Targi Beauty Forum! - i ja tam byłam!

3/10/2014 09:58:00 PM

Wow. Wow, wow, wow! Teraz już wiem dlaczego dziewczyny tak się cieszą na sama myśl o targach. Sama do nich pewnie dołączę, bo już czekam na jesienną edycję! Ech gdyby tylko Warszawa była bliżej! Bo przez dojazdy, noclegi, jedzenie itp wydałam sporą część funduszu. Chociaż i tak nie żałuję. Jak mam żałować skoro dorwałam kilka tzw. perełek?! W sumie w planach miałam tylko zakup trzech lakierów. Ale kiedy wchodzi się na targi.... traci się głowę ;) W sumie przez to miejsce miało kilka nadprogramowych zakupów. Zobaczcie na co się skusiłam ;)


Pewne było, że ulegnę Orly. Nie od dziś wiadomo, że w sumie to królują na mojej chciejliście ;) W sumie kupiłam trzy (na zdjęciu nie ma Miss Conduct, który był prezentem dla cioci), a potem jeszcze wracałam się po top coat (pamiętajcie, że jak kiedyś pójdziecie na zakupy z B. i Tamit24 to one Was na 100% sprowadzą na drogę zakupomaniactwa, bo gdyby nie one powstrzymałabym się ;P). W sumie trochę żałuję, że jeszcze nie skusiłam się na Porcelain i jakieś brokatowe cudo, ale bądźmy szczerzy... to tylko kwestia czasu ;)


Na stoisku OPI wiedziałam, że chcę kupić fioletowy piasek z kolekcji Mariah Carey. Ot po prostu mi się podobał. Nie przewidywałam Push and Shove, ale po pierwszych testach na próbniku... no bądźmy szczerzy JEST LOVE! ;)


W sumie nie spodziewałam się, że uda mi się dorwać jakieś ładne Chinki. Już na poprzednich Targach można je było kupić w bardzo okazyjnej cenie, ale dziewczyny opowiadały, że były raczej kiepskiej jakości. Bardzo się zdziwiłam, że udało mi się dorwać takie piękne kolory. No i jeszcze cena była tak szalona, że żal było się nie skusić. Za obie zapłaciłam 9 zł!


Poza zakupami na targach B. przywiozła mi Ruletkę, która od dawna siedziała w mojej głowie, a Monika podarowała mi lakier termiczny z Eclair (jedyne co to nie mam pojęcia jaki to nr), co było spełnieniem jednego z moich marzeń.


Na Targach jeszcze obkupiłam się w ozdóbki. Zdecydowalam się na pięknie mieniące się brokaty (które zapewne zużyje moja mama), cyrkonie, pół perełki i kamyki, które cudownie się błyszczały. W sumie wszystko na co się skusiłam ma holograficzną poświatę, co mnie tylko utwierdza w mojej manii :D Dodatkowo jeszcze na tym stoisku skusiłam się na pędzelki do zdobień (znów ten wpływ B. :D) i coś czuję, że jak moje stemple z BPS przyjdą to będę nałogowo je wypełniać.





Na koniec jeszcze jedna rzecz. To jedyna rzecz, którą dostałam... na Dzień Kobiet ;) Pilniczki przed wejściem rozdawał bardzo miły pan, więc ciężko było się nie skusić ;) Z resztą... pilniczków nigdy mało ;D


Uff to by było na tyle ;) Co najbardziej spodobało się Wam? :D Ja już czekam aż mi paznokcie odrosną, żeby pokazać Wam wszystko tak, jak należy ;)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. kolejny świetny haul z targów, ile tu cudeniek <3
    z Elation Generation na pewno będziesz zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EG dawno był moim chciejstwem, więc na pewno będę zachwycona ^^

      Usuń
  2. kurde, powtórzę się: zazdroszczę Wam! same śliczności przywiozłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawatermicznego Eclair :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brokaty! cudbneeeeee <3 i ten lakier eclair, czekam na pokaz pazurków! oby szybko odrosły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eclair nie wytrzymał, już jest na paznokciach, jutro będzie sesja ;)

      Usuń
    2. No i sesji brak, dziękujmy top coatowi :/

      Usuń
  5. Ten lakier Orly Elation Generation podoba mi się najbardziej, i ma fajną nazwę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd go zobaczyłam pierwszy raz wiedziałam, że będzie mój! ♥

      Usuń
  6. Ostatnio właśnie czytałam o tym Push and shove i zaczynam sobie na niego odkładać ;) tez byłam w weekend w Warszawie, na Bollywofd Party ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu będą targi w KRK, więc powinnaś kompletnie rozważyć, bo jeśli cena będzie taka jak w Wawie to warto!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja tak na niego reaguję :D

      Usuń
  8. Rewelacja ;) To zaszalałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj gdyby nie tak daleko i koszty dojazdu zaszalałabym bardziej ;P

      Usuń
  9. Świetne zakupy. Żałuję, że ja nie mogłam się wybrać na te Targi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :D ORLY wybrałaś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowalam się na te, które najbardziej siedziały mi w głowie ;)

      Usuń
  11. Targi i mnie zrujnowały, jeszcze drugiej połowie nie zwróciłam za dojazd do Warszawy. Ze świętokrzyskiego miałam kawałek. Może na wiosnę ponownie się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z za Krakowa miałam jeszcze dalej, więc rozumiem o co chodzi ;)

      Usuń
    2. Faktycznie jeszcze dalej miałaś :) Myślę jednak że chyba było warto

      Usuń
  12. Orlątka są cudowane, zwłaszcza Elation Generation <3

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAż oczopląsów dostałam :DDD Cudeńka wszystkie i każde z osobna - lakiery i ozdóbki CUDNE - zazdroszczę i czekam na zdobienia :DDD Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. te brokaty i cyrkonie piękne :p też bym je kupiła chociaż bardzo mało używam takich świecidełek :) ale w pudełeczku też ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy,ja sama czekam na targi w Krakowie w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że w Krakowie będzie ubogo, jeśli chodzi o wystawców :( Bo też rozważam wybranie się.

      Usuń
  16. Ja skromnie, tylko 5 Orly i też m.in. EG :) Chociaż zastanawiałam się jeszcze nad OPI Push and Shove, ale poczekam na recenzje :) Skoro efekt będzie nietrwały to w sumie dobrze, że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję że i ja nie mogłam tam być ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba! Tylko sobie nie zrób krzywdy tym szarym pilnikiem, bo jedna strona jest bardzo gruba (100 grit) i do naturalnych paznokci absolutnie się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice haul. That nail polish from Opi 'Push and Shove' looks gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Czekam na Push and Shove na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram