Wiosna ach to Ty!

3/26/2014 04:47:00 PM

Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja zawsze, kiedy w głowie kotłuje mi się za dużo myśli  lubię zmalować coś na paznokciach. Jakoś to mnie uspokaja. A po naoglądaniu się niesamowitej ilości kwiatowych zdobień na Waszych blogach musiałam zmalować coś wiosennego. Z racji, że umiem malować tylko jeden typ kwiatków postanowiłam skorzystać z tutorialu Cutepolish. To dzięki niej zaczęła się moja przygoda ze zdobieniem paznokci, więc często wracam do jej tutoriali. Tym razem muszę się przyznać, że... efekt końcowy kompletnie przerósł moje oczekiwania. Odważam się nawet stwierdzić, że to moje najładniejsze zdobienie, które kiedykolwiek zmalowałam. Z resztą nie będę się dziś rozpisywać. Zobaczcie sami.


Do mani użyłam: odżywka Iron Power Pierre Rene, top Seche Vite, Miyo Mini Drops no 43 Mint, Fenix nr 3 Young Olive, BelArte nr F10, Kobo nr 20 Mexico, Kobo nr 32 Bangkok, Eveline MiniMax 831, pędzelki KKCenterHk.
,





I jak podoba Wam się zdobienie? Ja noszę je od niedzieli i jakoś nie spieszy mi się, żeby go zmywać ;) W końcu nikt mi nie wierzy, że to nie naklejki i sama to zmalowałam ;) Czyż to nie jest wyznacznik, że to wyjątkowo udane zdobienie? ;)

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Wygląda bosko ;D w ogóle to na pierwszy rzut oka wygląda jak naklejki :D wiosna na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wiosna musi do nas przyjść :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tutorialu Cutepolish ale i Twoje wykonanie jest piękne!! Ślicznie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej turotiale w ogóle są bardzo fajne i przede wszystkim łatwe ;)

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem, wyszło cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Dziewczęco i lekko. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki pierwsza klasa, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! :) moim zdaniem najładniejsze pazurki jakie widziałam u Ciebie :) Choć te z motywem bollywoodzkim też były piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Szczerze te mi się chyba bardziej podobają, bo te bollywodzkie nawet nocy nie przetrwały.

      Usuń
    2. a no.. domyślam się bo bulion u mnie też za nic się nie chce trzymać.. Może nie były trwałe - ale były przepiękne :]

      Usuń
    3. Oj było ładne, było ^^

      Usuń
  8. Śliczne! Takie lekkie i wiosenne! :) Chyba będę musiała Ci kiedyś podkraść ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi "ukradniesz" to już w ogóle dzieło sztuki powstanie ;) Ale będę czekać ;)

      Usuń
  9. zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia na Instagramie... piękne :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. No no no przepięknie to zmalowałaś! Ja też najpierw myślałam, że to naklejki :D
    a sama miętka z Miyo też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Miętka jest piękna i ją uwielbiam! ♥

      Usuń
  11. Świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaaaa. Cud, miód i żelki:] Piękny ten Myio. Kwiatki cudaśne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie!:) uroczo i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś prześliczne wiosenne zdobienie :D Przy takiej perfekcji wcale się nie dziwię, że ktoś mógł je pomylić z naklejkami :D Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku za każdym razem jak komentujesz to aż się rumienię ;) Dziękuję ♥

      Usuń
  15. przepiękne te kwiaty, jak już ktoś napisał - wyglądają jak naklejki, podziwiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała to na pewn moja mama i ciocia :P Cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny gdzie kupujecie lakiery MIYO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam w Gliwicach w hurtowni. Ale na pewno są one dostępne w drogeriach Jaśmin i podobno można je dostać w Netto (w Krakowie ich nie ma, więc nie mogę potwierdzić). Dawniej widywałam je też w Super Pharmach. Jak wejdziesz na stronę Pierre Rene to pokazuje Ci się cała mapka, gdzie PR (co na 90% oznacza też Miyo) są dostępne.

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź i już pędze do sklepu ;)

      Usuń
  18. miyo bardzo ładny choć fenix również...a zdobienie świetne , mam wrażenie ze twój seche vite bardziej błyszczy od mojego:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne i jakie dopracowane mani! Kwiaty wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszło, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hihi też pomyślałam, że to naklejki :D te kwiatki są super, świetnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również podoba się to co zmalowałaś i masz całkowite prawo być zadowoloną z tego malunku, czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trzeba przyznać że wyszły niesamowicie :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszło.. Kojarzy mi się z obrazem malowanym akwarelami.. Bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyszło przepięknie, i jeszcze ten dodatek mięty, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wygląda super. Zdolnaś;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne! Tak precyzyjnie to zrobiłaś, że wyglądają jak naklejeczki wodne! Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram