Zmiany, zmiany

3/30/2014 07:46:00 PM

Hej Kochani! Dziś krótko, szybko i na temat ;) Zmiana szablonu chodziła za mną już od dawna i dziś postanowiłam, że jakoś dojdę do tego co i jak zmienić ;) Tak więc metodą prób i błędów dostosowałam szablon, który już od dawna mi się podobał. Wiem, że nie jest idealnie (zwłaszcza jeśli chodzi o szerokość), ale najzwyczajniej nie wiem gdzie szukać, żeby zmienić ;) Wiadomo będę jeszcze kombinować, może coś mi z tego wyjdzie, ale na razie zostaje tak jak jest. Bo w sumie mi się podoba ;) Mam nadzieję, że Wam też, ale jeśli zauważycie jakieś błędy, bądź też macie z czymś problemy od razu piszcie, będę starać się to jakoś rozwiązać ;)
I jeszcze tak dla formalności, żeby wszystko było wiadomo co i jak ;) Szablon pochodzi z <<TEJ>> strony, a ikonki do social media z jednego z fajniejszych blogów, gdzie takie rzeczy się pojawiają, czyli My Pink Plum. Serdecznie dziękuję za ich udostępnienie :)
Miłej niedzieli! ♥

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Świetnie, zdolniacha z Ciebie. Co prawda za różem nie przepadam, ale to Twoje podwórko :D
    Ja mam pytanko, gdzie znaleźć i wkleić tę informację o plikach cookie, która u Ciebie wyświetla się w dolnym lewym rogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w sumie nie kolor a ta ptasia klatka mnie przekonała ♥ Jakby było nawet brązowe to by mi się podobało :D
      A co do cookies to ściągałam z tutorialu Jamapi ;) wysłałam Ci na fb link bezpośredni do jej notki ;)

      Usuń
  2. pięknie tutaj :)
    co do szerokości to musisz wejść w blogerze w szablon - dostosuj - i tam masz ustawienia szerokości :)
    ja dziś u siebie dodałam ikonki te okrągłe i też się tym jaram :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta łopatologiczna opcja nie działa w przypadku gotowych szablonów.
      A okrągłe ikonki muszę jeszcze zrobić w wolnej chwili ;)

      Usuń
  3. Jest przecudnie :D jestem z Ciebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ślicznie, zazdroszczę :) Zauważyłaś, że "ż" w nagłówku pod klatką Ci się zepsuło? U mnie wyświetla się jako odwrócony znak zapytania - chyba musisz zmienić czcionkę na jakąś polską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ż w ogóle nie widzę

      Usuń
    2. Ona jest polska bo mi się normalnie wyświetla. Nie wiem czemu u Ciebie nie działa :(

      Usuń
    3. Rozwiązałam sprawę najprościej jak się dało ;) Myślę, że teraz ż w nagłówku już powinno być widoczne ;)

      Usuń
  5. Jest świetnie i zupełnie inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie początkowo miałam wizję przynajmniej w przypadku układu taką samą jak w tamtym blogu, ale ten szablon tak mnie ujął, że nie mogłam przejść obojętnie ♥ Nawet zawijanie postów mi tutaj nie przeszkadza!

      Usuń
  6. Bardzo pozytywne zmiany. Uroczo i przejrzyście - fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Przejrzystość jeśli chodzi o blog to dla mnie podstawa jeśli chodzi o szablon ;)

      Usuń
  7. Przepięknie tu teraz u Ciebie Aguś :D Też mi się marzą zmiany ale na razie się motywuję bo każda zmiana na blogu to dla mnie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja i html to dosłownie czarna magia. Pół dnia zajęły mi dwie w sumie bardzo drobne zmiany, a jeszcze kilka kosmetycznych pozostalo. Ale i tak jestem szczęśliwa, że udało mi się urzeczywistnić moją wizję ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie jest teraz u Ciebie, przeleciałam blog i ja żadnych problemów nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) Niektóre osoby nie mają polskich znaków w nagłówku, ale poradziłam sobie najprościej jak się dało, więc teraz powinno być ok ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie jest teraz, podoba mi się taki układ i sam szablon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ;) Ja wolałam opcję z paskiem po prawej stronie, ale ten szablon tak mnie ujął, że nawet taki układ mi się podoba ;)

      Usuń
  10. Jest pięknie i uroczo! Strasznie pozytywna zmiana :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za wytrwałość :)! Ja już od pół roku się za to zabieram i zabrać nie mogę.. nawet za bardzo nie mam pomysłu jak miałby wyglądać mój blog po zmianach :) Klatka jest urocza :)) dla mnie jedynie zbyt dużo różu :D choć to już kwestia gustu :) jak najbardziej zmiana na plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. łoooł, ale piękny szablon !! ekstra !! ja mam w planach zmiany, ale jak pomyślę ile czasu spędziłam na obecnym to aż się odechciewa- może w ramach wiosennych porządków się uda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram