TAG: Moje blogowe sekrety

8/20/2013 08:04:00 PM

Kilka dni temu Alicja vel. Kocica wyznaczyła mnie do odpowiedzenia na jeden z nowych tagów, który krąży po blogosferze, a dokładniej zaczyna ;) A że czasu niewiele to mniej czasu zajmie mi napisanie tego, niż obrobienie zdjęć i napisanie normalnej notki (soon :D nie mogę się zdecydować co :P)


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
W Sylwestra obiecałam sobie, że to będzie dobry rok i postanowiłam słowa dotrzymać. Z racji, że śledziłam już od jakiegoś czasu blogi kosmetyczne, chciałam tworzyć cuda na paznokciach jak B. to 3 stycznia tego roku opublikowałam tutaj pierwszą notkę. To chyba była najlepsza motywacja, żeby ćwiczyć to, co lubię i w tym się udoskonalać.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam zazwyczaj kilka razy dziennie. Kiedy chcę odpowiedzieć na jakiś komentarz, kiedy chcę coś sprawdzić, kiedy chcę zobaczyć kto dodał mnie do obserwatorów.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja mama wie. I pojedyncze koleżanki. A tak to się nie chwalę, bo nie mam ochoty użerać się z tzw. hejtem, a moi "znajomi" są niestety do tego zdolni.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
O kosmetykach, które mnie interesują, ciekawe makijaże, ładne zdobienia. Jakoś nie mam jednego typu, który lubię.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jak każda kobieta! A czego? Pięknych paznokci! To przede wszystkim. Ja sama mam małą płytkę i nie mogę nosić za długich paznokci, więc to mnie ogranicza. Niektórym zazdroszczę zdolności manualnych, bo ja nie byłabym w stanie wyczarować choćby większości zdobień Tamit. Nie mam wyczucia, ręce mi się trzęsą i zasoby sprzętowe też mam mniejsze.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Może nie po to, żeby zrecenzować, ale zdarzyło mi się kupić lakier w myślą o jakimś zdobieniu. To się liczy? :D

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Trochę tak, ale też robię to bardziej świadomie i częściej dobieram kosmetyki do moich potrzeb. A jeśli zdarzy mi się mieć jakąś zachciewajkę to zawsze staram się znaleźć u innych czy warto.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Wszystko! Inne blogerki dają niesamowitą siłę i potrafią zmienić nastawienie do życia o 180 stopni. Tutaj spokojnie mogę zacytować B.
I nagle okazuje się, że kilka bratnich dusz jest gdzieś tam porozrzucanych po całej Polsce ♥

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Różnie. Czasem spodoba mi się czyjeś zdobienie, czasem coś zobaczę, czasem po prostu mam na coś ochotę ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Kryzys to ja mam codziennie jak widzę jakie cuda tworzą niektóre dziewczyny :P Ale nigdy nie myślałam o likwidacji bloga. Za dużo pracy. Poprzednie też nadal wiszą, chociaż już dawno tam nie byłam

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Blogi pisane pod współprace. Ale w sumie jeszcze bardziej mnie denerwuję jak np. blog lakierowy nagle robi się blogiem misz-maszowym, bo blogerka jakby złapała wszystkie współprace, które popadnie, a na dodatek opisywanie cieni, korektorów itp. średnio jej wychodzi. Sama staram się nie zawsze pisać o lakierach, ale u niektórych mam wrażenie, że dzieje się to na siłę, że robią to dla darmowych giftów. Wkurzają mnie też blogerki, którym... uderza sodówka. Takie, co im się wydaje, że przez staż, czy liczbę obserwatorów nie muszą być dla tych mniejszych miłe, a zwykłe dziękuje po prostu boli. No i dwulicowości pt. ja łapie współprace, bo jestem wspaniałą i rzetelną blogerką, ale inni lepiej nie, bo oni są pazerni na darmowe gifty.

I to by było na tyle :) I pozwolę sobie otagować kilka osób, aczkolwiek zachęcam wszystkie z Was do wzięcia udziału ;)
Mam nadzieję, że nie będziecie źli i może akurat zechcecie odpowiedzieć na to kilka pytań :)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. O fajny tag :) pierwszy raz widzę i widzę, że mnie nominowałaś :) bardzo dziękuję :) a żeby mi nie umknęło zaraz odpowiem a opublikuje za parę dni :)

    Fajnie się czytało i na niektóre pytania znałam już odpowiedź ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niektóre to takie oczywiste odpowiedzi mają :P

      Usuń
    2. No w sumie tak :)
      Moje odpowiedzi już gotowe - teraz muszą odstać swoje w poczekalni ;p

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag, nie wiedziałam nawet o jego istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grr... nawet nie wiesz jak się rozpisałam, kliknęłam "opublikuj", a tu przerwało mi dosłownie na 30 sekund internet i "połączenie zostało zresetowane -.-

    Teraz napisze tylko tyle-90% moich odpowiedzi byłoby takie same-począwszy od tego kto wie o moim blogu, przez to kto mnie denerwuje, po kupowanie lakierów pod konkretne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie pasuję do punktu 11 i nigdy pasować nie będę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie. Fakt miałam na myśli konkretne osoby, ale Ciebie nigdy w życiu nie zaliczę do "wyżej sra niż dupę ma" jak ja to mówię :P

      Usuń
  5. Fajny tag, sama pewnie się za niego wezmę jak uporam się z jeszcze jednym postem którym miał pojawić się trzy tygodnie temu :D hehe ta moja systematyczność aż razi w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy Tag, może kiedyś zdecyduję się na jakiś u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, uwielbiam w ten sposób poznawać osoby, których blogi czytam :) Widzę wiele podobieństw do mnie, szczególnie z punktem 3. Przypadkiem ktoś dowiedział się o moim blogu i rozpętał prawdziwą hejtową aferę, która do dzisiaj zostawiła u mnie niesmak. Żeby było zabawniej, okazało się, że to najbliższa ówcześnie znajoma. Nie wiem, skąd w ludziach tyle jadu i chęci, by niszczyć dla innych to, co sprawia im przyjemność. No ale nie-blogerom ciężko jest zrozumieć działanie blogosfery, mnóstwa pozytywnej energii i inspiracji, jaką czerpie się z tego miejsca. A także radości z budowania własnego zakątka w sieci. Buziaki Agusiu, jesteś super osóbką :) (mam nadzieję, że wybaczysz tą poufałość :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o niej nawet. Wiadomo, że każdy mówi, żeby się nie przejmować, ale takie rzeczy po prostu niszczą przyjemność tego, co się robi.
      I wybaczam ;)

      Usuń
  8. fajny TAG, fantastycznie się o Tobie czyta :D
    pkt.11 mogę skopiować i wkleić u siebie? ;P
    Dziękuję za nominację, ale się zdziwiłam!
    I oczywiście odpowiem!
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu się dziwisz! Jesteś jednym z blogów, które częściej czytam, więc jestem ciekawa ;)
      A co do 11 myślę, że wiele osób się zgodzi :P

      Usuń
  9. Ale mi posłodziłaś :D Ostatnio ludzie mnie zdecydowanie za często cytują ^^ I ja dobrze wiedziałam, że założenie bloga to będzie dobry pomysł ^^ I pamiętaj co ja zawszę mówię 'trening czyni mistrza'. Każdy z nas zaczynał od zera i od najprostszych zdobień :D Uwierz mi, że moje stemplowanie np wyglądało kiedyś gorzej :P Dużo gorzej! Maluj dużo, ćwicz i pisz :*
    Buź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mądrze gadasz to Cię niektórzy cytują i tyle :P

      Usuń
  10. Odpowiadałam na ten tag jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Dziękuję za otagowanie...:) postaram się zrobić notkę..:) widzę, że w paru punktach będzie u mnie podobnie:) co Ty masz za znajomych?:) ludzie to są wstrętni czasem... dlatego obok siebie mam już garstkę ludz.

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest ten tag. i ja też podpisuję się pod punktem 11 ;)
    i bardzo się cieszę że mnie nominowałaś! :) bardzo chętnie odpowiem tylko jak wrócę znad morza i będę miała dostęp do komputera ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram