Były sobie piaski dwa...

8/29/2013 09:46:00 PM

Nie ma, nie ma wody na pustyni... I tak sobie nucę pod nosem i mówię "a nie, bo przecież piasek może być w kolorach wody!" :) I na takie połączenie się zdecydowałam jakiś czas temu! Jeden z piasków kupiła mi B., drugi kupiłam (u niej z resztą). I tak sobie pomyślałam... czemu by ich nie połączyć? To był świetny wybór! Połączenie kolorystyczne było tak udane, że aż moja mama podkradła mi te lakiery i nimi pomalowała swoje  pazurki (a uwierzcie rzadko to robi, bo ma żelowe). Na zdjęciach zauważycie, że piasek Pierre Rene ma bardziej wyraźną strukturę. I to w sumie jedna z nielicznych różnic. Oba wysychają podobnie, oba nakłada się całkiem przyjemnie i nie ma tragedii ze zmywaniem (no ten PR minimalnie gorzej). No i jednak Ados trzymał się minimalnie lepiej. Ale jakoś to ciężko określić, bo on uniknął odprysków, ale szybciej mu się starły końcówki (ale nie mówię, że PR się nie starły. Po prostu z racji jaśniejszego koloru były mniej widoczne). Same zobaczcie, że to połączenie jest niesamowicie pozytywne i urocze!







Co myślicie? Podoba Wam się? Ja już wiem, że nie raz jeszcze tak połączę kolory na paznokciach :) A teraz czas, żeby spróbować wyczarować coś za pomocą naklejek, które pokazywałam w ostatniej notce :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ojeej! Bardzo podoba mi się ten miętowy piasek! MUSZĘ GO ZDOBYĆ!!! aaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawam, jak prezentowałoby się ombre z nimi w rolach popisowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden piasek-białego Adoska, ale ten błękit jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa chyba najbardziej urokliwe piaski :) Świetne połączenie kolorystyczne :) I kurcze jak patrze na tę miętkę to strasznie się cieszę, że jednak te drobinek co są w buteleczce nikną na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby te drobinki były bardzo widoczne byłabym meeega zawiedziona.

      Usuń
  5. Fajne połączenie ;) Muszę wreszcie poszukać tych piasków w jakiejś drogerii bo coraz bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten miętowy jest przepiękny, zastanawiałam się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy piasek jest bombowy ;) Tylko nie mogę go nigdzie znaleźć;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanuciłam sobie Twoj tytuł posta, hah pozytywnie :D
    Czaje się na tę miętę z PR byłam ostatnio po niego a go nie było ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam piaskowce, a w Twoim wykonaniu to już w ogóle są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki, ale niebieski podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te piaski są :) Nie wiem dlaczego, ale mam jakąś taką niechęć do piasków z Pierre Rene, jednak całkiem fajnie się prezentuje :) Niebieski Ados jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że dużo złych opinii o nich było? Ja się zdecydowałam na jeden i jakoś nie żałuję, ale wiadomo różnie bywa ;)

      Usuń
  12. Piaski w modzie a ja nie mam ani jednego!
    Niebieski rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten miętowy piasek jest po prostu śliczny, ale i ten drugi też bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio połączyłam dwa piaski, ten z Pierre Rene ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie :) Mam ten z Pierre Rene i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam to połączenie kolorystyczne :) niestety piasku z PR nie mogę złapać u siebie w mieście, a poluję dokładnie na ten którego użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oba są prześliczne i oba bym brała... o ile gdzieś bym znalazła ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram