wosków już nie było) i pięknie pachnący wosk Wild Passion Fruit. Niestety nie było Black Coconout, ale wrócę tam! Zdjęcie wosku i świeczki możecie zobaczyć na moim Instagramie :)) To tak w skrócie wieści z frontu ;)

Dziś chcę Wam pokazać drugi z lakierów, które na urodziny sprezentowały mi B. i Amethyst. Przez dlugi czas oglądałam swatche w sieci i chorowałam na niego, a jak go dorwałam i pomalowałam paznokcie... wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Lakier pięknie kryje, nie odpryskuje w tempie ekspresowym, jak większość ostatnio. Jak każdy z tej serii jest troszeczkę gęstrzy i ma działający cuda szerszy pędzelek. Ciągle się nim zachwycam! Uwielbiam te piękne złote drobinki zanurzone w łososiowej bazie, bo zawsze jak na nie patrzę uśmiecham się sama do siebie. Czuję, że ten lakier będzie razem z Flirtem królował tej wiosny! Stwierdzam, że moje zachwyty były totalnie uzasadnione i każdej z Was polecę ten piękny kolor z zamkniętymi oczami. Właśnie to cudeńko przekonuje mnie do złota i delikatnych drobinek. Wygląda obłędnie i na krótszych paznokciach (jak moje), jak i na dłuższych, co ostatnimi czasy nie zawsze miało miejsce. Zobaczcie zdjęcia~




Dodatkowo pamiętajcie o mini rozdaniu ;) Kończy się 13.03 o 23:59! ;) Zachęcam gorąco do udziału!


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Życie byłoby nudne jakby każdemu pasowały te same kolory ;)

      Usuń
  2. Muszę nim wreszcie pomalować paznokcie bo cały czas jakoś mi do niego nie po drodze :( U ciebie wygląda migotliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny :D Musi byc mój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny -musi pięknie wyglądać "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ale chyba wolałabym go bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie było w nim tych drobinek już bym po niego biegła, a tak nie czuje się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, od dawna mi się podoba na swatchach ale jeszcze go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam i jest przepiękny ! Właśnie te złote drobinki mnie w nim urzekły :) Marzyłaby mi się jeszcze wersja miętowa ze srebrnymi lub złotymi drobinkami :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień, na wiosnę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lakier- kolor super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram