Przyszła wiosna, najwyższy czas przypomnieć sobie o Lemaxowych marmurkach! :)

3/24/2014 09:03:00 PM

Kochani wiem, że dziś zdjęcia są stare jak świat, więc jakość jest raczej marna. Ale niestety tak jest jak się nie zdąży obrobić zdjęć, bo się robiło milion rzeczy na raz. Jak zawsze z resztą ostatnio. Dziś w sumie "odgrzewany kotlet", ale ta propozycja wydaje mi się idealna właśnie na wiosnę. Marmurki Lemaxa królowały na blogach w zeszłym roku, mania dopadła i mnie. A teraz pomyślałam, że zasługują na przypomnienie o ich istnieniu. Niestety do neonów się nie dorwałam (mam nadzieję, że jeszcze), ale te na pewno niedługo znów zagoszczą na moich paznokciach.

Mania zaczęła się od różu. W sumie zdecydowałam się na niego bo stwierdziłam, że jest bardziej... ponadczasowy i będzie pasować do wszystkiego. Ale wiecie jak to jest z lakieromaniaczką...



Nie mogłam nie kupić tego żółto-zielonego cudaka. Cały czas mi chodził po głowie. Musiałam. Bo ja właśnie takie zaskakujące kolory lubię ^^



No i klasyk. Czyli biel. Ten akurat mam od Promoto-Promoto i uwielbiam go. Bo niby biały, ale jest czymś przełamany i z przyjemnością się go nosi.



Każdy z nich inny, każdy z nich doskonale znany. Lemaxy raczej nie sprawiają problemów (tylko róż potrzebuje 3 warstw), raczej chwali się ich trwałość. Ja też nie mogę się przyczepić. No co najwyżej do tego, że nie mają nic w niebieskim :D Czekam aż dorwę się do tych nowych neonowych. Z resztą myślę że Wy też je chcecie już mieć w swoich łapkach ;)

You Might Also Like

47 komentarze

  1. marmurki chyba nigdy nie wyjdą z mody ^^ (przynajmniej mam taką nadzieję, bo je uwielbiam ^^)
    oh tak, brakuje mi niebieskiego marmurka! dla mnie to byłaby love ponad wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie taki błękit też by pasował ♥ Ach chyba się rozmarzę :D

      Usuń
  2. Chyba zacznę się za tymi marmurkami rozglądać, bo coraz więcej ich widzę i coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj neonowych! Wprowadzili trzy kolory i to dopiero będzie hit! Zobaczysz ;)

      Usuń
  3. Mialam marmurki, ale kiepskie jak dla mnie jakościowo były.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, te żółto-zielony jest najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama nie wiem który najlepszy :) ale ostatni podoba mi się najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najmniej podoba się taki totalny nudziak. Do dziś się nie skusiłam na pomalowanie nim paznokci. Chociaż i ten już drugi raz do mnie trafił.

      Usuń
    2. A to ja nie wiem jaki chyba :D

      Usuń
  6. a mi się nigdy marmurki nie podobały :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty to w ogóle trochę na opak jesteś z lakierami do paznokci :P

      Usuń
  7. Mam tylko zielony z tej serii ale wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marmurki spodobały mi się od pierwszych zdjęć na blogach :D mam całą serię i bardzo je lubiłam, ale zapomniałam o nich! dziękuje za przypomnienie :D a z tych które pokazałaś, to chyba najlepiej czuję się w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować ;) Jakoś wiosna mi się wydaje idealnym momentem na ich użycie ;)
      Biel ogólnie jest fajna ;)

      Usuń
  9. Powiem Ci, że do mnie marmurki zupełnie nie przemawiają, tak samo jak pękacze ;)
    Za to od nowego roku oswajam się trochę z brokatami i shimmerami, więc jest postęp ;) Na paznokciach mam teraz pastele, więc jest i u mnie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie waż mi się marmurków do pękaczy porównywać :P Toż to szkarady ;P A marmurki są tak urocze ♥ :D
      Brokaty, Brokaty, Brokaty ♥ Wpadnij do mnie coś Ci pożyczę albo wymyślimy jakieś mani to już w ogóle się przekonasz :D

      Usuń
  10. Marmurki są zdecydowanie świetne:)
    A co do neonów, zakupiłam j ostatnio i jak na razie zapodałam na stopy. Całkiem fajnie się prezentują:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie te zwykłe marmurki były jak już się na 10 blogach minimum pojawiły, więc może za miesiąc si wybiorę do jedynego miejsca, gdzie widziałam Lemaxy w swoich okolicach ;)

      Usuń
  11. a ja dzisiaj dostałam 5 tych marmurków w łapki, nareszcie! do neonów też chętnie bym się dorwała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora ;) Ach ten neonowy róż mi się marzy ♥

      Usuń
  12. Mam jeden - różowy - muszę go wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba mam dokładnie te same, a jeszcze żadnym nie malowałam. ;p Teraz też się czaję na neonki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na neony na pewno poczekam o ile w ogóle uda mi się je dorwać :P

      Usuń
  14. Jak ja Ci zazdroszczę....w mojej okolicy nigdzie nie spotkałam tych marmurkowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się pojawiły baaardzo późno. Na początku były tylko 3 sztuki (z czego ja wykupiłam 2), a teraz są w ilościach masowych.

      Usuń
  15. Mi się podoba biały i różowy ;) ten żółto - zielony mnie zupełnie nie przekonuje ;) A co do ich jakości no to cóż można wymagać w takiej cenie? zawsze można nałożyć na jakiś lepszy biały i troszkę przedłużyć trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym o Tobie nie pomyślała w przypadku tego zielonego. Ale róż. Oj z tym różem byłoby Ci do twarzy ♥
      Ale ja na serio nie mam co narzekać na jakość ;) Moim zdaniem jest bardzo przyzwoita!

      Usuń
  16. heh, to się nazywa telepatyczne lakieromaniactwo:) moja następna notka to różowy Lemax :D z nowymi stemplami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha masowe telepatyczne lakieromaniactwo, bo zauważyłam marmurki poszły w ruch ;)

      Usuń
  17. o super zielnego nie mam ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie świetne na wiosnę ;) A ja nadal nie mogę ich nigdzie znaleźć u siebie w mieście...

    OdpowiedzUsuń
  19. Marmurki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle o nich było a ja nadal ich stacjonarnie nie dopadłam :( może tej wiosny się gdzieś u mnie pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zapasy są chyba u mnie, bo u mnie są w jakiś masowych ilościach obecnie. Tylko neonów brak :(

      Usuń
  21. Osobiście najbardziej lubię biel, pozostałe mam, ale nie gościły jeszcze na moich paznokciach. Może pora je odkurzyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba biały najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biały moim zdaniem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam całą trójkę, plus jeszcze beżowy i bardzo je lubię :) teraz czaję się właśnie na neony - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ten beżowy jakoś nie rusza. Niby go mam, ale ani raz nie użyłam. Ba miałam nawet dwie sztuki i jedną oddałam, a druga stoi...

      Usuń
  25. Pora chyba w końcu je kliknąć na allegro;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram