Biały piasek Ados i różyczki

8/13/2013 08:57:00 PM


Bez bicia przyznaję, że kwiatowe zdobienia są jednymi z moich ulubionych. Są wdzięczne, kobiece i pasują do większości letnich stylizacji. Tym właśnie kierowałam się czując niesamowitą potrzebę wypróbowania białego piasku z Adosa. A co będzie lepiej pasować do białej kiecki w kwiaty jak nie inne kwiaty? I ot tak maźnęłam te same różyczki, co w przypadku Orly. Nie są tak udane, ale w sumie po raz pierwszy próbowałam malować coś na piasku, więc nie bardzo wiedziałam czego się spodziewać. I jak w sumie zachwycona nie byłam (pomyślałam jest ok) to reakcja Tamit sprawiła, że uniosłam się jakieś 10 metrów nad ziemię. Cieszę się, że komuś się moje zdobienie spodobało :)
No i muszę dodać, że jestem zachwycona tym białym Adosem! Szybko schnie, świetnie się rozprowadza, nie odpryskuje i zmywa się lepiej niż niektóre lakiery o kremowym wykończeniu. Czego chcieć więcej (oprócz większej płytki i lepszych skórek? :P). Świetna jakość za niewielką cenę to to, co każda lakieromaniaczka lubi. Piasek z Paese (tak ten bordowy lakier to też piasek :)) też się świetnie spisał. No cóż może kwiatki nie są idealne, ale bardzo mi się odcień podoba. I w sumie nie tylko mi się spodobał, więc może i Wam przypadnie do gustu? :)







I jakie są Wasze wrażenia? Coś patrzę na moją listę notek i coś czuję, że niedługo będzie u mnie bardzo piaskowo i bardzo niebiesko :P Ale jakieś przerywniki też się znajdą, nie bój żaby :D Neon czeka od jakiegoś czasu, mam też coś, co nazwałam minionowymi pazurkami na mojej liście :D No i na sobotę na pewno pomaluję kremem (czekam na lakier z colorowo! :D). Zastanawiam się też, czy chcecie poczytać coś o woskach. Nawet jak nie to się i tak szykujcie :P w weekend pewnie nie dam rady (weselicho), ale w wolnej chwili pewnie się skuszę, bo chcę o nich napisać już od jakiegoś czasu ;) Miłego wieczoru!

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Całość bardzo fajnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają na tym piasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te różyczki. sama będę musiała u siebie wypróbować takie zmalować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego, szczególnie jak się jest tak utalentowanym jak Ty ;)

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że Tamit się spodobało, różyczki są świetne, a to białe tło dodaje lekko folkowego uroku, dzięki czemu są idealnie wakacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach nawet o tym nie pomyślałam :D A ja lubię folkowe klimaty ;) Może dlatego tak mi się podobały :D

      Usuń
  5. Strasznie mi się podoba ten biały piasek a różyczki są mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go nabyć! Nawet bym powiedziała, że bardzo, bo w tym lakierze wszystko zachwyca!

      Usuń
  6. Ładne : )
    Podobają mi się. : D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to normalnie choruje na te piaskowe lakiery i ten też śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnimi czasy też :D A moja mama zaczęła mi je podkradać :D

      Usuń
  8. świetne połączenie ^^ też bardzo lubię kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie, stylowo, elegancko z umiarem, dla mnie na 6 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty wiesz, co ja myślę o tym zdobieniu! Pięknie to wymyśliłaś- jest fakturka, a jest delikatnie i kobieco, elegancko. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże są śliczne ;) A na białym piasku, to już w ogóle cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Roże bardzo fajnie, a ten biały piasek jest to po prostu mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, ostatnio co raz częściej zachwycam się białymi piaskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz jak pokazałaś mi to zdobienie mówiłam, że jest śliczne i utrzymuję to nadal :) Różyczki wychodzą Ci świetnie, ja nawet nigdy nie próbowałam takich namalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdobienie piękne, wyszło Ci po mistrzowsku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdobienie! Podoba mi się, super wyglądają róże na tym białym piasku :D
    Ja nigdy jeszcze nie malowałam róż na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ;) nie narzekaj! a na tą biel adosa to poluję poluję i wyhaczyć nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie są!! :D Serio zamawiam takie jak się kiedyś poznamy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja !!
    Trzeba mieć do tego cierpliwość;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham różyczki, a zwłaszcza na piasku. bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie próbowałam jeszcze nigdy kwiatowych zdobień ale chyba musze, bo wygląda to urzekająco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam kwiatowe zdobienie ! Ślicznie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram