Minionowe "water marble"

8/22/2013 03:01:00 PM

Tym razem miał być żółto-niebieski gradient, ale niebieski nie wychodził niebieski, więc trzeba było wymyślić coś nowego. Z tymi kolorami kojarzy mi się plaża, więc trzeba było je zgrabnie wkomponować w mani, które będzie pasować do stroju kąpielowego. A że strój niebieski problemu nie było. Dlatego najpierw pomalowałam paznokcie na żółto (jedna warstwa), a kiedy lakier wysechł pomalowałam drugą, grubszą warstwę, dodałam kilka kropelek niebieskiego lakieru i maziałam delikatnie wykałaczką, więc wyszedł efekt water marble, chociaż wody tam za bardzo nie było. Ta kolorystyka kojarzy mi się totalnie z Minionami :D Z resztą zobaczcie same!







Mam nadzieję, że Wam się podoba taki wakacyjny look na paznokciach :) Oba lakiery Wibo idealnie się do tego spisały ze względu na ilość pięknych i dyskretnych drobinek, które znajdują się w obu lakierach! :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Podoba się! :)
    Bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Specyficzny efekt. Fajnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... wykałaczką mieszałaś, powiadasz?
    to trzeba będzie kiedyś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wykałaczką, ale trzeba uważać i nie za mocną ją przyciskać, żeby Ci dziury nie wyszły ;)

      Usuń
  4. Fajnie wyszło :) Przypomniałaś mi za to o Słonecznym Patrolu, muszę go wygrzebać, na te ostatnie podrygi lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie mogłam sobie odmówić przyjemności pomalowania nim pazurków na plażę ;)

      Usuń
  5. hah, idelanie minionkowo :D fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :)
    Minionki fajna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione minionki i mój dzwonek na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś robiłam podejście do takiego sposobu zdobienia, ale efekt nie nadawał się do publikacji :D Kurczę, jakoś mnie faza na minionki ominęła, chyba jestem za stara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też by ominęła, gdyby nie B., która wręcz szaleje na punkcie Minionów! :D

      Usuń
    2. Hah wywnioskowałam z komentarza powyżej :D

      Usuń
  9. Bardzo ładnie ci wyszło, też lubię zrobić sobie czasem takie pseudo water marble ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Minionki :D Całkiem fajny misz-masz Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie Aguś zainspirowałaś ... będę musiała wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ja sobie ostatnio minionki zmalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sobie to wymyśliłaś :)
    pozdrawiam! :)
    I zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio mi się efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram