Ciekawe linki #2

3/09/2014 12:00:00 PM

Można powiedzieć, że dogorywam po targach, dlatego dziś szybko, lekko i przyjemnie (oczywiście przygotowana wcześniej co bym mogła się polenić :D), czyli kolejna porcja linków. W sumie spodobał mi się ten pomysł i zastanawiam się, czy nie będzie to comiesięczny cykl. W sumie to sama jeszcze nie wiem ;) Wiem tylko, że jak chcę wprowadzić ten pomysł w życie to... muszę zacząć się przygotowywać, a nie iść na żywioł jak dziś ;)


1. Zacznijmy od mojego niedawnego odkrycia. Okazało się ostatnio, że znajoma, która niedawno urodziła uroczego synka nie siedzi na "czterech literach", tylko tworzy biżuteryjne cuda, które sprzedaje na Allegro w bardzo przystępnych cenach! Jeśli lubicie błyskotki na pewno kilka rzeczy wpadnie Wam w oko! Nic, tylko robić zakupy... o >>TUTAJ<<
2. Taaaa jestem nudna i monotematyczna, ale na pewno jeśli zestawienie się pojawi w każdym pojawi się punkt o tym panu... gatki do jogi pokazywałam już w którymś z poprzednich postów (swoją drogą chciałabym tak ładną pupe), a dziś pokazać chcę coś innego. Filmik poszedł na tyle w świat, że pokazywały go różne amerykańskie telewizje śniadaniowe. Ciekawa jestem jak Wy byście zareagowały  >>KLIK<<
3. Teraz filmik w sam raz, żeby się pośmiać. Pan, który serię zwie SUPER SELFIE ;D Muszę powiedzieć, że jest genialny i chciałabym mieć takie kocie ruchy ;) Jeden z przykładów można zobaczyć o... >>TUTAJ<<
4. Nie wiem ja chyba ciągle na YT siedzę, ale ten filmik to jest takie "Heeej chcesz się ze mną zakuplować? Ok, ale najpierw obejrzyj  >>TEN<< filmik, żeby nie było, że nie ostrzegałam i wiesz na co się piszesz!" ;)
5. Ostatnie pewnie większości z Was jest znane, ale jestem zauroczona ilością inspiracji, które można znaleźć w Nailpolis... Świetna inicjatywa! Do sprawdzenia >>TUTAJ<<

Tak oto prezentuje się kilka linków "na szybko" w ramach niedzielnej rozrywki ;) Enjoy!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. O, świetnie. Akurat na niedzielę :) zaraz przeglądne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta strona z paznokciami jest mega! :) wertuje ją od pół godziny :D

      Usuń
  2. Ja zawsze jak przeglądam YT to trafiam na tą złą stronę internetu... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram