Lekkość piórka, czyli stemplomania dopadła i mnie!

3/03/2014 10:11:00 PM

Mania stemplowania dopadła i mnie. Nie mogłam się doczekać kiedy przyjdzie do mnie TA płytka. Bo jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam co chcę wyczarować. Nie wiedziałam jeszcze jakie kolory użyję, ale wiedziałam, że na pierwszy ogień pójdą piórka. Totalnie mnie ten wzór zauroczył. Zwłaszcza, że jakiś czas temu usiłowałam je zmalować i wyszedł z tego jeden wielki nail fail. Dzięki płytce z KKCenterHk mogłam spełnić swoje piórkowe chciejstwo ;) Dla niego przerwałam nawet lakierowy urlop! :D A jak przerwa to oczywiście musiałam pomalować paznokcie którąś z wielu nowości czekających na swój debiut ;) Postawiłam tym razem na cudownego błękitka, czyli Softer nr 26. Oj nie spodziewałam się tak ładnego krycia po dwóch warstwach ;) Dodatkowo na nim pojawiły się piękne piórka. Żałuję ogromnie, że mój stempel chociaż odbija przyzwoicie to ma tendencje do... zjadania efektu holo. No cóż zdarza się. W sumie początkowo piórka miały być tylko akcentem na dwóch paznokciach, ale tak mi się spodobały, że postawiłam na total look. Wzór nie miał szans na pokrycie całej płytk, więc w niektórych miejscach po prostu je dostęplowywałam. Zobaczcie jak prezentuje się mani!



USD $4.55
using code: AGUSAI 10% OFF






I jak Wam się podoba moje lekkie zdobienie? Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy w KKCenter użyć kodu AGUSAI :) Dostaniecie wtedy 10% rabatu!



edit: i jeszcze taki bonusik ;D Siedzę drugi dzień i płaczę ze śmiechu :D Chyba zacznę ćwiczyć, żeby mieć tak zgrabne pośladki jak Yousef ;D


You Might Also Like

47 komentarze

  1. Te piórka wyglądają cudnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie piórka, w ogóle przyjemne wzorki ma ta płytka i całkiem fajnie się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga płytka z KKCenter i jestem z nich bardzo zadowolona! Może to nie Cheeky, BM, czy MoYou, ale dla początkującego są w sam raz ;) No i ich stempelek mnie bardzo pozytywnie zaskoczył ;) Niby to ta niewygodna malizna, ale jak widać odbija całkiem nieźle ;) Na pewno porównam ją ze stemplem BPS jak do mnie przyjdzie ;)

      Usuń
  3. :D Super Aguś - stemple to doskonała i bardzo efektowna zabawa :D Twoje początki są doskonałe :D Miłej dalszej stemplomani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre płytki to już połowa sukcesu ;) Ostatnio miałam farta, więc się napaliłam na stemplowanie ;)

      Usuń
  4. super wzorki i tak się dokładnie poodbijały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No odbić mogły się lepiej, ale nie narzekam ;) Przy moich niewielkich zdolnościach jest super :)

      Usuń
  5. ta płytka jest śliczna, tylko ciut za droga :( ale ale, do mnie leci zestaw GALS Fairy i jedno jumbo z Cheeky, ależ jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdyby nie współpraca to pewnie bym się zdecydowała przy takiej cenie ;)
      GALS na żywo jeszcze nigdy nie widziałam, ale jeśli chodzi o Cheeky to są boskie, ale na moje paznokcie np mają za duże wzory :( Mam za krótką płytkę

      Usuń
  6. ale super! pierwszy raz widzę stemplowane piórka :) też chcę tę płytkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wszędzie widziałam malowane, ale mi to totalnie nie wychodziło, więc trzeba było sobie jakoś poradzić ;)

      Usuń
  7. Kolorek jest cudowny ;]]. U siebie nie lubię lakieru na krótkich paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny motyw tych piórek

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mnie zaraziłaś miłością do piórkowego motywu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Że też mi nigdy się tak ładnie wzorki nie odbijają... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też nie zawsze pięknie wychodzą ;) To po prostu kwestia wprawy i dobrego stempla ;)

      Usuń
  11. Fajny efekt wyszedł, ale ja chyba dałabym czerń na ten błękit byłby mocniejszy efekt ;P

    Co do filmiku to jest głuuuuupi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja specjalnie dawałam holo (sorry czarnego nie posiadam), ale efekt zniknął i podejrzewam, że to wina stempla :(

      Usuń
  12. Właśnie mam zamiar zakupić stempelki, bo efekty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie każde dają tak ładny efekt ;(

      Usuń
  13. Muszę przyznać, że naprawdę fajnie wygląda ten piórkowy wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle przymierzam się do zakupu stempla i płytek, ale tyle się tego narobiło, że nie wiem skąd/jaki wybrać. Ale teraz to czekam do 10. na wypłatę i kupuję od razu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dziewczyny bardzo polecają te sześciokątne płytki z BPS :) Ja sama dziś zamówiłam chyba 6, więc się okaze, czy są takie super ;D

      Usuń
  15. Świetny jest ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym z tą płytką pobawiła się w kolorowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ;) Na razie za zielona w te klocki jestem ;)

      Usuń
  17. pięknie to wygląda, chciałoby się rzec: "mani lekkie jak piórko" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notkę o takim tytule już miałam, dlatego tym razem inny :D

      Usuń
  18. Śliczny ten Softer ;) bardzo lubię lakiery z tej firmy , a piórka cudne ;) aż chce się fruwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dopiero zaczynam z nimi romans, ale czuję, że się polubimy ;)

      Usuń
  19. Świetne piórka :D wyszło Ci bardzo fajnie ;) w ogóle cała płytka jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne piórka :D wyszło Ci bardzo fajnie ;) w ogóle cała płytka jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez sie usmialam przy filmiku :D a potem doszłam do wniosku, że ten pan ma bardziej wysportowane pośladki ode mnie i mi przeszło :P Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yousef ma lepsze pośladki niż ja :D To na pewno :P Zazdroszczę mu normalnie :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  22. Efekt ostateczny wyszedł super :) Ostatnio kupiłam stempel i dwie płytki, ale kiepsko mi to idzie, muszę poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Stemple wbrew pozorom nie są takie banalne jakby się wydawało ;) Ale to kwestia ćwiczeń. I stempla ;)

      Usuń
  23. No muszę Ci powiedzieć, że na paznokciach prezentują się te piórka znacznie lepiej niż się spodziewałam.. Może jednak dam im szansę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram