Maska-peeling hydroenzymatyczny - Tołpa

3/21/2014 10:19:00 PM

Ja bez bicia przyznaję się, że jestem maseczkowym "junkie". To chyba mój ulubiony sposób pielęgnacji. Kiedy na spotkaniu blogerek okazało się, że Tołpa postanowiła podarować nam m.in. maseczki bardzo się ucieszyłam. Przede wszystkim dlatego, że lubię ich kosmetyki, a na chwilę obecną szkoda mi dać ponad 7 zł za maseczkę, kiedy sprawdzają się u mnie te tańsze.


Maska-peeling hydroenzymatyczny na twarz, szyję i dekolt ma wygładzić, nawilżyć i poprawić koloryt skóry. Dla mnie najważniejszym z tych aspektów jest nawilżenie. No dobrze przyznam się, że jestem trochę na bakier z kremami. Ot zawsze mam wrażenie, że się cała kleję. Staram się je używać, ale jakoś jak mam okazję sobie odpuścić to na pewno to wykorzystam. Obecnie kończę właśnie krem z tej serii Tołpy, więc pomyślałam, że ta maseczka to dobre uzupełnienie. Opakowanie jest podzielone na dwie saszetki po 6 ml, przez co nie muszę się martwić, że marnuję produkt. Stosowałam ja za każdym razem przed porannym prysznicem (maseczka wygląda jak najzwyklejszy krem, więc postanowiłam Was nie straszyć moją zaspaną twarzą i tłustymi włosami ;P) i muszę to przyznać. Już poluję na jakieś promocje, żeby kupić większą ilość tej maseczki! Jestem dosłownie w niej zakochana! Moja skóra nie była tak nawilżona nawet przy codziennym stosowaniu kremów! Jest miękka, jędrna i wygląda dużo lepiej niż przed zastosowaniem. Może to ten poprawiony koloryt? 


Na składach ja się nie znam, może którąś z Was on zainteresuje, ale ja mogę powiedzieć, że u mnie się sprawdza ;)


Bez bicia się przyznam, że nie znam się na pielęgnacji. Ale wiem, że ta maseczka spisuje się świetnie. Czuję to za każdym razem na mojej skórze. Jedyny minus to jej cena, ale na pewno nie raz do niej wrócę. 
A może Wy polecicie mi jakieś fajne maseczki?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. dla mnie najlepsza maseczka ever to peel off tropikalna z Superdrug, uwielbiam! a tak z naszego poletka, to te z glinką z Ziaji, też bardzo fajne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Superdruga to ja dostępu nie mam :( Ale Ziaje to moi faworytki jak na razie ;)

      Usuń
  2. wszystkie maski Tołpa są świetne! ja polecam sczególnie: maska-peeling-żel 4w1 marki Tołpa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpa powoli staje się moją ulubioną firmą kosmetyczną ;)

      Usuń
  3. Ja się aż tal bardzo nie zachwyciłam, ale są fajne to fakt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie regularnie używasz kremy i nie masz tak złej cery jak ja :P

      Usuń
  4. Mi się wydaje, że nie jest ona jakoś strasznie droga jak na taka jakość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kiedy ja porównywalną jakość mam za 1.50, czy całą tubkę za niecałe 7 zł to ona jest droga.

      Usuń
  5. Fajnie, że się sprawdziła, ale faktycznie trochę droga. Ja lubię maseczkę błotną z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram