Gwieździście na neonowym niebie ;)

8/15/2013 04:41:00 PM

Neony chodziły za mną od jakiegoś czasu, więc kiedy przyszło do mnie zamówienie z qnszt.pl nie zastanawiałam się długo z czym je połączyć. Jak zobaczyłam te słodkie materiałowe gwiazdeczki już miałam wizję. Ten piękny mieniący się niebiesko-zielony drobiazg (chociaż na stronie jak byk pisze fiolet, ale tego tam nie widziałam) musiał się pięknie prezentować na neonie i... miałam rację. Cóż za błysk!
Powiem szczerze, że obawiałam się gwiazdek. A dokładniej tego, że nie nałożą się równo. Ale fakt, że zostały wykonane z materiału działał im zdecydowanie na korzyść, Jak większość tego typu odzóbek kładłam je na wilgotny lakier i delikatnie dociskałam. Dodatkowo całość pokryłam top coatem, bo gwiazdki jeszcze odstawały. Zapewniam Was, że nie popsuło to efektu, a wręcz przeciwnie pomogło mi zniwelować odstające ramiona i po pokryciu topem po prostu lekko je dociskałam wykałaczką.
A co do lakierów. Lakier Smart Girls Get More wygrałam na ich fan page'u i bardzo się ucieszyłam, bo nie ma do nich dostępu. Typowy neon, który na zdjęciach wyglądał jak soczysta limonka okazał się raczej sporem żółtego i zielonego, bo zależnie od światła lakier pokazywał oba oblicza. Niestety nie obyło się bez białej bazy, bo bez niej krycie ma raczej średnie. Różowy to Rich Color nr 7, który też wygrałam. Lakier wręcz idealny. Cudowne krycie, świetnie się trzymał i.. jak wyglądał ;) Ostatnim jest... pomarańcz. Tak POMARAŃCZ z Wibo. Pokazywałam go Wam już przy pomarańczach w owocowym projekcie i już wtedy mówiłyście, że przypomina ona raczej pomidora niż pomarańcz, ale jakie światło by nie było lakier tak wygląda na zdjęciach i koniec. Co najlepsze po pomalowaniu paznokci uświadomiłam sobie, że mam kolczyki w bardzo podobnej kolorystyce i to jakoś rozwiązało pytanie skąd taka kompozycja kolorystyczna :D  Z resztą co ja będę gadać ;) Sami zobaczcie! Tylko od razu ostrzegam i przyznaję... Tym razem masakrę nie stanowią skórki, tylko.. top coat Kwika, do którego nie mogę się przyzwyczaić. Jest dla mnie zbyt płynny i pomimo, że zbieram jego nadmiar dalej zalewa mi skórki.











 Mam nadzieję, że takie połączenie się Wam podoba, bo mi aż żal było go zmywać tak mi się podobało. 
A tak na koniec od razu mówię... Do zobaczenia zapewne za kilka dni, bo... w sobotę idę na (jak podejrzewamy) dwudniowe wesele i siłą rzeczy nie będę miała czasu na pisanie dla Was. Obiecuję za to, że po weekendzie pochwalę Wam się moim weselnym mani, do którego planuję wykorzystać naklejki również zakupione na wspomnianej na początku stronie, którą gorąco polecam :) 



You Might Also Like

24 komentarze

  1. extra kolorki pięknie to zrobiłaś i widzę że super się skomponowało z tym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki :) i te gwiazdki idealnie pasują :) No mi tam na komputerze akurat na tych zdjęciach lakier od wibo wydaje się właśnie pomarańczowy :)
    Kolczyki są świetne mimo, że zupełnie nie mój styl to przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na dzień dzisiejszy one też tak nie są totalnie w moim guście, bo stawiam raczej na elegancję. Ale neony są modne w tym roku, długo za mną chodziły i nadarzyła się okazja, więc skorzystałam i uwierz mi to była jedna z lepszych decyzji, bo wszyscy się kolczykami zachwycają, świetnie wyglądają i są leciutkie ;)
      I cieszę się, że u Ciebie to jednak pomarańczowy ;)

      Usuń
  3. :) kolory są boskie :))! jak już kiedyś mówiłam ja zawsze miałam problem z gwiazdkami... odstawały, zahaczały... ale może faktycznie materiałowe gwiazdki to jest rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się przypomnij jak się będziemy umawiać dam Ci kilka, wypróbujesz sobie ;)

      Usuń
    2. Tak jest :)! mani inspirowane Twoimi kolczykami już mam na pazurkach ^^ obfocić i na bloga xD booziu jak ja bym chcała mieć w końcu porządny aparat.. eh

      Usuń
  4. Ty to masz dopiero wakacyjne pazurki! Bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. elektryzujące połączenie ^^
    świetnie wyglądają.
    Baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      A co do zabawy kwestia dyskusyjna, bo nie znoszę wesel :P

      Usuń
  6. Uwielbiam takie żywe kolor są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z GR najbardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z kolczykami te paznokcie tworzą świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdobienie.

    Robiłam zakupy biżuteryjne w qnszt ale nie miałam pojęcia, że do pazurków też coś mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to odkryłam jakiś czas temu, ale zajęło chwilę zanim zdecydowałam się na zamówienie ;)

      Usuń
  10. Te kolczyki trzymały Cię tak podświadomie, nawet nie wiesz, gdzie znajdziesz inspiracje :D Super całość. Też mam problem z ładnym pokryciem paznokci bezbarwnym topem. Z lakierem już się nauczyłam obchodzić, ale nałożenie na koniec bezbarwnego często mnie przerasta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest znajdować inspiracje w rzeczach, które nas otaczają. Przynajmniej jest szansa, że będzie się chociaż trochę oryginalnym, bo ostatnio na paznokciowych blogach podobne rzeczy ;) Obecnie dla mnie panują: saran wrap, ćwieki, marmurki i piórka :P A i stempelki zaczynają się przebijać :P
      A co do Topów to takie numery mi Kwik wyrządza, bo Revlon też jest płynny, ale jakoś nigdy mi się aż tak nie rozlewał.

      Usuń
  11. Świetne pazurki, uwielbiam neony :) Bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie takie połaczenie :) i uwielbiam patrzeć na gwiazdy więc na Twój mani także :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądają te gwiazdeczki w takim wydaniu.. jak dla mnie rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne,wakacyjne, neonowe kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram