A lakiery z wakacyjnego rozdania zgarnia...

8/05/2013 09:51:00 PM

Uff... Nawet nie spodziewałam się tak dużej liczby chętnych! Było Was prawie 200 osób! Przesiedziałam prawie całą noc i dzisiejsze popołudnie, żeby to wszystko zliczyć i wprowadzić do maszynki losującej.
Na początku muszę Wam wszystkim podziękować za tak liczny udział! Żałuję, że nie obyło się bez zgrzytów. Aż zadziwia mnie ile ludzie są w stanie zrobić dla kilku darmowych lakierów. Mam jednak nadzieję, że nie będzie teraz masowych ucieczek, bo przy następnym rozdaniu i tak będę wiedzieć kto pojawia się i od razu będzie dyskwalifikowany. A już mam pomysł na następne! :)
Ależ się przyjemnie zaskoczyłam zwycięzcą! Byłam praktycznie pewna, że będzie to ktoś, kogo nie znam, a tu taka niespodzianka! A zwycięzcą została...


Kochana gratuluję i czekam na adres! :) Niech Ci te lakiery służą! 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. AAAA :D ale super :) gratulacje dla aalimki :D trafią w dobre ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję serdecznie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chcesz wiedzieć co pomyślałam jak zobaczyłam siebie tak blisko :D to tak jak zając 4 miejsce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAalimka to szczęściara!;) gratuluję;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Już nie mogę się doczekać cudów, jakie aalimkaa wyczaruje z tej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki aalimkaa :D:D:D:D Ale z niej szczęściara :P Nie wierzę!! Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram