Fiolet + ćwiek

3/01/2014 11:38:00 PM

Nie wiem jak to jest, ale ostatnio za każdym razem, kiedy zaplanuję, że napiszę notkę wcześniej, zaczynam rano obrabiać zdjęcia i bum coś niespodziewanego wpada w plan dnia i zaczynam pisać o 22. Albo co gorsza mam masę myśli na minutę i nie wiem od czego zacząć ;)

Dziś coś prostego i szybkiego. Bez bicia przyznaję się, że lakiery Donegal Beauty Shine bardzo mnie ciekawiły. Poza niewygodnym pędzelkiem zbierały całkiem przyzwoite opinie. Dlatego, kiedy wreszcie miałam pomysł na fiolet wybrałam ten o numerze 7151. Uroczy fiolet, który ładnie kryje i... zależnie od padającego światła pokazuje czasem inne, oblicze. Przyznaję bez bicia, że przypadł mi do gustu. Zwłaszcza, że zdjęcia robiłam 3 dni po malowaniu i nie widać na nich prawie żadnego ubytku. Mi to się nie zdarza! Zwłaszcza, że ostatnio paznokcie są raczej w kiepskim stanie i nic się ich nie trzyma. Lakier postanowiłam urozmaicić ćwiekiem. Ostatnio Promoto-Promoto wprowadził do swojej oferty nowość - GENIALNĄ wręcz karuzelę z ćwiekami za bardzo przystępną cenę 9,99 zł (pamiętajcie, żeby robiąc zakupy powołać się na mój blog, żeby otrzymać jakiś gratis od firmy!). Totalnie spełnia ona moje ćwiekowe chciejstwo, więc w sumie już mi się po nią udało sięgnąć co najmniej kilka razy.  W tym przypadku nie zdecydowałam się na klasyczne koła, czy kwadraty. Sięgnęłam po dość spory czworokąt, bo stwierdziłam, że trzeba zaryzykować i zobaczyć czy przypadkiem nie będzie odstawał od mojej płytki. W sumie jedyna rzecz, do której mogę się przyczepić to fakt, że po tych kilku dniach złoty kolor odrobinę się starł z końcówek. Ale poza tym na prawdę jestem pozytywnie zaskoczona. Ćwiek ani bardzo nie odstawał, ani nie odpadł w tempie błyskawicznym o co najbardziej się bałam, zwłaszcza, że przyklejałam go na mokry lakier. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba takie rockowe połączenie. 






I jak Wam się podoba? I co myślicie o karuzeli? Może chcecie zobaczyć któryś konkretny wzór w akcji? Zapraszam Was na aukcje Promoto, gdzie możecie kupić te ćwieki ;)




Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy powołać się na mój blog (wystarczy podać adres bloga), a do zakupów zostanie dla Was dołączony jakiś miły gratis :)


You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ćwieki chodzą mi po głowie od dawna :) A mani... genialne połączenie fioletu ze złotem, Donegala z tej serii nie za bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już biegnij na zakupy ;)
      To była moja pierwsza styczność z Donegalem i bez bicia przyznaję, że nie jest źle ;)

      Usuń
  2. Śliczny odcień lakieru. Ten kształt ćwieków akurat mi się niezbyt podoba, ale fiolecik obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zdecydowanie wolę okrągłe, ale chciałam spróbować coś większego, żeby zobaczyć jak się zachowa na mojej płytce ;)

      Usuń
  3. Chyba zakupię te ćwieki :) takich mi trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam je:) nie mogłam się powstrzymać:)

      Usuń
  4. Te serduszka są urocze! Jestem ciekawa co z nimi wyczarujesz ;)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, jeden ćwiek a całkiem zmienia mani w taki niebanalny look :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mała rzecz potrafi bardzo zmienić charakter mani ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. aj ćwieki. lubię to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta śliweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor, a te ćwieki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super polaczenie :) tez mam te cwieki i kazdy lakier fajnie z nimi wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ćwiekami prawie wszystko dobrze wyglada :)

      Usuń
  10. strasznie długo szukałam takich ćwieków :) na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ładny ten fiolet

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny ;) ćwieki trochę duże, ale te serduszka mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny fiolet ^^
    nie powiem, kusi ta karuzela mimo, że mam już ćwieki z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się, lubię rockowe klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram