Firmoo Giveaway results/Wyniki rozdania

3/16/2014 12:00:00 PM

Kochani przede wszystkim przepraszam za moją nieobecność. Choroba rozłożyła mnie na tyle, że nie mam na nic siły, a logiczne myślenie sprawia mi spore problemy. Ale obiecuję, że jak tylko wrócę do siebie pokażę kilka pięknych lakierów ;) A co do rozdania... ja już wiem! Czas, żebyście i Wy poznali zwycięzców rozdania, w którym można było wygrać karty podarunkowe o wartości 30 dolarów na kolekcję klasyczną w internetowym sklepie Firmoo! Osoby, które zostały wylosowane bardzo proszę o kontakt ze mną na adres: basanti.group@gmail.com w ciągu dwóch dni, abym po otrzymaniu kodu zniżkowego mogła go Wam podać.


Hi you guys! First of all sorry for me not being here. I'm sooo sick right now that I have no power, especially for logical thinking. But I promise.... The moment I get better I'm back with bunch of swatches of few amazing nail polishes. And about the giveaway... I know so it's time for you to know who won one of five $30 gift card to Firmoo Optical Store! The person who's name you see on a Rafflecopter widget are asked to contact me on my email address: basanti.group@gmail.com during next two days that I could give them their code as soon as I receive them from the store!   

a Rafflecopter giveaway

enty #24 to My roses nails ;))

Na końcu jeszcze chciałam serdecznie podziękować Firmoo za umożliwienie zorganizowania mi tego rozdania i ufundowanie nagród. Mam nadzieję, że to nie ostatnia współpraca z tym, zdecydowanie godnym polecenia, sklepem!
In addition I'd like to thank Firmoo Optical Store for giving me opportunity of hosting this giveaway and sponsoring the prices. I hope this is not the last collaboration with this amazing, and definitely worth reccomending store!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. wow!)))) i'm so lucky ))))) Agni, thank you so much for an amazing giveaway =)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko i córko :D cieszę się ogromnie ^^ jutro (tzn. dzisiaj :D) naskrobię mejla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Tobie dużo zdrowia :)
      ja też ciągle z choroby w chorobę ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram