Kosmiczny niebieski

1/04/2014 09:32:00 PM

Kiedy jest idealny moment na łamanie się paznokci? Oczywiście, że Sylwester! Ale mówi się trudno, ścina paznokcie i wyciąga najbardziej błyszczący lakier. W tym wypadku postawiłam na kolejny lakier z wymianki, który przyniosła Madzia, czyli W7 Cosmic Blue (a przynajmniej tak wnioskuję po przejrzeniu całej masy swatchy w internecie, bo na buteleczce nie ma informacji o nazwie ani nr lakieru). Można go użyć jako top coat, bo 1 warstwa nie zapewnia krycia, ale również tak, jak ja. Niestety baza peel off trochę zepsuła efekt (ściągnęła lakier na końcówkach i na 1 paznokciu nie dotrzymał północy - ale to wina obierania lychee).  Lakier jest napakowany niebieskimi drobinkami i pojedynczymi srebrnymi. Sprawiają, że efekt jest niesamowicie piękny, a paznokcie wyglądają dosłownie jak milion dolców. Z resztą zobaczcie jak prezentują się dwie warstwy lakieru :)






I jak Wam się podoba? Ja swoją reakcję mogę zobrazować :D

źródło
A tak przy okazji... Dziękuję! Wszystkim Wam CZTERYSTU! :)

You Might Also Like

62 komentarze

  1. alee błyszczy serio :D całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma nazwy i numerka, bo jest częścią zestawu z TkMaxxa ;)
    Też się nieźle przy innych kolorach głowiłam nad znalezieniem nazw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podejrzewałam :D
      Ale wujek google robi swoje :D Jak się chce da się znaleźć :D

      Usuń
  3. Piękny jest! Moja reakcja na ten lakier jest identyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się na taki nie zdecydowała. Przynajmniej teraz mam takie zdanie, co znaczy, że sezon świątecznego chciejstwa blink blink uważam za zamknięty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Gratuluję okrągłej, pięknej liczby :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio mam wrażenie, że moje zwoje mózgowe stworzone są z brokatu :D

      Usuń
    3. Zapewniam, że jeszcze miesiąc temu podzielałabym Twój entuzjazm :D

      Usuń
    4. No ja jestem ciekawa ile mój entuzjazm jeszcze przetrwa :D

      Usuń
  5. Śliczny, szkoda, że w7 trudno dostępne :( a ja zakupów w sieci unikam jak diabeł święconej wody haha. A gif świetny, uśmiałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zaczynam przekonywać do zakupów w sieci, ale tylko kiedy mam jakąś okazję i się to na prawdę opłaca.

      Usuń
  6. O efekt jeszcze lepszy niz Lovely baltic sand :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że to w żadnym wypadku NIE jest piasek.

      Usuń
  7. Kochana wielkie, ogromne, wielgachne gratulacje z okazji urodzin bloga! Jak najwięcej weny, notek, lakierów, ozdób, kosmetyków i mnóstwo uśmiechu od ucha do ucha! Jeżeli chodzi o lakier - to jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooczka mi się zaświeciły na widok tego lakieru, choć już mi się błysk odwidział po świątecznym okresie :D A bez peel offu musi się okkkropnie zmywać :P Kolejnych 400 obserwatorów życzę albo 4000, a co! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym nie wiedziała jak się zmywa bez peel offu :D

      Usuń
  9. Aaa czemu ja Ci go podałam? :p cudny jest ♥ ale do Ciebie i tak bardziej pasuje ;)
    woow 400 brawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pasuje, pasuje :D Jak przyjedziesz to może się z Tobą podzielę ;)

      Usuń
  10. gratuluję 400 ;) mój mózg chyba też jest z brokatu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest ♥
    gratuluję 400 i życzę kolejnych setek ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także, zawsze na koniec roku połamańce :( oglądałam filmiki tej dziewczyny jakiś czas temu.....jest bardzo głośna z tego co pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio cały czas :/ się łamią, jeśli są niepomalowane dłużej niż 3 godziny ;(

      Usuń
  13. wow, ale błysk! gif mnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki on jest piękny!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest! Uwielbiam takie glittery :D
    I gratuluję 400, u mnie też niedawno pękło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko! Podoba mi się szalenie ;) i Twoja reakcja na niego również hehe ;) gratuluję 400 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się podoba :)
    Tak, to najprawdopodobniej Cosmic Blue. Mam parę lakierów z tej brokatowej serii W7, oczywiście każdy nieopisany ani ponumerowany. W7 wyszło chyba z założenia: wystarczy, że się podoba, więcej od producenta nie należy wymagać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownyy, aż mi się oczy zaświeciły na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ten lakier.
    Nie wiedziałam, że W7 ma też lakiery! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. przypominają bombki na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie efekt cudowny. Lubie takie świecidełka na paznokciach. Tylko zmyć to... masakra...

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaa, uwielbiam takie świecidełka po stokroć! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. no cud, miód i orzeszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękność! Wygląda nie jak milion dolarów tylko jak dwa miliony :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny :) przypomina mi trochę niebieski lakier Lovely Baltic Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jest przepiękny :)
    uwielbiam takie błyskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piękny i niecodzienny kolorek :) napatrzeć się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaaaaka błyskotka!! Cudnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie też paznokcie połamały się w Sylwestra :D Piękny kolor i na krótkich pazurkach przedstawia się bardzo ładnie. Myślę, że na szponach wyglądałby bazarowo ^^ Nasuwa mi się skojarzenie z ogonem syrenki z filmu. Chyba miała na imię Akwamaryna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na długich bym go użyła co najwyżej jako topper ;)
      Lubimy syrenkowe porównania ^^

      Usuń
  30. Boski! Przepiękny mix mieniących się odcieni... <3 Mnie baza peel tak doprowadziła do szłu ostatnio, że szkosa gadać.. po godzinie miałam pozdzierany lakier:/ Gratki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram